1. #61
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Mannen zijn "altijd" de baas geweest. Zij hebben de normen en waarden, regels vastgelegd.
    De vrouwen zijn altijd de klos.

    Ook in Europa is dat pas na de wereldoorlog II gaan veranderen.
    Klopt helemaal. Als je iemand afwijst word je al uitgemaakt voor ****. Heb vaker discussies gehad met een man, in professionele omgeving, dat ze op een geven moment zeiden dat ik maar eens geneukt moest worden of werd uitgemaakt voor slet.

    It's still a man's world

  2. #62
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Opletten is een van mijn specialiteiten.
    Ja een vrouw wordt sneller **** genoemd omdat er veruit meer vrouwen dan mannen hoeren zijn.
    Een man in een mooie auto wordt een drugsdealer genoemd en een vrouw in een mooie wagen een golddigger.
    Dat er meer topics over vrouwen zijn, komt omdat er meer mannen posten dan vrouwen.
    Ik weet niet of jij kinderen hebt. Zelfs moeders maken zich meer zorgen over een dochterthe dat van huis is dan een zoontje. Dat is natuurlijk.
    Je begrijpt het niet dus geen nut om met jou in gesprek te blijven.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    5.361
    29-03-2011

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Jij vervuild het forum. Misschien is geenstijl of fok of stormfront iets voor je daar zit jou soort dagelijks op moslims te kankeren.
    Boef vertegenwoordigd moslims? Wauw.
    Goed artikel voor Mathijs m.b.t. de PVDA:


    http://politiek.tpo.nl/2015/01/18/de...-u-uit-pluche/

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Thebest21 Bekijk reactie
    Boef vertegenwoordigd moslims? Wauw.
    Boef vertegenwoordig een atheïstische levensstijl.
    Daar hoort dit soort onzin bij..

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Je begrijpt het niet dus geen nut om met jou in gesprek te blijven.
    Help me het dan te begrijpen?
    Of veroordeel je me nu al omdat ik een man ben?

  6. #66
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Boef vertegenwoordig een atheïstische levensstijl.
    Daar hoort dit soort onzin bij..
    Klopt pure kwaad die nummers van hem. Volgens mij was hij een keer ergens weggeslagen door maharba door zijn nummers.

  7. #67
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Help me het dan te begrijpen?
    Of veroordeel je me nu al omdat ik een man ben?
    Je zegt dat vrouwen sneller en vaker een **** genoemd worden omdat meer vrouwen dat zijn. Is een beetje een belachelijk argument. Als je als vrouw zijnde iemand afwijst word je vaak al uitgemaakt voor ****. Terwijl je het tegenovergestelde doet. Jij zegt een man die dure auto's worden uitgemaakt voor crimineel maar een man die rondneukt en zuipt.. hoe worden die genoemd? Niks, wordt gewoon geacceteerd.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Help me het dan te begrijpen?
    Of veroordeel je me nu al omdat ik een man ben?
    Dat zegt ze tegen iedereen wanneer ze is uitgeluld..

    "Je begrijpt het niet ,dus laat maar zitten"

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Klopt pure kwaad die nummers van hem. Volgens mij was hij een keer ergens weggeslagen door maharba door zijn nummers.
    Alles voor de floes he,lekker je kontje verkopen ...geldt niet alleen voor hem maar voor 90% van de muziek industrie .

    Het is pure gif voor de jeugd de teksten die ze uitbrengen.

  9. #69
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dat zegt ze tegen iedereen wanneer ze is uitgeluld..

    "Je begrijpt het niet ,dus laat maar zitten"


    Alles voor de floes he,lekker je kontje verkopen ...geldt niet alleen voor hem maar voor 90% van de muziek industrie .

    Het is pure gif voor de jeugd de teksten die ze uitbrengen.
    Jahoor, je kent me heel goed. Je hebt me helemaal door.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Jahoor, je kent me heel goed. Je hebt me helemaal door.
    Ja ik lees mee .verzin het niet.

    Het is me duidelijk geworden dat je niks anders bent dan een zielige mannenhater..

  11. #71
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dat zegt ze tegen iedereen wanneer ze is uitgeluld..

    "Je begrijpt het niet ,dus laat maar zitten"


    Alles voor de floes he,lekker je kontje verkopen ...geldt niet alleen voor hem maar voor 90% van de muziek industrie .

    Het is pure gif voor de jeugd de teksten die ze uitbrengen.
    Ik hoor zelfs 12 jarige die walgelijke teksten mee zingen.
    En die andere die gaat van ''ik ben de zoon van de duivel''. Shytan is zeer slim bezig.

  12. #72
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ja ik lees mee .verzin het niet.

    Het is me duidelijk geworden dat je niks anders bent dan een zielige mannenhater..
    Whoehahhaa jij en meelezen.. dan ben je aardig blind. Velen hier kunnen beamen dat ik verre van mannenhater of wat voor hater dan ook ben. Maar vertel jij jezelf maar lekker wat anders.

  13. #73
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Je zegt dat vrouwen sneller en vaker een **** genoemd worden omdat meer vrouwen dat zijn. Is een beetje een belachelijk argument. Als je als vrouw zijnde iemand afwijst word je vaak al uitgemaakt voor ****. Terwijl je het tegenovergestelde doet. Jij zegt een man die dure auto's worden uitgemaakt voor crimineel maar een man die rondneukt en zuipt.. hoe worden die genoemd? Niks, wordt gewoon geacceteerd.
    Als je een moslima bent waarom boeit het jou wat andere mensen zeggen over vrouwen?
    Een ieder zal naakt en bang staan op de grote dag en de meerderheid zal voor eeuwig branden. Bescherm jezelf en laat de andere in de vuur vallen.

  14. #74
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Je zegt dat vrouwen sneller en vaker een **** genoemd worden omdat meer vrouwen dat zijn. Is een beetje een belachelijk argument. Als je als vrouw zijnde iemand afwijst word je vaak al uitgemaakt voor ****. Terwijl je het tegenovergestelde doet. Jij zegt een man die dure auto's worden uitgemaakt voor crimineel maar een man die rondneukt en zuipt.. hoe worden die genoemd? Niks, wordt gewoon geacceteerd.
    Als je een moslima bent waarom boeit het jou wat andere mensen zeggen over vrouwen?
    Een ieder zal naakt en bang staan op de grote dag en de meerderheid zal voor eeuwig branden. Bescherm jezelf en laat de andere in de vuur vallen.

  15. #75
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Als je een moslima bent waarom boeit het jou wat andere mensen zeggen over vrouwen?
    Een ieder zal naakt en bang staan op de grote dag en de meerderheid zal voor eeuwig branden. Bescherm jezelf en laat de andere in de vuur vallen.
    Omdat het mede moslims en mede Marokkanen zijn en die houding die deze mensen (man of vrouw) hebben gewoon lelijk is.