+ Reageer
Pagina 2 van 41 EersteEerste 1 2 3 4 12 27 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 606
    Verbannen

Reacties
    15.787
    03-05-2015

Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Nee een man in de club waar alcohol geserveerd wordt en tussen de vrouwen met korte rokjes is natuurlijk wel de ideale man en vader voor je kids. Het werkt twee kanten op.
    een man kan nog veranderen snap je .

Verbannen

Reacties
    1.595
    16-03-2007

Boef is een algerijn een arabier dus.De rest mag je zelf invullen.Arabieren en drank is normaal zelfs arabische imams gaan los in clubs.Het zijn hypocrieten die alleen moslim zijn als ze het uitkomt.

Verbannen

Reacties
    15.787
    03-05-2015

Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Boef is een algerijn een arabier dus.De rest mag je zelf invullen.Arabieren en drank is normaal zelfs arabische imams gaan los in clubs.Het zijn hypocrieten die alleen moslim zijn als ze het uitkomt.
    hahaha

Jammer vriend hij is een Amazigh uit Algerije hij komt uit de streek van Zidane

Drinkt koffie.

Reacties
    2.036
    05-02-2017

Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    een man kan nog veranderen snap je .
    Hahahahaha ja en een vrouw niet natuurlijk

Verbannen

Reacties
    15.787
    03-05-2015

Hahahahaha ja en een vrouw niet natuurlijk
    het kan wel maar het is lastig in onze cultuur .

Verbannen

Reacties
    1.595
    16-03-2007

Tuurlijk als het de arabier uitkomt is het weer een amazigh niet geloofwaardig

Verbannen

Reacties
    1.595
    16-03-2007

Arabieren zijn echt de meest hypocriete en geweldadig figuren die de aarde ooit heeft voorgebracht.Kijk de arabische landen alleen al wat daar nu aan de hand is

Drinkt koffie.

Reacties
    2.036
    05-02-2017

wat deden de dames zo laat buiten waarom word daar niet over gepraat ? Of is dat de normaalste zaak tegenwoordig!?
    Weet ik veel wat zij deden, waarom is het voor moslim mannen accetabel om oud en nieuw te vieren en naar de club te gaan, te drinken, te ****** etc. Focus ligt altijd op vrouwen, moeten naar man en vrouw kijken willen we verbetering.

Verbannen

Reacties
    15.787
    03-05-2015

Weet ik veel wat zij deden, waarom is het voor moslim mannen accetabel om oud en nieuw te vieren en naar de club te gaan, te drinken, te ****** etc. Focus ligt altijd op vrouwen, moeten naar man en vrouw kijken willen we verbetering.
    het is voor een man net zo erg .Ik zeg net onze cultuur doet dat .

MVC Lid

Reacties
    2.140
    23-10-2014

Nee een man in de club waar alcohol geserveerd wordt en tussen de vrouwen met korte rokjes is natuurlijk wel de ideale man en vader voor je kids. Het werkt twee kanten op.
    Daar heb je helemaal gelijk in. Goede man goede vrouw, slechte man slechte vrouw.

Drinkt koffie.

Reacties
    2.036
    05-02-2017

het is voor een man net zo erg .Ik zeg net onze cultuur doet dat .
    Ik heb het erover dat in onze cultuur focus heel erg op vrouwen ligt en het voor hun zwaarder weegt of wil je dat echt ontkennen?

Je zegt zelf mannen kunnen veranderen, voor vrouw is het moeilijker. Dus lijkt me dat je doorhebt hoeveel zwaarder vrouwen worden afgerekend voor dezelfde dingen die mannen doen.

Kijk hier ook op het forum, topics over de Marokkaanse vrouw. Over de man zwijgen we.. Tja.

Drinkt koffie.

Reacties
    2.036
    05-02-2017

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Daar heb je helemaal gelijk in. Goede man goede vrouw, slechte man slechte vrouw.
    Tuurlijk. Word er van om te zien hoe mannen of vrouwen over een kam geschoren worden. Maar ook om te zien hoe we vrouwen kapot maken en niks zeggen over de man. Zeg dan over allebei niks of uit op beide kritiek.

MVC Lid

Reacties
    2.140
    23-10-2014

Tuurlijk. Word er van om te zien hoe mannen of vrouwen over een kam geschoren worden. Maar ook om te zien hoe we vrouwen kapot maken en niks zeggen over de man. Zeg dan over allebei niks of uit op beide kritiek.
    Mij boeit het vrij weinig wat een Marokkaanse meid of man uitspoken.
    Ieder zal voor zichzelf branden.

Verbammen

Reacties
    7.663
    10-08-2012

Ik vind die Boef maar een ongelofelijke, respectloze, domme, sukkel.

word

Reacties
    3.070
    16-07-2009

wat gruwelijke hekel heb ik gekregen naar dat mannetje, hypocriet als de pest.. wtf doe jij daar dan ?!