+ Reageer
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 57
    Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Hele persoonlijke verhaal om 3:30. Ik moet dit kwijt

Ik heb volges mij grote fout gemaakt. Paar maande gelede heb ik een dame die anderhalf ouder dan me was late zitten. Niet voor mijzelf maar voor reacties van mense en familie. Ik krijg steeds meer spijt en ze is nu al verdwene. Ik moest dit kwijt want ik weet dit gaat nooit meer terugkome. Hoe meer marokaanse sloeries ik tegekom hoe meer spijt ik heb. Broeders fuck leeftijd serieus. Als ze deugt en ze je aanspreekt in uiterlijk ga ervoor. Fuck de rest. Die wijve van tegewoordig zijn de weg kwijt dus veel zal je nie vinden. Ja ik ben een loser zeg het maar..lach me maar uit

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Ik had het een topic gemaakt over overdatum wijve dat ze psygisch worde. Ja ik ben een domme mogool dat k die heb geopend toen. Was uit frustratie. Ik zeg jullie eerlijk ik dacht dat ze aan me plakte uit wanhoop. Ze was te goed voor mij. Ze was eigelikk een goed mens en ik zag dat niet.

De AllerLiefste__

Reacties
    10.112
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Leer maar van je fouten. Haar ben je voorgoed kwijt en TERECHT!

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door kaoutar_030 Bekijk reactie
    Leer maar van je fouten. Haar ben je voorgoed kwijt en TERECHT!
    Meer van dit. Kom maar op.

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Ok

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Who cares. Het ging niet om wat andere leze maar om ons. Als je mijn excuus niet wil aanvaarde malish.

De AllerLiefste__

Reacties
    10.112
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Ik vind het altijd fijn als anderen zien hoe dom iemand kan reageren zonder enkel goede reden.

Maargoed het is maar dat ik me dag heb vandaag en een keer wel me aardige kant moet laten zien. Zal ik overwegen om me reacties te verwijderen en je excuses te aanvaarden.

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Shoukran sis. Shit's fuckedup.

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Wat mij bijblijf is hoeveel steun ze gaf in mij moeilijke tijde. Ze maakte egt zorge. Tegewoordig denke ze alleen aan waneer gaat hij mij aandacht geve. Zij was van is mijn plicht om zijn steun te zijn door dik en dun.

De AllerLiefste__

Reacties
    10.112
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Ga het goed maken iedereen verdiend een tweede kans. En zorg dat je haar uitlegt waarom je haar gedumpt, verwijderd hebt of weet ik veel wat je gedaan hebt.
    Misschien mist ze je ook? Als ze je een goed gevoel gaf zal ze het je heus ook wel vergeven.

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Ik denk wel dat ze zou vergeve maar die mogelijkheid is verdwene. Ik wil alleen zegge tege broeders dat als je goeie meisje vind in deze tijde blijve vasthoude beter. Luister ook niet meer naar je ouders in deze tijde als het gaat om domme dinge hoe veel ze ook wille pushe. Wallah je gaat niet snel een goeie vinde dus neem niet voor lief.

Simpel Dame

Reacties
    637
    05-01-2015

1,5 jr is echt niks maar goed hoop dat je er van geleerd hebt. In deze tijd moet je idd blij zijn als je goede persoon tegen komt de rest doet er niet toe zoals leeftijd, afkomst etc.

Ik ben ook een x afgewezen omdat ik iets ouder was. Niet leuk maar leven gaat door gheer in sha Allah
    Tachelhit iqorn

MVC Lid

Reacties
    263
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Ik denk wel dat ze zou vergeve maar die mogelijkheid is verdwene. Ik wil alleen zegge tege broeders dat als je goeie meisje vind in deze tijde blijve vasthoude beter. Luister ook niet meer naar je ouders in deze tijde als het gaat om domme dinge hoe veel ze ook wille pushe. Wallah je gaat niet snel een goeie vinde dus neem niet voor lief.
    Waarom is die mogelijkheid verdwenen. Is ze getrouwd nu?
    Not single, not taken, just waiting for something real.

Verbannen

Reacties
    142
    01-08-2016

Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Waarom is die mogelijkheid verdwenen. Is ze getrouwd nu?
    Haar ouders hebbe me afgestoot. Zij zelf ook had alles al doorgegeve aan haar ouders en hadde verwacht dat ik opgegeve moment zou kome. Voor hun is nu net alsof ik hun lievertje voor de gek heb gehoude.

MVC Lid

Reacties
    263
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Haar ouders hebbe me afgestoot. Zij zelf ook had alles al doorgegeve aan haar ouders en hadde verwacht dat ik opgegeve moment zou kome. Voor hun is nu net alsof ik hun lievertje voor de gek heb gehoude.
    Oke. Gaat het jou om die ouders of om je eigen geluk?
    Not single, not taken, just waiting for something real.