1. #106
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Dit zou ik niet hardop zeggen als ik jou was....Lol..
    das wel de waarheid

  2. #107
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Apart hè....en dit is al zo lang aan de gang...en toen ik die fucking yasmina pmde over deze probleem....begon ze te flirten in een pm met al die bloosicoontjes...toen wist ik dat deze hele site 1 grote rotzooi was...zowel het beheer als moderators....ik word iedere keer verbannen....Joost mag weten waarom....Lol..
    ben met je eens, wordt hier met 2 maten gemeten,

    trouwens die t shirt wat je aan hebt op je avatar is van mij

  3. #108
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    heb je van mij geleend voor de foto

  4. #109
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Ik weet niet wat voor shit je hebt gerookt deze ochtend...maar je kunt beter van die shit afblijven...want momenteel ben je aan het hallucineren....het gaat niet goed met je pikkie...dat shirt heb ik trouwens nog in 7 andere kleuren...het enigste wat je hoeft te doen is vragen....ik geef graag dingen weg aan behoeftigen....heb een kledingkast vol aan kleren die ik niet meer draag...Lol...
    duidelijk korte lontje, daarom wordt je vaak verbannen , dacht dat je een nette lid was

  5. #110
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Vraag je zus maar of ik netjes ben....ik heb het niet zo met hypocrieten...Lol...
    tis waar kortje lontje

    le3nato allahi 3alaik

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Ze hebben gefaald in het echte leven jij niet. Dat is de voornaamste reden. Die herinnering daaraan is pijnlijk daarom moet de leugen in stand wordem gehouden door de waarheid uit te wissen.
    Dit is allemaal virtueel gelul. Jullie nemen het echt hoog op en je taak als verdediger neem je wel erg serieus op who fucking cares...voor wie moeten jullie nog showen en mooi praten? M.nl is dood dus doe geen moeite

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Zij heeft gelijk...er worden gewoon hele vieze spelletjes gespeel door de corrupte moderators...vind je het logisch waarom de site dood is...wie wilt hier nou nog rondhangen...het hele forum is door ze vervuild...mij sowieso niet meer gezien hier..ban of geen ban...
    Want de mods kennen jou in real life? Ik denk dat je het te serieus neemt allemaal als je dat echt gelooft.
    Nou toch zien we je x op x weer eerst kon ik er nog wel om lachen maar nu wordt het gewoon zo'n vastgeroeste plaat die maar blijft afspelen.

  8. #113
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Waarom begint deze jaloerse kwiebus over je shirt?? Wil.hij jou zijn? Ja hij wil jou zijn.
    jij bent Lionheart062 je vrouwelijk nick la3nato allahi 3alaik viezerik.

  9. #114
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Wat een zieke bèta zeg...dat dat al bij hem opkomt....zegt meer dan genoeg...van mij is er maar 1....the one and only....Lol...
    lets go outside

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Ga jij je nou maar bezighouden met je kookkunsten...want je schiet wel heel erg in de verdediging als het het om de mods gaat....beetje vreemd allemaal...Lol..
    Verdediging? Haha, gaat mij totaal niet om de mods. Hou gewoon op met deze act, voor wie doe je het nog? De 10 stille lezers? Maar goed enough said heb idd wel betere dingen te doen.

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Een verloren strijd.

  12. #117
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Dat kun je niet aan...het enigste wat je zal herinneren...daar komt ie...daar ligt ie...potverdomme dat ging snel....Lol...
    nou denk zodra je me ziet aankomen ren je weg als een shiwawa die een pitbull ziet

  13. #118
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Jij bent of dronken of stoned...we praten wel verder als je nuchter en bij zinnen bent...want je weet nu niet wat je zegt...dus ik ga ook net doen of ik niks heb gelezen...Lol...
    je slijmt

  14. #119
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Ga je roes eerst uitslapen...en steek voortaan eerdr je vingertje op voor je mij citeert...speelkwartier is voorbij...Yallah qowed voordat ik boos ga worden....
    shiwawa die lef heeft . mess kliyeb

  15. #120
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Een verloren strijd.
    Triest hopeloos uitzichtloos. Snap écht niet waarom sommigen moeders erbij betrekken.

    Dan ben je mijn inziens géén man.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna