1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Het staat er niet punt. Nergens staat er 'ik word gediscrimineerd'. Dat heeft die blokhoofd plantsoenridder er zelf van gemaakt.
    Ik vind je tekst trouwens hypocriet als lid van 'daar moet een piemel in' rechts extremistische beweging.

    Oke! Dus boefje vindt wel dat er discriminerende teksten naar hem uitgesproken worden, maar hij wordt niet gediscrimineerd. Nou, gelukkig maar!
    Stel je voor zeg dat we zo'n macho en misogyn mannetje ook nog eens tegen zouden spreken... Dat zou pas discriminerend zijn!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Hij heeft dat echt niet als compliment gebruikt, TDM. Hoewel ik moet toegeven dat dit vooral uit mijn onderbuik komt.

    En dan nog: hij heeft het over vrouwen die "korte" rokken dragen, uitgaan, alcohol gebruiken... Wat zullen we zeggen: hij heeft het over 50, 60, 70% van de vrouwen in Nederland? Misschien 80%? Vrouwen die er geen probleem in zien om uit te gaan, kleren te dragen die ze willen, te drinken wat ze willen. Of, gezien het percentage, vrouwen die dat vonden of deden.
    Vrouwen die zelfs naar bed kunnen gaan met wie ze willen. Wanneer ze dat willen. Hoe ze dat willen. Hoe vaak ze dat willen.
    Vrouwen die tegen een man kunnen zeggen: "Ik heb geen zin in jou."

    Die laatste regels: een gruwel in de ogen van vrome gelovigen. Islamitisch, Christelijk of Joods, maakt niet uit.


    Jongens! Wakker worden! Het is 2018! We doen niet meer aan die achterlijke mentaliteit!
    Je hebt helemaal gelijk. Er is nog een lange weg te gaan als we de vele reacties hier lezen. Deze mannetjes kunnen niet hebben dat vrouwen in het westen gelijk zijn aan mannen. Dat is natuurlijk ook bedreigend, vooral als je eigenwaarde laag is.

    Van die excuses van de rapper klopt geen fluit. Hij heeft de originele uitspraken niet in een opwelling of in een baldadige bui gedaan. Nee, hij heeft een filmpje gemaakt, bewust dingen gezegd en dat filmpje de wereld in geslingerd. Zoals hij heeft gesproken, zo denkt die fossiel. Excuses ga toch weg.

  3. #138
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Zijn uitspraak was fout en beneden de peilen. Dat valt niet goed te keuren noch zijn daar geldige excuses voor. Het feit blijft wel dat dit een mannenwereld is waarin heel vaak dit soort seksistische opmerkingen richting vrouwen worden gemaakt. Weliswaar op een ander manier of andere benaming dan kech(dankzij hem weet ik nu dat je het uitspreekt als keg en cash haha.) Maar goed dit is een universeel probleem die aangepakt dient te worden. En niet alleen als een rappertje van 24 jaar dit roeptoetert tijdens een dronken bui. Sowieso zou ik zo een gastje lekker langs de weg laten staan. Liever een bescheiden en/of onbekende persoon te hulp schieten dan hem. Tip voor Ali B leer hem een gerespecteerde rapper te zijn i.p.v. knuffelrapper. Al met al heb ik meer respect voor Ali B(die wel weet hoe het hoort.) dan een boef(die meerdere malen van dit soort respectloze snaps/filmpjes uitbrengt.) Het zal wel deels met zn achtergrond en leeftijd te maken hebben maar beter vroeg afleren dan te laat.

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Oooooooo daar ben jij naar op zoek een publiekelijke afkeuring. Wat is dat toch met jullie steeds? Aanslag gebeurt en sta jij hierachter? Iets word gestolen en sta jij hierachter? Een jongen filmt terwijl die scheld en jij vraagt weer aan mij of ik hierachter sta?

    Het feit dat je me zoiets vraagt getuigt voor mij al als een vorm van disrespect.
    Get lost creep je bent altijd onzuiver bezig.
    nee ik zoek niks ik zie wat ..namenlijk duidelijke goedkeuring..
    En nee je hoeft niks af te keuren wat mij betreft..wel had ik net wat anders over juist jou verwacht .

    doe je nu ook nog een leugentje ..om mij zwart te maken.?
    geef maar eens een link waar in ik jou vraag afstand te nemen van een aanslag..man islam en die radicalen extremisten staan mijlen ver uit elkaar..iets wat ik x en x hier heb gezegd.
    dus begin jij niet over disrespect en onzuiver ..leugenaar

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    dan val ik toch weer terug op deze zin inmijn tekst:
    Ik houd van de sterke, oprechte, vriendelijke, zachte en nog veel meer mooie kanten van de vrouw. Alleen sommige vrouwen hebben ook een donkere kant en dat hoeven we niet te ontkennen.

    Bovendien, ik ben het niet eens met Boef. Hij is zelf een kech en niet alle vrouwen in clubs zijn kechies. Je hebt ook mini-kechs en ass bitches. Hier heeft hij het nog niet over gehad.

    "Ik houd van de sterke, oprechte, vriendelijke, zachte en nog veel meer mooie kanten van de vrouw."

    Nou, hier is toch helemaal niks mis mee?

    Maar wat zijn nou de "donkere kanten" van "sommige" vrouwen? Ik ben benieuwd!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    dan val ik toch weer terug op deze zin inmijn tekst:
    Ik houd van de sterke, oprechte, vriendelijke, zachte en nog veel meer mooie kanten van de vrouw. Alleen sommige vrouwen hebben ook een donkere kant en dat hoeven we niet te ontkennen.

    Bovendien, ik ben het niet eens met Boef. Hij is zelf een kech en niet alle vrouwen in clubs zijn kechies. Je hebt ook mini-kechs en ass bitches. Hier heeft hij het nog niet over gehad.
    gelukkig hebben we als notoire kech en club kenner jou in the house

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    gelukkig hebben we als notoire kech en club kenner jou in the house
    ik ken je een keer mee uit nemen als je behoefte hebt.
    trek een minirok aan en je bent van harte welkom.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Nescio Bekijk reactie
    Je hebt helemaal gelijk. Er is nog een lange weg te gaan als we de vele reacties hier lezen. Deze mannetjes kunnen niet hebben dat vrouwen in het westen gelijk zijn aan mannen. Dat is natuurlijk ook bedreigend, vooral als je eigenwaarde laag is.

    Van die excuses van de rapper klopt geen fluit. Hij heeft de originele uitspraken niet in een opwelling of in een baldadige bui gedaan. Nee, hij heeft een filmpje gemaakt, bewust dingen gezegd en dat filmpje de wereld in geslingerd. Zoals hij heeft gesproken, zo denkt die fossiel. Excuses ga toch weg.
    +++++

  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    "Ik houd van de sterke, oprechte, vriendelijke, zachte en nog veel meer mooie kanten van de vrouw."

    Nou, hier is toch helemaal niks mis mee?

    Maar wat zijn nou de "donkere kanten" van "sommige" vrouwen? Ik ben benieuwd!
    Ik focus mij altijd op positieve kanten van een vrouw.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    h
    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    ik ken je een keer mee uit nemen als je behoefte hebt.
    trek een minirok aan en je bent van harte welkom.
    thanks but no thanks..
    uitgaan met iemand met een minderwaardigheidscomplex wat vrouwen betreft ..de gedachte alleen al ..zum kotzen

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    h
    thanks but no thanks..
    uitgaan met iemand met een minderwaardigheidscomplex wat vrouwen betreft ..de gedachte alleen al ..zum kotzen
    O nee hoor. De vrouw is voor mij waardevol.
    Ik heb meer met vrouwen dan met mannen.

    Ik heb het alleen niet op vrouwen die zichzelf niet respecteren.

    Als er geen zelfrespect is, waarom zou je dan respect opeisen?
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    O nee hoor. De vrouw is voor mij waardevol.
    Ik heb meer met vrouwen dan met mannen.

    Ik heb het alleen niet op vrouwen die zichzelf niet respecteren.

    Als er geen zelfrespect is, waarom zou je dan respect opeisen?
    je bedoeld ??
    Minirok?
    clubs?
    zelfstandig zijn?
    geef maar geen antwoord die heb ik al uit je citaten gehaald..alles wat je nu nog zegt komt over een met de klungelige manier van damage controle van boef

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    h
    thanks but no thanks..
    uitgaan met iemand met een minderwaardigheidscomplex wat vrouwen betreft ..de gedachte alleen al ..zum kotzen
    Jij noemt vrouwen hoeren. Hier het bewijs bij minuut 1:17

    https://youtu.be/Xr7kYrJhhUI

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    je bedoeld ??
    Minirok?
    clubs?
    zelfstandig zijn?
    geef maar geen antwoord die heb ik al uit je citaten gehaald..alles wat je nu nog zegt komt over een met de klungelige manier van damage controle van boef
    zelfstandig is +++

    minirok buiten is ---

    minirok thuis voor je man is +++

    clubs ligt er aan. Je hebt ook een braai en naai clubje. Dat is niet erg. Maar de parenclub is zeker wel ---

    Ik ben wat dat betreft toch conservatief en dat is natuurlijk niet erg.

    Liberalen kunnen prima samen leven naast conservatieven.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Jij noemt vrouwen hoeren. Hier het bewijs bij minuut 1:17

    https://youtu.be/Xr7kYrJhhUI

    heb ik je zo geraakt dat je al gaat zitten googlen naar YouTube filmpjes..
    popje toch..pleistertje er op!!