1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Vanwaar claim jij het alleenrecht op leed en onrecht, die smerige haatmail alleen voor je eigen "groep"?
    Maar je er zelfs een wedstrijd van?
    Nee de vraag is heel simpel.
    Toon me een zelfde geval.... een willekeurige foto van willekeurige 'blanken' met allerlei racistische reacties eronder zoals bij deze ouders met pasgeboren kind.

  2. #32
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Het is toch een feit dat de meeste Nederlanders moslims in gaskamers willen stoppen.
    Waarom dan zo verontwaardigd?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Aviator en DP beginnen over overlast gevende jongeren om niey te hoeven erkennen dat een behoorlijk deel van de witte autochtone bevolking ongelofelijke intolerante en agressieve lui zijn die vanuit de anonimiteit mensen met een andere mening dan wel achtergrond bedreigen en uitschelden.

    Een beetje zoals je hier voor "zionist" of "extreem rechts" word uitgemaakt als je een mening of feit over bepaalde zaken geeft. Dat soort kortzichtigen komen helaas overal voor.

    Hoop voor de ouders dat zij boven dit soort figuren staan en er dus niet veel van aantrekken.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Nou sorry hoor dat meisje later gaat jullie jongens kapot gek maken lol
    Een van die sjonnies wordt later haar schoonvader en zoon is natuurlijk moslim

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door geurkaars Bekijk reactie
    Nou sorry hoor dat meisje later gaat jullie jongens kapot gek maken lol
    Een van die sjonnies wordt later haar schoonvader en zoon is natuurlijk moslim
    De ultieme wraak.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Een beetje zoals je hier voor "zionist" of "extreem rechts" word uitgemaakt als je een mening of feit over bepaalde zaken geeft. Dat soort kortzichtigen komen helaas overal voor.

    Hoop voor de ouders dat zij boven dit soort figuren staan en er dus niet veel van aantrekken.
    Haha leuk geprobeerd rechts extremist.
    Jullie aanwezigheid op dit forum is hetzelfde als ruiten ongezien ingooien bij een Marokkaanse bruiloft omdat jullie Marokkanen/Moslims haten.
    Je bent niet uitgenodigd maar je wil wel het 'feestje' van de 'inferieuren' verstoren met capuchons.
    Jullie plaatsen hier verbaal geweld reacties met een capuchon op veilig anoniem achter je pctje op een Marokkaanse 'bruiloft' forum.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Haha leuk geprobeerd rechts extremist.
    Jullie aanwezigheid op dit forum is hetzelfde als ruiten ongezien ingooien bij een Marokkaanse bruiloft omdat jullie Marokkanen/Moslims haten.
    Je bent niet uitgenodigd maar je wil wel het 'feestje' van de 'inferieuren' verstoren met capuchons.
    Jullie plaatsen hier verbaal geweld reacties met een capuchon op veilig anoniem achter je pctje op een Marokkaanse 'bruiloft' forum.

    Dit soort onozele beschuldigingen bedoelde ik. Dank voor de bevestiging.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    De ultieme wraak.



    Laters ben najib amhali aan het kijken lol

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Dit soort onozele beschuldigingen bedoelde ik. Dank voor de bevestiging.
    Dit zijn geen beschuldigingen maar feiten.

  10. #40
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Jullie aanwezigheid op dit forum is hetzelfde als ruiten ongezien ingooien bij een Marokkaanse bruiloft omdat jullie Marokkanen/Moslims haten.
    Poephoofden zoals jij
    gooien hier op dit forum en in real life
    hun eigen ruiten in, hoor ...

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door geurkaars Bekijk reactie


    Laters ben najib amhali aan het kijken lol
    enjoy..

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Dit zijn geen beschuldigingen maar feiten.
    Een ander kenmerk van de in mijn reactie bedoelde figuren is het geloof in hun eigen mening over een ander, ook al kennen zij die persoon niet of nouwlijks.

    Dank dat je ook dit aanhaalt.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Een ander kenmerk van de in mijn reactie bedoelde figuren is het geloof in hun eigen mening over een ander, ook al kennen zij die persoon niet of nouwlijks.

    Dank dat je ook dit aanhaalt.
    Is ook niet van toepassing op mij.
    Ik geef geen mening. Ik deel alleen feiten...informatie

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Tja, op de foto gaan terwijl je dit best wel kunt voorspellen, iets met islam ligt niet heel positief in Europa, en media en overheden die graag moslims naar voren schuiven (zoals bij deze foto) worden ook al niet erg geliefd. Best een plaat voor je kop heb je dan en dat is geen goedkeuring van het gedrag van die malloten (ik weet dat bepaalde types het graag zo lezen).
    Hé das lang geleden dat ik dit soort reacties heb gelzen, was je op vakantie ? of heb (had) je een leven gevonden ?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Poephoofden zoals jij
    gooien hier op dit forum en in real life
    hun eigen ruiten in, hoor ...
    poephoofden hoe kom je erop......