1. #31
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Eurlings? Hij is zojuist afgetreden...as we speak...


    Camiel Eurlings treedt terug als IOC-lid
    Vergelijk zijn media aandacht met die van boef. Sorry hoor maar bij allochtonen blazen ze het sowieso op valt je dat niet op ofzo?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.061
    29-04-2005

    Ik vraag me af hoe dat in Amerika gaat met al die OG rappers die om de minuut vrouwen voor bitches uit maken en hun levensstijl... volgens mij gaan die gewoon op treden. En in zo'n kikkerlandje breekt de hel los..Hij heeft zijn excuses aangeboden maar er wordt bijna opgeroepen tot een hetze tegen hem

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Eurlings? Hij is zojuist afgetreden...as we speak...


    Camiel Eurlings treedt terug als IOC-lid
    En wanneer was het gebeurd? 2015 stel ali b zou zijn vrouw hebben mishandeld denk je dat het 2 jaar zou duren voordat hij zn publieke functies kwijtraakt? Zou dezelfde dag nog gebeuren

    Bij een witte man wordt nog heel lang de hand boven het hoofd gehouden, zelfs bij moordenaars he kan je nog lezen hoe lief hij was met zn hond en hoe hij gewoon "knapte", alles om de menselijkheid erbij te houden. Zelfde geldt voor Eurlings, ja laten we eerst afwachten wat er gebeurd is, ja geweld kwam van beide kanten. Etc etc etc. Wake up. Die voorkeursbehandeling krijgt alleen de witte man.

    Pas nu dat hele debat is aangezwengeld 2 jaar later moet hij aftreden

  4. #34
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Helemaal eens met Freya en Hidaya
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  5. #35
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Doen die personen dan soortgelijke opmerkingen?
    Eurlings heeft zn vriendin in elkaar gebeukt en kreeg special treatment van OM om buiten de boeken te blijven.
    Lil kleine is na een concert gearresteerd en in een busje gezet omdat hij opriep een middelvinger te geven aan aanwezige politie en justitie.
    Vervolgens ging de burgemeester door het stof tijdens rtl late, en bood ie zn excuses aan.
    Lil kleine noemde het overigens artistieke vrijheid van meningsuiting.

    Maar een Boef wordt omsingeld door 6 man en de grond in getrapt tijdens een uitzending. Ik keur de actie van boef trouwens niet goed, ontzettend dom, hypocriet en walgelijk.
    Maar meteen boycotten en de hele ram bam, zeg ik nee tegen. Want het gaat om de toekomst van alle allochtonen. Het moet klaar zijn met het openlijk meten met twee maten.

  6. #36
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Freya
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #37
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Eurlings heeft zn vriendin in elkaar gebeukt en kreeg special treatment van OM om buiten de boeken te blijven.
    Lil kleine is na een concert gearresteerd en in een busje gezet omdat hij opriep een middelvinger te geven aan aanwezige politie en justitie.
    Vervolgens ging de burgemeester door het stof tijdens rtl late, en bood ie zn excuses aan.
    Lil kleine noemde het overigens artistieke vrijheid van meningsuiting.

    Maar een Boef wordt omsingeld door 6 man en de grond in getrapt tijdens een uitzending. Ik keur de actie van boef trouwens niet goed, ontzettend dom, hypocriet en walgelijk.
    Maar meteen boycotten en de hele ram bam, zeg ik nee tegen. Want het gaat om de toekomst van alle allochtonen. Het moet klaar zijn met het openlijk meten met twee maten.
    precies! Dat ge-ouwenkech !
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    nee hoor, hij was toen al veroordeeld tot een taakstraf maar diezelfde media die jullie verwijten van het meten met twee maten heeft hem niet anders behandeld dan boef, sinds de feiten over die ruzie boven water zijn gekomen. ik zie dus teen twee maten.... geldt evengoed voor Ali B..

    bij een witte man... door zijn partijgenoten ja, niet door de media... Met Lubbers ging het toen toch ook gelijk bergafwaarts? Oudkerk met zijn uitspraken over Marokkanen was ook gelijk afgelopen met zijn wethouderscarrière... Wilders heeft het met zijn beledigende uitspraken ook niet makkelijk....


    ik zie die twee maten niet... jullie moeten je niet zo in de slachtoffer rol gaan plaatsen...
    Dus nogmaals dan ben je echt blind sorry. Dat je dat als Marokkaanse man niet ziet of wil zien..

    En voor mij is een slachtofferrol niet nodig ik ben zelf Nederlands naar walg van deze hypocriete maatschappij op heel veel vlakken. In de afgelopen jaren zijn mijn ogen gewoon geopend, vroeger bagatelliseerde ik het nog weleens maar nee deze maatschappij is ziek en vol ingebakken racisme. Soms wilde ik dat ik nog naïef was.

  9. #39
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    nee hoor, hij was toen al veroordeeld tot een taakstraf maar diezelfde media die jullie verwijten van het meten met twee maten heeft hem niet anders behandeld dan boef, sinds de feiten over die ruzie boven water zijn gekomen. ik zie dus teen twee maten.... geldt evengoed voor Ali B..

    bij een witte man... door zijn partijgenoten ja, niet door de media... Met Lubbers ging het toen toch ook gelijk bergafwaarts? Oudkerk met zijn uitspraken over Marokkanen was ook gelijk afgelopen met zijn wethouderscarrière... Wilders heeft het met zijn beledigende uitspraken ook niet makkelijk....


    ik zie die twee maten niet... jullie moeten je niet zo in de slachtoffer rol gaan plaatsen...
    Waar het om gaat is de manier hoe HÉÉL Nederland over Boef uitvalt na zijn opmerking in een dronken bui waar hij zijn excuses un public voor heeft aangeboden.

    Wie is jullie... dus omdat wij onze mening hierover geven kruipen wij opeens in de slachtoffer rol? !

    Kruip nog verder in die hol...er is géén licht aan het einde van die tunnel bro!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #40
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dus nogmaals dan ben je echt blind sorry. Dat je dat als Marokkaanse man niet ziet of wil zien..

    En voor mij is een slachtofferrol niet nodig ik ben zelf Nederlands naar walg van deze hypocriete maatschappij op heel veel vlakken. In de afgelopen jaren zijn mijn ogen gewoon geopend, vroeger bagatelliseerde ik het nog weleens maar nee deze maatschappij is ziek en vol ingebakken racisme. Soms wilde ik dat ik nog naïef was.
    I feel ya! Trieste realiteit
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #41
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    iwa 3la reacties, ze moeten het weer zo nodig voor elkaar opnemen... Wat kan mij die Eurlings en Boef schelen.. en bovendien... waarom steeds hameren op die Eurlings? bij hem ging het tenminste alleen om een privé kwestie, een uit de hand gelopen ruzie tussen hem en zijn vriendin waarbij ze beide elkaar op de vuist gingen... tuurlijk verliest zij het van hem maar om dit wederzijdse vechtpartij volledig bij hem in de schoenen te schuiven lijkt mij weer te ver gaan. Genoeg vrouwen hier die erger behandeld zijn door hun man maar hebben zij een klacht ingediend dan? Overigens is Eurlings hiervoor al veroordeeld tot een taakstraf, al in 2016.
    Dus jij vindt uitschelden erger dan iemand in elkaar slaan? Is dat zo? In die rapwereld wordt constant gescholden dus snap niet waarom ze dit ineens zo erg vinden van iemand die je nauwelijks serieus kan nemen. Eurlings daarentegen en die hoge piefen hebben een bepaalde voorbeeldfunctie dus ja kun je het nu wel bagatelliseren met dat zij hem sloeg maar feit blijft dat hij haar sloeg en dat dat vele malen erger is dan iemand uitschelden alleen doet de media nu of boef een moord heeft gepleegd en ineens gaan ze hem allemaal boycotten stelletje schijnheiligerds ze3ma zij hebben nooit iemand uitgescholden.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Eurlings heeft zn vriendin in elkaar gebeukt en kreeg special treatment van OM om buiten de boeken te blijven.
    Lil kleine is na een concert gearresteerd en in een busje gezet omdat hij opriep een middelvinger te geven aan aanwezige politie en justitie.
    Vervolgens ging de burgemeester door het stof tijdens rtl late, en bood ie zn excuses aan.
    Lil kleine noemde het overigens artistieke vrijheid van meningsuiting.

    Maar een Boef wordt omsingeld door 6 man en de grond in getrapt tijdens een uitzending. Ik keur de actie van boef trouwens niet goed, ontzettend dom, hypocriet en walgelijk.
    Maar meteen boycotten en de hele ram bam, zeg ik nee tegen. Want het gaat om de toekomst van alle allochtonen. Het moet klaar zijn met het openlijk meten met twee maten.

    Er is zeker wel sprake van meten van 2 maten, maar we moeten denk ik niet alle rare uitspattingen onder dezelfde noemer plaatsen.

    Boef zegt met zijn uitspraken en video's dat het ok is om vrouwen kechs te noemen en vrouwen af te schrijven op basis van wat ze dragen. Daarmee kiest hij duidelijk een kant als het gaat om de discussie over exposers en hun slachtoffers. En dat zal hem allemaal niet boeien want hij is een rapper en rappers mogen zich kennelijk oneindig uiten over bitches, hoeren, sletten en kechs. Ze houden de ongelijkheid tussen jongens en meisjes in stand op een manier die alleen maar schadelijk is voor meisjes. Ze creëren er een cultuur mee en dat vind ik in dit geval wel erger dan een politicus die zijn ex vriendin heeft mishandeld of een rapper die zich tegen de overheid afzet of zo.

    Die giel beelen vind ik daarentegen dan nog misselijkmakender dan alles bij elkaar. Wat een zieligerd.

  13. #43
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    jullie zouden trots zijn op heel Nederland... het waren toch marokkaanse meiden die hij had uitgemaakt voor... dronken of niet... nu komt heel Nederland op voor hen en is het ook niet goed... zo kan je het dus ook bekijken... Geen vader zou zijn excuus aanvaarden als hij zo zijn dochters voor dat publiekelijk had uitgemaakt...

    jullie klagen toch over de oh zo oneerlijke behandeling? Dan zit je toch volledig in de rol van een slachtoffer?
    Jij snapt t niet helemaal geloof ik. Keurt iemand zijn gedrag goed? Hij is een vd grootste mongolen gewoon en superdom. Je moet die sukkel niet eens serieus nemen. Het gaat erom dat nederland weer eens met 2 maten meet! En dat vind ik belangrijker om te bekritiseren dan iemand die nog in de luiers zit. Althans zo gedraagt ie zich.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Dus jij vindt uitschelden erger dan iemand in elkaar slaan? Is dat zo? In die rapwereld wordt constant gescholden dus snap niet waarom ze dit ineens zo erg vinden van iemand die je nauwelijks serieus kan nemen. Eurlings daarentegen en die hoge piefen hebben een bepaalde voorbeeldfunctie dus ja kun je het nu wel bagatelliseren met dat zij hem sloeg maar feit blijft dat hij haar sloeg en dat dat vele malen erger is dan iemand uitschelden alleen doet de media nu of boef een moord heeft gepleegd en ineens gaan ze hem allemaal boycotten stelletje schijnheiligerds ze3ma zij hebben nooit iemand uitgescholden.
    Eurlings heeft behalve zijn vriendin niemand anders beschadigd met die actie. Tenzij hij het ook predikt hoor en er stoer over praat, zodat anderen hetzelfde als hem gaan doen? Ik vind dat echt van een andere orde.

  15. #45
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Er is zeker wel sprake van meten van 2 maten, maar we moeten denk ik niet alle rare uitspattingen onder dezelfde noemer plaatsen.

    Boef zegt met zijn uitspraken en video's dat het ok is om vrouwen kechs te noemen en vrouwen af te schrijven op basis van wat ze dragen. Daarmee kiest hij duidelijk een kant als het gaat om de discussie over exposers en hun slachtoffers. En dat zal hem allemaal niet boeien want hij is een rapper en rappers mogen zich kennelijk oneindig uiten over bitches, hoeren, sletten en kechs. Ze houden de ongelijkheid tussen jongens en meisjes in stand op een manier die alleen maar schadelijk is voor meisjes. Ze creëren er een cultuur mee en dat vind ik in dit geval wel erger dan een politicus die zijn ex vriendin heeft mishandeld of een rapper die zich tegen de overheid afzet of zo.

    Die giel beelen vind ik daarentegen dan nog misselijkmakender dan alles bij elkaar. Wat een zieligerd.
    Wat een eghjoer. Van mij mogen ze al die rapdingen verbieden.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)