1. #31
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Ik denk dat het natuurlijk is als het in alle culturen voorkomt.
    .

    Schelden, kleinereren, roddelen, moorden, verkrachten, diefstal, ontvoering, etc etc gebeurt in alle culturen. Niks aan doen want "als het in alle culturen gebeurt is het natuurlijk"

    Belachelijk argument man

  2. #32
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    hij heeft wel gelijk. zulke vrouwen zijn hoertjes. ik spuug op hem. getfoe alik op die goedkope wijven. wahda ik zweer het.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  3. #33
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    hij heeft wel gelijk. zulke vrouwen zijn hoertjes. ik spuug op hem. getfoe alik op die goedkope wijven. wahda ik zweer het.
    en wat is hij dan ?!?!?!



  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    .

    Schelden, kleinereren, roddelen, moorden, verkrachten, diefstal, ontvoering, etc etc gebeurt in alle culturen. Niks aan doen want "als het in alle culturen gebeurt is het natuurlijk"

    Belachelijk argument man
    'Niks aan doen' dat zeg jij en je trekt zelf allerlei conclusies. Ik constateer alleen wat.

    Mannen die in de nacht rondhangen worden door vrouwen ook criminelen genoemd. Vrouwen die in de nacht rondhangen worden door mannen geen criminelen genoemd.
    Het is over en weer met elkaars vooroordelen op elkaars 'terrein'.
    Mannen worden criminelen genoemd omdat veruit meer mannen dan vrouwen crimineel zijn. Vrouwen worden hoeren genoemd omdat er meer vrouwen hoeren zijn dan mannen.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    wat deden de dames zo laat buiten waarom word daar niet over gepraat ? Of is dat de normaalste zaak tegenwoordig!?
    Ja, inderdaad dat is volkomen normaal.

  6. #36
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Hhhhhhhh ondankbaar gozer
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    wat deden de dames zo laat buiten waarom word daar niet over gepraat ? Of is dat de normaalste zaak tegenwoordig!?

    Ja.
    Al heel lang.

    Achterlijke mentaliteit!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Hahahahaha ja en een vrouw niet natuurlijk

    Waarom zou die vrouw moeten veranderen?
    Kom op joh! Dit is Nederland!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    En daar sta je dan, op oudejaarsavond, op weg naar je werk, met een lekke band...

    Een paar vrouwen helpen je, geven je een lift. Kom je toch nog op tijd op je werk, misschien.

    En dan noem je ze hoeren?
    Stompzinnig arrogant, over het paard getild mannetje

    Gadverdarrie!

    Maar goed, ik had al niks met je en dat is nu nog minder.


    https://www.ad.nl/show/rapper-boef-d...emde~a39eabde/
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    O.T. Hoor net van een kennis in de VS dat het daar -26 graden is. Maar de gevoelstemperatuur is -32 graden omdat er een harde ijskoude wind waait.
    Zitten wij er toch wat warmer bij!
    hhmmm..23gr..valt ook tegen

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    En daar sta je dan, op oudejaarsavond, op weg naar je werk, met een lekke band...

    Een paar vrouwen helpen je, geven je een lift. Kom je toch nog op tijd op je werk, misschien.

    En dan noem je ze hoeren?
    Stompzinnig arrogant, over het paard getild mannetje

    Gadverdarrie!

    Maar goed, ik had al niks met je en dat is nu nog minder.


    https://www.ad.nl/show/rapper-boef-d...emde~a39eabde/
    en dit noemen ze ern excuus..
    boef072Gecontroleerd

    Follow

    Tap video for sound

    Video

    181.4K*weergaven

    1,053*reacties

    Sorry voor iedereen die zich beledigd voelt ❤️ de reden dat ik de reacties uitgeschakeld heb, omdat ik geen debat wil creëren op mijn Instagram profiel. Ik wou gewoon een punt maken en dat heb ik hierbij gedaan.

    3 HOURS AGO

    Instagram



    achterlijker kan haast niet..

  12. #42
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    een vrouw die uitgaat. korte rokjes draagt. drinkt. en snachts en ochtend nog op straat hangt is gewoon een vieze hoertje. dat is waarheid.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  13. #43

  14. #44
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    “Sylvana blijf toch met je vingers van mijn Zwarte Piet/Je zeurt maar door/Het zit je schijnbaar wel een beetje hoog/Maar volgens Piet is jouw probleem/Je staat al jaren droog!!”
    “Daar moet een piemel in”

    http://regio.tpo.nl/2017/01/11/maker...dood-bedreigd/

  15. #45
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Feyenoord-fans bezingen stewardess: 'Daar moet een piemel in'
    VIDEOEen groep fans van voetbalclub Feyenoord heeft gisteren voor een zeer ongemakkelijke situatie gezorgd in een vliegtuig. Terwijl een blonde stewardess probeerde de veiligheidsvoorschriften uit te beelden, riep een aantal mannen: 'daar moet een piemel in!'.
    https://www.ad.nl/bizar/feyenoord-fa...l-in~ab19daa1/