1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Wat had hij gedaan als hij een lift kreeg van 3 homo's ?

    samen met Ali B ze ophemelen ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #32
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    PFFFFF

    Gaan we weer. Als ik mijn mening geef, dan zal ik wel weer als vrouwonvriendelijk worden gekenmerkt.

    Een kech is als een dame haar punani te koop aanbied voor geld, roem, geluk, macht etc. etc.
    Een katvanger bitch (ook wel eens kech genoemd) is als een dame graag een rondje wil rijden in een dikke waggie en mee wil profiteren van de fles in de club.

    Er zijn veel soorten kechs. Dat is ook niet erg om dat te benoemen, het is de realiteit.

    Als ik aangeef dat er op de wallen veel prostituees te vinden zijn, is dat dan ook een vrouwonvriendelijke opmerking? Kechs bestaan en dat hoef je niet te ontkennen.

    Sterker nog, ik denk juist dat de vrouwen in kwestie meer vrouwonvriendelijk zijn dan ik. Ik houd van de sterke, oprechte, vriendelijke, zachte en nog veel meer mooie kanten van de vrouw. Alleen sommige vrouwen hebben ook een donkere kant en dat hoeven we niet te ontkennen.

    Ze hebben allemaal iets met elkaar gemeen: GEEN Trouwmateriaal. En mocht je met hen trouwen en ze komen in aanraking met iemand die meer te bieden heeft... Dan zijn ze pleiten.
    Volgens mij weet jij het verschil tussen een man en vrouw niet eens
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Neville Bekijk reactie
    Volgens mij weet jij het verschil tussen een man en vrouw niet eens
    leg het me eens uit. Wellicht dat ik van jou kan leren.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Hypocriet manneke. Typisch machogedrag van de misselijke soort. Zelf wel hoeren en snoeren maar de vrouwen andere normen opleggen en ze beledigen terwijl ze hem notabene helpen. Mislukte eikel.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Zwakke gast.

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Zwak hoor Boef.

    Dat waren gewoon golddigers en je heb groot gelijk! Jammer dat je zo snel en laf inbind!

    JIj bent een rapper vriend,welke imago-schade ga je oplopen?

    Neem een voorbeeld aan mij; ´Eens een kech altijd een kech´. Zoniet,dan alsnog afstand nemen van kech´s.

    Dat is de mentaliteit die je moet tonen tegen Kech´s.


    Groetjes,

    T,Mocro.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Een van de dames die rapper Boef op nieuwjaarsochtend een lift gaf en daarna uitgescholden werd voor ****, heeft haar verhaal gedaan in De Telegraaf. De 24-jarige jonge vrouw kan er niet echt om lachen: “Als je zo’n man bent, waar waren je vrienden dan? Waarom kwamen die je niet ophalen?”
    De vrouw die Boef meenam in haar auto, wil liever anoniem blijven uit vrees voor negatieve reacties uit de omgeving van de rapper. Ze wil wel een en ander rechtszetten. Zo boden ze Boef niet spontaan een lift aan, maar vroeg die daar zelf om. “Een vriendin van mij kent Nasr de Barber, die met Boef op stap was. De twee vroegen aan haar of we hen wilden meenemen. Wij zaten er niet echt op te wachten, het was al laat. Maar voor haar hebben we het toch gedaan.”

    Onderweg hielden de twee mannen zich koest. ”Ze zaten een beetje op hun telefoon of sliepen, maar ze hebben ons wel bedankt toen ze uitstapten.” Eenmaal thuis zagen ze echter op Snapchat dat ze uitgemaakt werden voor ‘kechs’, wat zoveel als hoeren of sletten betekent. ”Ik dacht: waar ben je mee bezig. Wij zijn wel degenen die je op komen halen. Terwijl ik je niet eens ken.”

    Boef heeft intussen zijn verontschuldiging aangeboden aan de dames. ”Het was fout. Ik had wat gedronken en heb stomme dingen gezegd. Ik ben geen vrouwenhater.” Hij contacteerden hen wel niet persoonlijk. “Ik heb hun nummer niet”, klonk het. Onzin, laat de jonge vrouw nog weten. “Mijn vriendin had meteen via internet gereageerd op het eerste filmpje, maar hij heeft haar daarop direct geblokkeerd.”


    https://www.hln.be/showbizz/celebrit...-dan~a572f02a/
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Totale loser...

    dus ook gewoon liegen om z'n centen te bewaken... totale lutser...


    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Een van de dames die rapper Boef op nieuwjaarsochtend een lift gaf en daarna uitgescholden werd voor ****, heeft haar verhaal gedaan in De Telegraaf. De 24-jarige jonge vrouw kan er niet echt om lachen: “Als je zo’n man bent, waar waren je vrienden dan? Waarom kwamen die je niet ophalen?”
    De vrouw die Boef meenam in haar auto, wil liever anoniem blijven uit vrees voor negatieve reacties uit de omgeving van de rapper. Ze wil wel een en ander rechtszetten. Zo boden ze Boef niet spontaan een lift aan, maar vroeg die daar zelf om. “Een vriendin van mij kent Nasr de Barber, die met Boef op stap was. De twee vroegen aan haar of we hen wilden meenemen. Wij zaten er niet echt op te wachten, het was al laat. Maar voor haar hebben we het toch gedaan.”

    Onderweg hielden de twee mannen zich koest. ”Ze zaten een beetje op hun telefoon of sliepen, maar ze hebben ons wel bedankt toen ze uitstapten.” Eenmaal thuis zagen ze echter op Snapchat dat ze uitgemaakt werden voor ‘kechs’, wat zoveel als hoeren of sletten betekent. ”Ik dacht: waar ben je mee bezig. Wij zijn wel degenen die je op komen halen. Terwijl ik je niet eens ken.”

    Boef heeft intussen zijn verontschuldiging aangeboden aan de dames. ”Het was fout. Ik had wat gedronken en heb stomme dingen gezegd. Ik ben geen vrouwenhater.” Hij contacteerden hen wel niet persoonlijk. “Ik heb hun nummer niet”, klonk het. Onzin, laat de jonge vrouw nog weten. “Mijn vriendin had meteen via internet gereageerd op het eerste filmpje, maar hij heeft haar daarop direct geblokkeerd.”


    https://www.hln.be/showbizz/celebrit...-dan~a572f02a/

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    De ware aard en hoe hij denkt brak door een flinterdun laagje vernis.

    De bekende leugen achteraf, hij was dronken.
    Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid, zeggen wat ze denken.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Neville Bekijk reactie
    Volgens mij weet jij het verschil tussen een man en vrouw niet eens
    Sorry, maar nu denk ik dat je je vergist. Hij - en gelijkdenkende mannen - kennen zeker die verschillen, maar die spitsen zich louter toe op 2 plaatsen in de anatomie van man en vrouw.
    Daarin zijn zij ook alleen geinteresseerd, niet in de eigenaresse van die lichaamsonderdelen.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    De ware aard en hoe hij denkt brak door een flinterdun laagje vernis.

    De bekende leugen achteraf, hij was dronken.
    Kinderen en dronken mensen spreken de waarheid, zeggen wat ze denken.
    Jammer dat jullie rechts extremistische trollen nooit dronken op het forum verschijnen om het allerachterste deel van jullie tong te laten zien. Dan kunnen jullie eindelijk geweerd worden.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie



    Neef en Nicht geeft scheef gezicht
    klootzak hahah
    Zolang het om nederlandse meiden gaat gaat het mij niet aan

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nog zo'n stupide misselijke opmerking. Dat je jezelf afficheert als moreel vullis moet stoer overkomen, maar anderen misbruiken maakt van jou een achterlijke sukkel.

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    klootzak hahah
    Zolang het om nederlandse meiden gaat gaat het mij niet aan

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ik kan er met m;n hoofd niet bij. Zelf moreel verwerpelijk verdrag vertonen dat je afkeurt bij vrouwen.


    Wat is dat?

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Nog zo'n stupide misselijke opmerking
    ik word misselijk van iemand die zijn holgat heeft laten uithonen en daardoor zijn strontgeur mij nu bereikt

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ik kan er met m;n hoofd niet bij. Zelf moreel verwerpelijk verdrag vertonen dat je afkeurt bij vrouwen.


    Wat is dat?
    ik heb het jullie duizend keer gezegd en jullie weigeren een deal te sluiten

    Jullie jullie vrouwen en wij de onze

    Dus ik heb schijt aan jullie