+ Reageer
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
46 tot 57 van 57
    Ask me anything!

Reacties
    32.250
    07-08-2007

Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Heel veel jonges waartege ik zei dat zij ouder is hadde gelijk allemal negatieve reactie. een iemand zei zelf dat ik veel meer en beter verdien met wat ik heb ofzoiets zema ik heb ging voor iets wat minder waard was dan wat ik kan krijge. wallah rare dinge die ik allemaal heb gehoort maar egt veel jonges en vrouwe vinde het niet kunne behalve overdatum vrouwe waar het slecht voor uitkomt.

Ik was sowieso egt in de war van hoe goed zij voor me was. Allemaal dinge bij elkaar die uiteindelijk hebbe late zegge fok it. maarja nu pas spijt achteraf nadat ik besef dat ik niets anders dan zo een vrouw zou wille als zij. Ze was egt goed voor mij
    Sinds wanneer luister je naar andere jongens?
    Trouwens, haar leeftijd staat niet op haar voorhoofd geschreven dus eigenlijk als je met haar over straat loopt weet geen kat dat ze ouder is.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    3.600
    14-02-2011

Nog een tip,bespreek nooit je relatie met je matties.( zowel het goede als het slechte,geheim houden)hou je relatie voor jezelf,en zo ook over je huwelijk.A private LIFE,is A happy LIFE.

Dat is ook aangeraden vanuit Islam.
    The most complete of the believers in faith, is the one with the best character. And the best of you are those who are best to their women.

Braaf geworden

Reacties
    11.799
    31-12-2013

Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Nog een tip,bespreek nooit je relatie met je matties.( zowel het goede als het slechte,geheim houden)hou je relatie voor jezelf,en zo ook over je huwelijk.A private LIFE,is A happy LIFE.

Dat is ook aangeraden vanuit Islam.
    Dit zei mijn ex ook altijd, ik was eigenwijs, maar hij heeft gelijk gekregen.
    HAGENEESJE

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Waren niet alleen matis. Iedereen zei het. Een ouwere vrouw kan beter niet teveel hopen bij een jongere man. Best veel vinde het nog iets verdacht ik weet niet hoe ik het anders moet noeme. Ze denke gelijk van jonge die gaat voor minder en vrouw die is wanhopig.

Zij was zo fakkin goed voor me dat ik dacht hoe kan dit bestaan. Toen ging ik gelijk denke misschien is ze bang dat ze nooit gaat trouwe. Maar zij was uitzondering denk ik want die vrouw zijn wel veel die zo zijn op ouwe leeftijd.

MVC Lid

Reacties
    3.600
    14-02-2011

Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Waren niet alleen matis. Iedereen zei het. Een ouwere vrouw kan beter niet teveel hopen bij een jongere man. Best veel vinde het nog iets verdacht ik weet niet hoe ik het anders moet noeme. Ze denke gelijk van jonge die gaat voor minder en vrouw die is wanhopig.

Zij was zo fakkin goed voor me dat ik dacht hoe kan dit bestaan. Toen ging ik gelijk denke misschien is ze bang dat ze nooit gaat trouwe. Maar zij was uitzondering denk ik want die vrouw zijn wel veel die zo zijn op ouwe leeftijd.
    Als ik zeg dat je alles prive moet houden van matties,dan bedoel ik natuurlijk ook anderen,iedereen,waarom vertel je over je liefdesleven??niemand gaat het wat aan,met wie je date.

Volgende keer, hou je alles voor je,als je gaat daten,dan hoeft niemand dat te weten.en al helemaal niet met wie?hoe ze heet,waar ze woont,en al helemaal niet hoe oud ze is.wat gaat mensen dat aan?
    The most complete of the believers in faith, is the one with the best character. And the best of you are those who are best to their women.

♡--Gone--♡

Reacties
    2.253
    23-03-2016

Mensen misgunde je en je wist niet wat je had. Leer ervan en move on. Ze is beter af.
    Success is walking from failure to failure with no loss of enthusiasm.

♡--Gone--♡

Reacties
    2.253
    23-03-2016

Waarom doe je trouwens dat anderhalf jaar verschil super oud is? Wat voor bekrompen gedachte heb je?
    Success is walking from failure to failure with no loss of enthusiasm.

MVC Lid

Reacties
    247
    16-10-2014

En zo gaat dat bij veel mannen..ze beseffen pas wat ze hadden als ze het kwijt zijn...meestal komen ze er echt pas achter als ze verder willen en rotzooi na rotzooi tegenkomen..

MVC Lid

Reacties
    1
    02-12-2017

Citaat Geplaatst door ikram213 Bekijk reactie
    En zo gaat dat bij veel mannen..ze beseffen pas wat ze hadden als ze het kwijt zijn...meestal komen ze er echt pas achter als ze verder willen en rotzooi na rotzooi tegenkomen..
    Dat zelfde kun je stellen in geval van vrouwen. Dus heeft niks met man of vrouw te maken.

De topic-opener heeft in elk geval zijn fouten onder ogen gezien. En wil daar alles aan doen om dat te herstellen. Dan kun je niet over iedereen zeggen.

De topic opener was nog niet klaar om te trouwen. Klaar om te trouwen is weten wat je wil.

En eerlijk gezegd is deze manier om jezelf aan de schandpaal te hangen niet de juiste manier. Zij wil jou en heeft jou voorgesteld bij haar ouders. Dat is heel wat van haar, dan ook mans genoeg zijn om je fout bij hun neer te leggen en niet hier openbaar bij mensen die het toch niks aan gaat.

Denk eerst goed na of je wel klaar bent om te trouwen
    Daar gaan heel wat omgangsvormen en verantwoordelijkheid mee gepaard.

Als je oprecht bent en haar goed zult behandelen.
    Allah I sa7el Omr

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door 3robi87 Bekijk reactie
    Dat zelfde kun je stellen in geval van vrouwen. Dus heeft niks met man of vrouw te maken.

De topic-opener heeft in elk geval zijn fouten onder ogen gezien. En wil daar alles aan doen om dat te herstellen. Dan kun je niet over iedereen zeggen.

De topic opener was nog niet klaar om te trouwen. Klaar om te trouwen is weten wat je wil.

En eerlijk gezegd is deze manier om jezelf aan de schandpaal te hangen niet de juiste manier. Zij wil jou en heeft jou voorgesteld bij haar ouders. Dat is heel wat van haar, dan ook mans genoeg zijn om je fout bij hun neer te leggen en niet hier openbaar bij mensen die het toch niks aan gaat.

Denk eerst goed na of je wel klaar bent om te trouwen
    Daar gaan heel wat omgangsvormen en verantwoordelijkheid mee gepaard.

Als je oprecht bent en haar goed zult behandelen.
    Allah I sa7el Omr
    baralalloufiek broeder

Onderweg..

Reacties
    155
    10-02-2017

Heb je inmiddels weer contact...

?
    .