+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 21 van 21
    MVC Lid

Reacties
    40
    28-04-2016

jullie zijn nog zieker in jullie hoofd wat doen jullie op een forum van (Vrouw zoekt Man ) jullie zoeken deze plekjes op om te bekritiseren
    als je iemand bekritiseerd doe het zoals de( profeet moge hij in vrede leven) aangaf op een rustige aangename manier
    deze rare vogels willen iemand nog dieper de dal induwen ..ze doen haar best .. ga op die chiks lette die met negers en kufaar in loungens hangen of coffeeshop man
    zulke meiden als deze proberen alleen het juiste doen..en jullie helpen niet erbij

MVC Lid

Reacties
    1.049
    16-08-2016

Citaat Geplaatst door Sportief25 Bekijk reactie
    jullie zijn nog zieker in jullie hoofd wat doen jullie op een forum van (Vrouw zoekt Man ) jullie zoeken deze plekjes op om te bekritiseren
    als je iemand bekritiseerd doe het zoals de( profeet moge hij in vrede leven) aangaf op een rustige aangename manier
    deze rare vogels willen iemand nog dieper de dal induwen ..ze doen haar best .. ga op die chiks lette die met negers en kufaar in loungens hangen of coffeeshop man
    zulke meiden als deze proberen alleen het juiste doen..en jullie helpen niet erbij
    dat is wat ik probeer uit te leggen,,,,er is geen verschil tussen deze zogenaamde ma sha Allah zusters,,,,,,,,,en "gewone" MAROKKANSE meiden die met mannen afspreken ........ze zitten allebei fout,....maar het grote verschil is dat deze ma sha Allah zuster doet alsof ze goed bezig door het woordje PRAKTISERN te gebruiken,,,,,,want ze praktiseerd nu jet slechte

MVC Lid

Reacties
    183
    29-11-2004

Up!

MVC Lid

Reacties
    2
    06-01-2018

Meeste mensen zijn niet oprecht dus voor dit forum geldt hetzelfde. Ik geloof wel dat een kleine minderheid meschien 10% goede intenties heeft en hun zullen vinden in sha Allah waarnaar ze opzoek zijn. Woorden als praktiserend, probeer regels van de islam na te leven, hijaab, mn man gehoorzaam ik etc blijven slechts woorden voor de meeste mensen zonder daden.

MVC Lid

Reacties
    183
    29-11-2004

Up!

MVC Lid

Reacties
    2
    06-01-2018

https://youtu.be/fh2ks3H7BTk bekijk dit filmpje. Je gaat huilen 100%. Zo kun je zien hoever we zijn gezonken als ummah.