1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    soms..soms schaam je je gewoon om mens te zijn.
    welkom lief meisje

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Toon me een voorbeeld van een soortgelijk geval met 'blanke' NLers. Waar een foto van een willekeurig 'blank' gezinnetje met racistische opmerkingen wordt besmeurd.
    Ik daag je uit
    Vanwaar claim jij het alleenrecht op leed en onrecht, die smerige haatmail alleen voor je eigen "groep"?
    Maar je er zelfs een wedstrijd van?

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014


    Cultuur? Verdorven moraal?

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014



    Cultuur? Verdoven moraal?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Stultitiae_laus Bekijk reactie
    Probeer jij dit nu goed te praten?
    Verbaasd me niks , die Petrus was ook voorstander van een concentratiekamp in Palestina.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Toon me een voorbeeld van een soortgelijk geval met 'blanke' NLers. Waar een foto van een willekeurig 'blank' gezinnetje met racistische opmerkingen wordt besmeurd.
    Ik daag je uit
    Leesvoer voor dummy's.

    De Waal herkent de overlastgevers: “Het zijn steeds dezelfden, met donkere kleding met een bontkraagje. Het zijn buitenlandse jongeren.”

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/27...+jongeren.aspx

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ish koeltoer...aard van het beestje(varken)

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ish koeltoer...aard van het beestje(varken)
    bedoel je dit..

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    bedoel je dit..
    ??

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Leesvoer voor dummy's.

    De Waal herkent de overlastgevers: “Het zijn steeds dezelfden, met donkere kleding met een bontkraagje. Het zijn buitenlandse jongeren.”

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/27...+jongeren.aspx

    @@@

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Aviator en DP beginnen over overlast gevende jongeren om niey te hoeven erkennen dat een behoorlijk deel van de witte autochtone bevolking ongelofelijke intolerante en agressieve lui zijn die vanuit de anonimiteit mensen met een andere mening dan wel achtergrond bedreigen en uitschelden.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Aviator en DP beginnen over overlast gevende jongeren om niey te hoeven erkennen dat een behoorlijk deel van de witte autochtone bevolking ongelofelijke intolerante en agressieve lui zijn die vanuit de anonimiteit mensen met een andere mening dan wel achtergrond bedreigen en uitschelden.
    jij bent ook zo'n smerig mens dat je je bijna schaamt om mens te zijn..kakkerlak

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Tja, op de foto gaan terwijl je dit best wel kunt voorspellen, iets met islam ligt niet heel positief in Europa, en media en overheden die graag moslims naar voren schuiven (zoals bij deze foto) worden ook al niet erg geliefd. Best een plaat voor je kop heb je dan en dat is geen goedkeuring van het gedrag van die malloten (ik weet dat bepaalde types het graag zo lezen).
    Klopt jo als de joden geen joden waren dan waren ze ook niet vergast in de jaren 40 .Iedereen moet maar weer gaan wijken voor jullie blanke athiestische tuig die de illusie hebben dat ze tegen iedereen aan kunnen trappen zonder gevolgen.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Als ze lef hebben loop dan een marokkaanse of turkse cafe binnen en wens dan moslims dood en zie dan wat er met je gebeurt .

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Leesvoer voor dummy's.

    De Waal herkent de overlastgevers: “Het zijn steeds dezelfden, met donkere kleding met een bontkraagje. Het zijn buitenlandse jongeren.”

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/27...+jongeren.aspx
    Heb je de vraag wel goed gelezen?
    Toon me eens een soortgelijk geval aan.