1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    473
    07-04-2006

    Benut je tijd goed en maak er wat van....

    Het leven is veels te kort om ruzie te maken, om elkaar te haten. Je weet nooit wie morgen de wereld zal verlaten. Als er iemand in je leven is waar je veel van houdt, zeg het tegen diegene want misschien is het morgen te laat. Als je iemand vindt die bijzonder voor je is, die je lief heeft en je helpt, wees er dan voor diegene en koester diegene. Heb hem of haar lief en geef degene de liefde die hij of zij verdient. Wees blij en dankbaar met wat je hebt want je kunt het zo kwijtraken. Vroeg of laat zal overal een einde aankomen. Zorg voor mooie herinneringen en een goede afloop.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    852
    10-08-2004

    Het noodlot

    Ga nooit heen zonder te groeten
    ga nooit heen zonder een zoen
    Wie het noodlot zal ontmoeten
    kan het morgen niet meer doen
    Ga nooit heen zonder te praten
    dat doet soms een hart zo'n pijn
    Wat je 's morgens hebt verlaten
    kan er 's avonds niet meer zijn


    Toon Hermans! Heb er niet veel mee maar dit gedicht is me altijd bijgebleven
    pm van mannelijke leden

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Hij weet dat ik van hem hou.

    Hij maakt mij compleet.

    Moge Allah iedereen beschermen tegen het kwade.. en bijeenhouden. Allahoemma ameen.

  4. #4
    offline

    Reacties
    475
    03-02-2013

    .
    True, barak Allahoe feek voor je reminder!
    Tijd is kostbaar aangezien we op aarde niet voorzien zijn van een eeuwige leven maar slechts een korte periode, om te benutten met datgene wat van ons wordt verwacht .
    Dunya zit vol met afleiding.., moge Allah ons altijd helpen herinneren aan ons daadwerkelijke doel hier op aarde.
    My words are my property.

  5. #5
    offline

    Reacties
    475
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Hij weet dat ik van hem hou.

    Hij maakt mij compleet.

    Moge Allah iedereen beschermen tegen het kwade.. en bijeenhouden. Allahoemma ameen.
    Ameen
    My words are my property.

  6. #6
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Indeed. Nice reminder.