+ Reageer
Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
136 tot 150 van 183
    Verbannen

Reacties
    63
    13-01-2018

Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Apart hè....en dit is al zo lang aan de gang...en toen ik die fucking yasmina pmde over deze probleem....begon ze te flirten in een pm met al die bloosicoontjes...toen wist ik dat deze hele site 1 grote rotzooi was...zowel het beheer als moderators....ik word iedere keer verbannen....Joost mag weten waarom....Lol..
    Ze hebben gefaald in het echte leven jij niet. Dat is de voornaamste reden. Die herinnering daaraan is pijnlijk daarom moet de leugen in stand wordem gehouden door de waarheid uit te wissen.

MVC Lid

Reacties
    1.561
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Ze hebben gefaald in het echte leven jij niet. Dat is de voornaamste reden. Die herinnering daaraan is pijnlijk daarom moet de leugen in stand wordem gehouden door de waarheid uit te wissen.
    Dit is allemaal virtueel gelul. Jullie nemen het echt hoog op en je taak als verdediger neem je wel erg serieus op who fucking cares...voor wie moeten jullie nog showen en mooi praten? M.nl is dood dus doe geen moeite

MVC Lid

Reacties
    1.561
    06-10-2017

Zij heeft gelijk...er worden gewoon hele vieze spelletjes gespeel door de corrupte moderators...vind je het logisch waarom de site dood is...wie wilt hier nou nog rondhangen...het hele forum is door ze vervuild...mij sowieso niet meer gezien hier..ban of geen ban...
    Want de mods kennen jou in real life? Ik denk dat je het te serieus neemt allemaal als je dat echt gelooft.
    Nou toch zien we je x op x weer eerst kon ik er nog wel om lachen maar nu wordt het gewoon zo'n vastgeroeste plaat die maar blijft afspelen.

Verbannen

Reacties
    4.669
    12-03-2007

Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Waarom begint deze jaloerse kwiebus over je shirt?? Wil.hij jou zijn? Ja hij wil jou zijn.
    jij bent Lionheart062 je vrouwelijk nick la3nato allahi 3alaik viezerik.

Verbannen

Reacties
    4.669
    12-03-2007

Wat een zieke bèta zeg...dat dat al bij hem opkomt....zegt meer dan genoeg...van mij is er maar 1....the one and only....Lol...
    lets go outside

MVC Lid

Reacties
    1.561
    06-10-2017

Ga jij je nou maar bezighouden met je kookkunsten...want je schiet wel heel erg in de verdediging als het het om de mods gaat....beetje vreemd allemaal...Lol..
    Verdediging? Haha, gaat mij totaal niet om de mods. Hou gewoon op met deze act, voor wie doe je het nog? De 10 stille lezers? Maar goed enough said heb idd wel betere dingen te doen.

MVC Lid

Reacties
    1.561
    06-10-2017

Een verloren strijd.

Verbannen

Reacties
    4.669
    12-03-2007

Dat kun je niet aan...het enigste wat je zal herinneren...daar komt ie...daar ligt ie...potverdomme dat ging snel....Lol...
    nou denk zodra je me ziet aankomen ren je weg als een shiwawa die een pitbull ziet

Verbannen

Reacties
    4.669
    12-03-2007

Jij bent of dronken of stoned...we praten wel verder als je nuchter en bij zinnen bent...want je weet nu niet wat je zegt...dus ik ga ook net doen of ik niks heb gelezen...Lol...
    je slijmt

Verbannen

Reacties
    4.669
    12-03-2007

Ga je roes eerst uitslapen...en steek voortaan eerdr je vingertje op voor je mij citeert...speelkwartier is voorbij...Yallah qowed voordat ik boos ga worden....
    shiwawa die lef heeft . mess kliyeb

Verbannen

Reacties
    9.360
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Een verloren strijd.
    Triest hopeloos uitzichtloos. Snap écht niet waarom sommigen moeders erbij betrekken.

Dan ben je mijn inziens géén man.

MVC Lid

Reacties
    1.591
    16-03-2007

Het zijn niet alleen de marokkaanse jongens die een bepaald beeld hebben van de marokkaanse vrouwelijke troep.Iedereen heeft ze laag staan.Lees deze saudier dan hahahaha
    Klik op de link

https://m.marokko.nl/nieuws/50461/ad...h-belachelijk/

MVC Lid

Reacties
    1.591
    16-03-2007

Mmmm vind de naam Kech wel passen bij marokkaanse wijven.Is hun op het lijf geschreven

Verbannen

Reacties
    63
    13-01-2018

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dit is allemaal virtueel gelul. Jullie nemen het echt hoog op en je taak als verdediger neem je wel erg serieus op who fucking cares...voor wie moeten jullie nog showen en mooi praten? M.nl is dood dus doe geen moeite
    Was jij niet die zielenpiet moeder die letterlijk elke scheet maaltijd trainschema taartpetitjea plaatst en inmiddels op 29k reacties zit en met een loser man bent/was die hier zn swinger misstress heeft opgepikt? Dat was jij toch ja dat was jij

Ah ja drol jij leeft met je gezin praktisch voor mnl dus voortaan als je stoer komt doen minder wanhopig je best doen om je eigen gefaalde bestaan en bewijsdrang op anderen te projecteren a schreeuwlelijk

MVC Lid

Reacties
    1.591
    16-03-2007

He kijk op habamam.nl. echt ze typen daar turks.Als je het op google vertaald sommige zinnen staat er echt marokkaanse vrouw is een h oer. In het turks faszle quz buyik orospoh hahaha ook grappige site dat.