1. #16
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Wat een irritante kut kind is het. Arabieren gebruiken hun kinderen.
    Een elfjarig meisje heeft meer eer in haar teen dan al jullie zionisten bij elkaar

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Beetje als Anne Frank, gebruik je kind om het onrecht aan te kaarten en leg het leed bloot voor de wereld.
    Een kind dat opgegroeid is in een bezetting waar Palestijnse kinderen plaats moeten maken voor kinderen van kolonisten in een recreatiegebied.

    IK ken jou nog niet LageBrug. IK zal me even netjes voorstellen.

    Ik ben fel tegen het beleid van Israel maar voorstander van een 2-statenoplosing.

    Niets voor niks wordt Israel door haar eigen onderdanen vergeleken met het nazisme.

    http://https://nieuws.marokko.nl/417...htige-trekjes/


    Wie bouwt er nederzettingen bij,wie blijft land roven van de Palestijnen?

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Beetje als Anne Frank, gebruik je kind om het onrecht aan te kaarten en leg het leed bloot voor de wereld.
    Oh mijn God. De zionisten worden met de dag dommer. Anne Frank is op geen enkele manier gebruikt door Nazi-Duitsland.

    Maar wel door het Hypocriete Europa na WOII.

    Dus jouw opmerking,zie reactie #16 is terecht; Beetje als Anne Frank, gebruik je kind om het onrecht aan te kaarten en leg het leed bloot voor de wereld.

    Is ongegrond en een keiharde leugen!
    Laatst gewijzigd door Tattoo_Mocro_: 03-01-2018 om 00:38 Reden: edit

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Beetje als Anne Frank, gebruik je kind om het onrecht aan te kaarten en leg het leed bloot voor de wereld.
    Tja joden gebruiken ook altijd het racisme kaart, ik geloof dat Palestijnen en de Israëliërs fake news verspreiden.
    Zoals Palestijnse kinderen stenen gooien naar Israëlische militaire en vervolgens gearresteerd worden en een selfie maken zodat domme moslims ze als slachtoffers zien. Flik zoiets maar in Marokko je krijgt een kogel door je kop.

  5. #20
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Oh mijn God. De zionisten worden met de dag dommer. Anne Frank is op geen enkele manier gebruikt door Nazi-Duitsland.

    Maar wel door het Hypocriete Europa na WOII.

    Dus jouw opmerking,zie reactie #16 is terecht; Beetje als Anne Frank, gebruik je kind om het onrecht aan te kaarten en leg het leed bloot voor de wereld.

    Is ongegrond en een keiharde leugen!
    Ik een zionist?
    Je reageerd als een verdwaalt bloemetje op mijn reactie, mijn reactie houd in: dat er vanuit Palestijns oogpunt gebruik gemaakt mag worden van het beeld dat jonge vrouwen en meiden worden onderdrukt of in dit gevaal in semi gevangenschap leven door de joden.
    Anne Frank is jaren door de joden uitgemolken om het leed destijds aan te kaarten tot aan de dag van vandaag, maar als het vanuit Palestijns oogpunt gebeurt is het een “irritant kutkind”

    Dit is eenmalig, verder geen zin om de mentale grens van bepaalde leden hier te financieren met digitale uitleg van een simpele reactie.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Aldus de grootste zioniste na La-Poekel.

    Ik heb je zion-moer gemeld bij de mods.

    Een vuile raciste die last heeft van eet-woede´s!

    Ga afvallen ipv je druk te maken om Palestijnen die het zionistische terreur en de mensenrechten schendingen die daarbij gepaard gaan ter sprake brengen.


    Dit is de grootste helper van de zionisten op dit forum,samen met Rankonkel en Lapoekel.
    Ga lekker janken....en afvallen??? Waarom zou ik...I don t need that

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    gedraag je
    wat zijn dit voor hollandse uitspraken je bnt toch geen autochtoon?
    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 Bekijk reactie
    Hamas Hamas alle joden lekker aan het gas!!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Een kind dat opgegroeid is in een bezetting waar Palestijnse kinderen plaats moeten maken voor kinderen van kolonisten in een recreatiegebied.

    IK ken jou nog niet LageBrug. IK zal me even netjes voorstellen.

    Ik ben fel tegen het beleid van Israel maar voorstander van een 2-statenoplosing.

    Niets voor niks wordt Israel door haar eigen onderdanen vergeleken met het nazisme.

    http://https://nieuws.marokko.nl/417...htige-trekjes/


    Wie bouwt er nederzettingen bij,wie blijft land roven van de Palestijnen?
    LaPoedel en Ranonkel zijn rechts extremisten.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    onrecht heb je overal
    in ieder land
    om politiek te willen begrijpen moet jij als eerste 90 procent luisteren/lezen en 10 procent praten/reageren
    lukt je dat?
    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 Bekijk reactie
    Ik snap niks van zoveel onrecht wordt daarso aangedaan!! Waar blijft de VN en Europa waarom wordt dit niet veroordeeld!! Pfff gigi7 jij propageerd leugens!!! Iedereen weet dat Isreal constant onmenselijke handelen verricht tegen over Palestijnse kinderen!! Jeetje ik wordt stront ziek van de terrorist staat Isreal en hun daden!! Gatver wat misselijkmakend volk zeg
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #25
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Tja joden gebruiken ook altijd het racisme kaart, ik geloof dat Palestijnen en de Israëliërs fake news verspreiden.
    Zoals Palestijnse kinderen stenen gooien naar Israëlische militaire en vervolgens gearresteerd worden en een selfie maken zodat domme moslims ze als slachtoffers zien. Flik zoiets maar in Marokko je krijgt een kogel door je kop.
    En welke kaart trek jij nu?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Een heldin een leeuwin. Daar waar de meeste vrouwen bezig zijn met hun lippen vol spuiten botox zich zorgen maken of ze een mooie lichaam hebben zich vol plamuren. Is deze heldin Al quds aan het redden van de barbaarse Zionisten.



    Hier kan je alleen respect voor hebben
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    De zonistische trollen zijn weer vertrokken .

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015


  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1497...palestijn-dood Bloeddorstige zionisten zijn weer bezig

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015