+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 19
    MVC Lid

Reacties
    137
    07-12-2014

Ik ben het zat

Hoe kan ik mezelf trainen om assertiever/harder te worden? Ik ben te zacht en merk dat ik daardoor steeds wordt teleurgesteld en men mij ziet als zwak en vooral vrouwen dan mij niet respectvol behandelen. Terwijl ik absoluut geen slechte meid ben maar gewoon te vergevingszind en heel zachtaardig.
    Ik wil dat niet meer. Wordt er ongelukkig van. Wie heeft tips voor mij?

MVC Lid

Reacties
    2.258
    11-03-2010

Slechte mensen uit je leven en niemand vertrouwen

MVC Lid

Reacties
    8.864
    10-01-2009

Wat je aandacht geeft,groeit.
    Neem afstand voor zover mogelijk, negeer negatievelingen.

Sabki l'mim te'rta7I.
    سُبْـحانَكَ اللّهُـمَّ رَبَّـنا وَبِحَـمْدِك ، اللّهُـمَّ اغْفِـرْ لي

Verheven bent U, O Allah, onze Heer en alle lof zij U, O Allah, vergeef mij.

MVC Lid

Reacties
    130
    24-08-2017

Citaat Geplaatst door aardigedame Bekijk reactie
    Hoe kan ik mezelf trainen om assertiever/harder te worden? Ik ben te zacht en merk dat ik daardoor steeds wordt teleurgesteld en men mij ziet als zwak en vooral vrouwen dan mij niet respectvol behandelen. Terwijl ik absoluut geen slechte meid ben maar gewoon te vergevingszind en heel zachtaardig.
    Vraag aan je werkgever assertiviteitstraining . Vaak betaald een baas dat omdat het ook in zijn belang is .

En je moet gewoon schijt hebben aan mensen, niemand vertrouwen . Iedereen heeft een dubbele agenda .

MVC Lid

Reacties
    137
    07-12-2014

@diversen: het is lastig om elke keer gewoon schijt te hebben. Het kan me raken als vrouwen gemeen gaan doen omdat ze enkel door hebben hoe mijn karakter is.

@prinses3arbia soms is afstand nemen van bepaalde personen lastig als je ze vaak tegen moet komen in een omgeving

@Nawak1991 ik vertrouw echt niemand.

MVC Lid

Reacties
    318
    24-04-2017

hoe oud/jong ben je?

MVC Lid

Reacties
    8.864
    10-01-2009

Ik snap dat je sommige mensen moeilijk kunt mijden. Ik denk dat een assertiviteit cursus zeker zal helpen.

Vergeet niet lieve schat dat in dit leven er altijd mensen zullen zijn die:

Je zullen bedriegen, voorliegen, kwetsen, belachelijk maken, afgunstig zijn enzovoort

Mensen kun je niet veranderen maar de manier hoe jij ermee omgaat daar kun je wel verandering in brengen het zal hun of de mond snoeren Of juist stimuleren ermee door te gaan.

Ik impliceer hier niet mee dat het jou fout is dat ze je zo behandelen. Zie het als een te kortkoming aan hun kant gebrek aan fatsoen en menselijkheid. Hun moeten zich schamen.

Informeer binnen jullie gemeente (school/werk) of ze dergelijke cursussen aanbieden
    سُبْـحانَكَ اللّهُـمَّ رَبَّـنا وَبِحَـمْدِك ، اللّهُـمَّ اغْفِـرْ لي

Verheven bent U, O Allah, onze Heer en alle lof zij U, O Allah, vergeef mij.

KA.OU.HA

Reacties
    4.355
    08-10-2003

Niet teveel verwachtingen hebben van anderen...
    En vooral jezelf blijven .Er zijn al te veel narcisten in de wereld

DareDevil

Reacties
    2.361
    14-03-2013

Be Sexy and a Bitch

Trek je van niks aan and be really truth

MVC Lid

Reacties
    1.108
    16-02-2014

Beseffen dat iedereen poept
    Ook je collegas ook je baas ook je medestudenten vriendinnetjes weet ik veel

MVC Lid

Reacties
    2.493
    07-11-2014

Ga met de juiste mensen om...mensen waar je goed bij voelt. Is het familie...blijf beleefd, gepaste afstand houden. En alles wat een ander doet of zegt, zegt niets over jou maar alles over die ander. Hij of zij laat daarmee zien wie hij of zij is. Meer is het niet.

Berkania♡

Reacties
    104
    09-06-2016

Citaat Geplaatst door schems Bekijk reactie
    Niet teveel verwachtingen hebben van anderen...
    En vooral jezelf blijven .Er zijn al te veel narcisten in de wereld
    Dit!
    ...الاخطاء تجعلك حكيما و الالم يجعلك قويا...

MVC Lid

Reacties
    2.548
    08-12-2010

Citaat Geplaatst door aardigedame Bekijk reactie
    ik hen precies het zelfde. Vooral als ik om mij heen kijk en zie dat brutale mensen een halve wereld voor zich hebben. Dan wil ik ook veranderen. Wat kunnen mensen Dan misbruik maken van je goedheid.
    Koershi ber mektabe 26juni 2010 S&M

MVC Lid

Reacties
    137
    07-12-2014

...

MVC Lid

Reacties
    60
    04-02-2016

tijd om voor jezelf op te komen, alleen dan weet je ook wie het beste met jou
    voor heeft en wie er wel/ niet blijft binnen jouw vriendschapskring.