1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Tuurlijk worden zij ook geroyeerd.. hele #MeToo gedoe heeft zulke hoge pieten de das om de nek gedaan.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Tuurlijk worden zij ook geroyeerd.. hele #MeToo gedoe heeft zulke hoge pieten de das om de nek gedaan.
    Ja? Is Eurlings geroyeerd? Giel Beelen ? Die is alweer het nieuwe gezicht van een andere radiozender. Thierry Baudet? Wordt lil kleine al geboycot? Dat zelfs leden hier nog zo blind kunnen zijn verbazingwekkend

    En wanneer er echt sprake is van seksueel misbruik waar dat om draait dan ja mag ik hoooopen dat ze geroyeerd worden. Seksueel misbruik is wel heel wat anders dan seksistische uitlatingen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja? Is Eurlings geroyeerd? Giel Beelen ? Die is alweer het nieuwe gezicht van een andere radiozender. Thierry Baudet? Wordt lil kleine al geboycot? Dat zelfs leden hier nog zo blind kunnen zijn verbazingwekkend

    En wanneer er echt sprake is van seksueel misbruik waar dat om draait dan ja mag ik hoooopen dat ze geroyeerd worden. Seksueel misbruik is wel heel wat anders dan seksistische uitlatingen

    Doen die personen dan soortgelijke opmerkingen?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Doen die personen dan soortgelijke opmerkingen?
    Seksistische opmerkingen, ja. Zeggen dat wanneer vrouwen nee zeggen ze ja bedoelen/verkrachting goed praten vind ik niet minder erg dan vrouwen kech noemen. En boef is een rapper, 9 van de 10 raps zijn vrouwonvriendelijk. Lil kleine heeft monica geuze ook meermaals uitgemaakt voor h0er. En of het nou precies hetzelfde is of niet het is de verontwaardiging tegenover zijn seksistische uitlatingen en zijn wij opeens de bakermat van vrouwenrechten ahum ahum.. maar bij andere seksistische uitlatingen zie je dat hele circus niet..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    684
    16-05-2010

    Mensen met pech op de weg bellen de wegenwacht, familielid, kennis of vriend(in).
    Deze boef laat zich liftend meenemen en haalt achteraf achter zijn schermpje scheldend uit.

    Figuren die hem hebben mee genomen in de auto hadden hem langs de weg moeten laten staan!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.040
    25-02-2013

    Lange vloe

  7. #22
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Hahahahahahahahaha die plaatjes zijn geniaal
    HAGENEESJE

  8. #23
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wat hij heeft gezegd is walgelijk, hypocriet EN ondankbaar maar de reacties vanuit de Nederlandse media is nog viezer en hypocrieter. Genoeg witte media figuren die seksistisch zijn maar die komen er mee weg. Kijk maar naar Baudet, die wordt er zelfs voor beloond, Kamerzetel, politicus van het jaar.. camiel Eurlings, Giel Beelen..

    Of wat dacht je van lil kleine? Maar goed lil kleine is wit, hij wordt uitgenodigd door de burgemeester etc. Excuses en meer boekingen. Is het een witte man zegt hij het alleen op eigen titel en zijn witte medeman heeft er verder niks mee te maken. Zegt boef het roept zelfs de politiek om een boycot..aub zeg.. begin dab maar met een boycot van Baudet. Alleen omdat het boef Is, een niet westerse allochtoon, een moslim wordt het op een hele cultuur gegooid en respresent hij meteen weer alle Marokkanen (al is hij Algerijn) en minacht hij de westerse cultuur

    Ik walg van deze hypocrisie.. boef had zn excuses moeten maken aan de dames en een dikke middelvinger moeten uitsteken naar qmusic en de rest
    Respect
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #24
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Wat moeten we nu doen...wachten op kechs
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Ik denk dat Eurlings de bui ook al ziet hangen hoor... die laten ze echt niet meer los.... Baudet is was maar net ternauwernood ontsnapt na zijn ontmoeting met die extreem rechtse.... Ik denk dat de maatschappij het gewoon zat is geworden en dat iedereen op zijn woorden en daden moet letten... eindelijk, zelfs Wilders moet daar aan geloven.
    Hele lange tijd later ja. Hij was onschuldig tot het tegendeel was bewezen dat is bij de meeste allochtonen die in de fout gaan wel anders. Maar goed met je reactie laat je zien dat je mijn punt niet echt begrijpt.

    Wat mij betreft als de samenleving al dit soort gevallen boycotten, prima graag zelfs maar wel gelijke monniken gelijke kappen aub. Hopelijk gaat vanaf nu niemand er meer mee weg komen

  11. #26
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Niet door de vingers zien, maar iedereen afstraffen.
    Zo n positie van eurlings is gewoon ongelooflijk. Witte wonderboy komt er mee weg.
    De witte jongens van vindicat?
    Die walgelijke dj s die een naakte man lis lieten tijdens een optreden van een zangeres? Die gaan boef boycotten?
    Gewoon ongeneerde hypocrisie.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Ik denk dat ik jouw punt wel snap en dat van de meesten maar ik vind het geen argument voor een fout gedrag om dat dan ook maar door de vingers te zien. Ik snap dus niet waarom mensen het opnemen voor Boef alsof we zijn gedrag willen goedkeuren. is dit niet juist hoe de duivel deze daad van tolerantie mooi wilt laten lijken?

    en volgens mij valt het zeggen van h* tegen een moslima onder de 7 vernietigers....
    Nee dan snap je het niet want ik neem het nergens op voor boef en zie niks door de vingers. Dan heb je niet goed gelezen, lees maar mijn eerste reactie eerste alinea en laatste reactie laatste alinea.

    Ik kaart alleen de dubbele standaard aan, ik zie niks door de vingers

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Niet door de vingers zien, maar iedereen afstraffen.
    Zo n positie van eurlings is gewoon ongelooflijk. Witte wonderboy komt er mee weg.
    De witte jongens van vindicat?
    Die walgelijke dj s die een naakte man lis lieten tijdens een optreden van een zangeres? Die gaan boef boycotten?
    Gewoon ongeneerde hypocrisie.
    Of Giel Beelen die een Engelse zangeres vroeg of ze zich wilde vingeren op de radio:/ ze twitterde dat het seksisme was en in shock was en zijn reactie was i dont care en het was leuk ofzo

  14. #29
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Of Giel Beelen die een Engelse zangeres vroeg of ze zich wilde vingeren op de radio:/ ze twitterde dat het seksisme was en in shock was en zijn reactie was i dont care en het was leuk ofzo
    Die gast is sowieso zo walgelijk. Misselijk mannetje.

    Alsof misogynie iets is wat 'moslims' hebben uitgevonden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #30
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Tuurlijk worden zij ook geroyeerd.. hele #MeToo gedoe heeft zulke hoge pieten de das om de nek gedaan.
    Nou nee hoor. Laatst een poliekmens die zn vrouw sloeg nou hoor je daar nog wat over?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)