1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Was jij niet die zielenpiet moeder die letterlijk elke scheet maaltijd trainschema taartpetitjea plaatst en inmiddels op 29k reacties zit en met een loser man bent/was die hier zn swinger misstress heeft opgepikt? Dat was jij toch ja dat was jij

    Ah ja drol jij leeft met je gezin praktisch voor mnl dus voortaan als je stoer komt doen minder wanhopig je best doen om je eigen gefaalde bestaan en bewijsdrang op anderen te projecteren a schreeuwlelijk
    Woow keep breathing scheeuwlelijkerd.

    Over drollen kan jij zeker mee praten aangezien je heel diep in zijn hol zit er zit nog een stukje aan je tong. Bye girl, hoop dat je betaald krijg voor je advocatenrol.

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Daar sta je dan pijnlijk te lachen met je paardenschacht vol tanden
    Ga maar snel afzwaaien ja
    Die 30 000 reacties van zelfpromotie van je hebben tot het indrukwekkende resultaat geleid van incompetentie mnl dagboekmoeder van het jaar, onbevredigende echtgenote in epische tijden en beschamende huwelijkscrisis die je met je man online uitvecht

    Tering heyyy en dan kom jij melden dat anderen mnl niet serieus moeten nemen
    Jouw hele leven en zijn mistress zit in dit forum gepropt triest misbruikt ding

    The originalit drol award krijg jij
    Jij praat nog over jaaaren geleden lol. Ik neem het allang niet meer serieus, kom hier gewoon voor luchtige onderwerpen zoals FOOD. Kom jij hier nog als een zielige groupie iemand in elke topic verdedigen. Heb je al wat pms of meer gekregen of doe je het echt voor de 10 stille lezers? Good luck groupie

    En pijnlijk lachen haha nee girl die tijden zijn allang voorbij. Ga met je zielige gangsta dissjes iemand anders vervelen. Als ik wist dat die bak stront die je bij je draagt over mij zou storten had ik wijselijk mn vingers in bedwang gehouden. Wat n bagger :gaap:

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    U sad little girl toch
    Je chillt hier met zn mistress terwijl je het niet eens doorhebt

    paar maanden (recentelijk) rzat je nog te shaken voor je leven in die pm wisselingen en nu probeer je anderen de luchtigheid van dit forum aan te praten. Wat een vertoning
    Dat was overduidelijk fake met je hij was een mod. Je had je huiswerk beter moeten doen wil je goed stoken. En nu doe je het weer. Hoe fucking zielig kun je zijn om in iemands huwelijk te stoken. Met ons gaat het prima en zal je hier ook niks over lezen. Maar succes met je aarslikkerij. Succes girl wie weet brengt het je nog ergens. Kontlikkerij en stoken etc. Dat is waar jij m.nl voor gebruikt..

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    O freya toch dat was ik niet maar heel mooi dat het goed gaat. Vergeven is belangrijk weet je vooral als jullie levens zich hier online afspeelt en zij hier nog ronddwaalt.
    Heel subtiel hoor ahum ahum, vergeven? En dan nu een draai maken en doen alsof je het beste met mij voor hebt? Lees nog even je vorige reacties terug, schizofrene drol.

    Ik weet niet wat jou reden om te stoken is maar ik beschouw het maar als compliment.

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    En je bent maar snel over mij begonnen, altijd makkelijk he easy way out. Om welke reden precies zit je zo diep in de hol van lionheart?

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    voor zover: freya’s luchthartigheid not proven wat een uilskuiken
    IK kom hier voor luchtige onderwerpen. Ik zeg niet dat het alleen maar luchtig is, uilskuiken. Jij komt nog altijd voor de wat zwaardere maaltijden.

    Ga maar snel afzwaaien ja. Hou het maar lekker bij je drollen-missie.

  7. #127
    ...Voor het leven.

    Reacties
    346
    02-06-2009

    [QUOTE=Dilara.;133170169]Soms klink je redelijk in je tekst en soms weer minder.
    Jij bent 27 en vindt 33 plus al oud? Dat je er jonger uit ziet doet er naar mijn mening niet echt toe.
    Het lijkt precies allemaal een beetje om uiterlijk te gaan.
    Ik ben t volledig met je eens dat je je aangetrokken moet voelen etc.. maar heb n beetje de indruk dat je dat dus niet zo snel hebt

    Verstuurd vanaf mijn SM


    +1.
    Zwart op wit