1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    169
    19-09-2014

    Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Als ik hier alles zo lees, dan ben ik even blij dat ik een nederlandse vrouw heb.Weet je hoe mooi het leven is.Allebij werken nooit geldzorgen op vakantie gaan waar je wilt en niet elke jaar standaard marokko, begrip is vol op aanwezig goede communicatie .Vraag me af wat er was gebeurd als me ouders hun zin hadden gehad en me opzadelden met een marokkaanse.Volgens mij had ik al zelfmoord gepleegd denk ik.
    Wat jij omschrijft is wanneer je trouwt met een Marokkaanse uit Marokko.
    Jaa dan ben je de rest van je leven geketend aan Marokko en zij zal nooit werken nee.
    Maarja tegenwoordig de jonge hoogopgeleide Marokkaanse dames werken ook gewoon en willen ook naar andere landen op vakantie.
    Alleen die treffen juist laagopgeleid Hmido’s met 1 tand die juist alleen naar Marokko willen en niet willen dat hun vrouw werkt.
    Ons volk is zooo ontwricht qua vraag en aanbod in de huwelijksmarkt.
    En andere afkomst is niks mis mee als je daar gelukkiger van wordt, Marokkaanse vrouwen zie ik nu ook meer en meer huwen met andere afkomsten.

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ooh je bedoelt lid salima ze was actief lid in de jaren 2008,2009,2010 de gekke tijden...sensuall, diepongelukkig,aardbeitje,nemesis030, ice tea, zahouani Hbajli, mohammed met zijn 100 account's die waren toen vaak van de partij. Ja ze is naar Frankrijk verhuisd. Ze stuurde me nog haar Facebook per pm destijds.
    and me

  3. #48
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    and me
    maar jij had dan vast nog een andere nick? Vertel

    Lookintomyeyes,bouchnak, si_l3arbi, stretching,nisrinekke ,mmu2 en haar zud streetchick effe denken wie nog meer....
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    maar jij had dan vast nog een andere nick? Vertel

    Lookintomeyes,bouchaib, si_l3arbi, effe denken wie nog meer....
    klopt had ander nick,

    deze kwamen vaker,amin loujdi,nou3ain,belgje,berberparel, dejavu en nog veel meer

  5. #50
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    klopt had ander nick, amin loujdi,nou3ain,belgje,berberparel, dejavu en nog veel meer
    ben jij amin l oujdi hihihi
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    ben jij amin l oujdi hihihi
    nee

  7. #52
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ja berberparel was ook zo'n schat
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #53
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pareltje91 Bekijk reactie
    Wat jij omschrijft is wanneer je trouwt met een Marokkaanse uit Marokko.
    Jaa dan ben je de rest van je leven geketend aan Marokko en zij zal nooit werken nee.
    Maarja tegenwoordig de jonge hoogopgeleide Marokkaanse dames werken ook gewoon en willen ook naar andere landen op vakantie.
    Alleen die treffen juist laagopgeleid Hmido’s met 1 tand die juist alleen naar Marokko willen en niet willen dat hun vrouw werkt.
    Ons volk is zooo ontwricht qua vraag en aanbod in de huwelijksmarkt.
    En andere afkomst is niks mis mee als je daar gelukkiger van wordt, Marokkaanse vrouwen zie ik nu ook meer en meer huwen met andere afkomsten.
    wat zeg jij over marokkaanse vrouwen in marokko?! Ze zijn ontwikkeld en zelfs vooruitstrevender dan de gemiddelde marokkaanse anno 2018 in europa.

    Ik heb het dan over de geschoolde dames. Of ze te vertrouwen zijn is een ander verhaal

    En ja er zijn nog veel meisjes ongeletterd vaak op platteland.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    weet nog nou3ain allah yedkarha bi gair was de aanvoerder van de groep

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    ben jij Friefraaaa
    Nee joh ik ben nemesis

  11. #56
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nee joh ik ben nemesis
    ooh écht wat leuk een oude "bekende" ben je al die tijd een trouwe lid gebleven? Ma sha Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    169
    19-09-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    wat zeg jij over marokkaanse vrouwen in marokko?! Ze zijn ontwikkeld en zelfs vooruitstrevender dan de gemiddelde marokkaanse anno 2018 in europa.

    Ik heb het dan over de geschoolde dames. Of ze te vertrouwen zijn is een ander verhaal

    En ja er zijn nog veel meisjes ongeletterd vaak op platteland.
    Ze zijn geschoold maar niet bereid om te werken voor ‘een man’.
    Dat is de gedachte en mentaliteit, inderdaad de dames van de stad zijn meestal geschoold maar wordt met de paplepel ingegoten door haar ouders dat ze nooit moet werken voor een man want het is immers de verantwoordelijkheid van de man om brood op de plank te brengen.
    Dit is letterlijk de gedachte daar.
    Heeeeeeel soms echt zelden zie je dat zo’n geschoolde vrouw uit Marokko hier gaat werken.
    Trouwens ook dames die hier geboren zijn en vaak lager opgeleid willen nooit werken enkel kids huishouden etc die heb je hier ook.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Je komt op mij over als een héél onzeker persoon. Dat je bent gescheiden maakt van jou niet minder vrouw! Ik lees dat terug in je tekst en hoor dit vaker bij Marokkaanse vrouwen. Word tijd dat je als gescheiden vrouw eerst genoeg van je zelf gaat houden en beseffen dat je ondanks je scheiding heus nog wel een soulmate kunt vinden. Heb vertrouwen in Allah swt

    Tala9 komt zelfs voor in de tijd van de sahaba. Een godvrezende man kijkt naar JOU als persoon. En niet naar je verleden.

    Ik snap dat je denkt aan snel trouwen ivm je kinder wens maar dat zou niet eerlijk zijn ten opzichte van je partner en kind. Trouwen doe je om de juiste redenen.
    Dit heeft er niks mee te maken. Ik als gescheiden vrouw begrijp haar heel goed. Ze is bang voor nog een echtscheiding, daar is ze onzeker over. Ze wil nu dat het helemaal perfect is en heel goed, wetend dat perfectie niet bestaat. En als je dan iemand vindt en die voldoet aan het plaatje dat jij voor ogen hebt, maar die persoon wordt of ziek of iets anders, dan laat dat je twijfelen en niet zozeer aan jezelf maar aan de waarom dan.

    Scheiden is toegestaan en kan je overkomen en daar is niks mis mee.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  14. #59
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Dit heeft er niks mee te maken. Ik als gescheiden vrouw begrijp haar heel goed. Ze is bang voor nog een echtscheiding, daar is ze onzeker over. Ze wil nu dat het helemaal perfect is en heel goed, wetend dat perfectie niet bestaat. En als je dan iemand vindt en die voldoet aan het plaatje dat jij voor ogen hebt, maar die persoon wordt of ziek of iets anders, dan laat dat je twijfelen en niet zozeer aan jezelf maar aan de waarom dan.

    Scheiden is toegestaan en kan je overkomen en daar is niks mis mee.
    Allereerst vervelend van je scheiding. Niemand trouwt om vervolgens te scheiden.

    Lees mijn reactie nog eens we zeggen hetzelfde namelijk

    Ik ben van mening dat een gescheiden vrouw niet minder waardig is dus moet ze juist niet genoegen nemen met minder.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #60
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pareltje91 Bekijk reactie
    Ze zijn geschoold maar niet bereid om te werken voor ‘een man’.
    Dat is de gedachte en mentaliteit, inderdaad de dames van de stad zijn meestal geschoold maar wordt met de paplepel ingegoten door haar ouders dat ze nooit moet werken voor een man want het is immers de verantwoordelijkheid van de man om brood op de plank te brengen.
    Dit is letterlijk de gedachte daar.
    Heeeeeeel soms echt zelden zie je dat zo’n geschoolde vrouw uit Marokko hier gaat werken.
    Trouwens ook dames die hier geboren zijn en vaak lager opgeleid willen nooit werken enkel kids huishouden etc die heb je hier ook.
    islamitisch gezien is de man kostwinnaar,punt!

    Als een vrouw wil werken dan mag ze dat.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna