+ Reageer
1 tot 9 van 9
    MVC Lid

Reacties
    305
    25-07-2002

Nieuwe thuiszorg

Hallo mensen,

Wij zijn pas een thuiszorg begonnen met als doel om onze ouderen en andere zorgbehoeftigen de kwalitatieve zorg te geven waar ze recht op hebben.

Wij hebben voor onze eerste 30 cliënten jullie hulp nodig en willen jullie vragen om cliënten die zorg nodig hebben of bij anderen benadeeld worden door te verwijzen.

Als vergoeding willen wij jullie een interessante vergoeding geven of als je echt veel cliënten kent dan mag je zelf een voorstel doen.
    Je ne sais pas

MVC Lid

Reacties
    305
    25-07-2002

Ook zoeken wij verpleegkundigen niveau 5 die kunnen indiceren

Werkgebied Zuid Holland en Noord Holland

Pm voor meer info
    Je ne sais pas

MVC Lid

Reacties
    305
    25-07-2002

Als je meerdere cliënten kunt aanleveren dan kan je kiezen uit een vast bedrag of tarief per uur zolang de cliënt in zorg is. Betaling volgt binnen een maand nadat de indicatie-uren bekend zijn en de zorgovereenkomst getekend is.
    Je ne sais pas

MVC Lid

Reacties
    2.086
    29-10-2006

Waarom gaan jullie niet ronselen bij andere verzorgingshuis, ziekenhuizen, buurthuizen, bij zelfstandig wonende ouderen enz? Vooral die bingo avonden enz van buurthuizen, 1 en al oudjes.

MVC Lid

Reacties
    3.880
    09-04-2009

Citaat Geplaatst door umair Bekijk reactie
    Mijn voorstel is € 500 tot € 750 per cliënt met de eis dat er tenminste persoonlijke verzorging en/of verpleging inzit.

Als je meerdere cliënten kunt aanleveren dan kan je kiezen uit een vast bedrag of tarief per uur zolang de cliënt in zorg is. Betaling volgt binnen een maand nadat de indicatie-uren bekend zijn en de zorgovereenkomst getekend is.
    Hoe zit dat met client die indicatie heeft voor persoonlijke verzorging maar door niemand gewassen wil worden. Zijn jullie bereid om deze uren in te vullen op een andere manier? Denk aan huishouden boodschappen e.d?
    Marokko Altijd 1

MVC Lid

Reacties
    305
    25-07-2002

Citaat Geplaatst door snotdoekje Bekijk reactie
    Hoe zit dat met client die indicatie heeft voor persoonlijke verzorging maar door niemand gewassen wil worden. Zijn jullie bereid om deze uren in te vullen op een andere manier? Denk aan huishouden boodschappen e.d?
    Mijn mening is dat als ik dat zou doen dan lieg ik en licht ik de boel op. Er kan dan nooit baraka in het bedrijf komen.

Voor huishouden en boodschappen is de wmo-indicatie er.

Helaas zijn er wel veel thuiszorgen die dit doen. Ik kan dit niet en ik wil het niet.
    Je ne sais pas

MVC Lid

Reacties
    305
    25-07-2002

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Waarom gaan jullie niet ronselen bij andere verzorgingshuis, ziekenhuizen, buurthuizen, bij zelfstandig wonende ouderen enz? Vooral die bingo avonden enz van buurthuizen, 1 en al oudjes.
    Theoretisch klopt het wat je zegt maar praktisch werkt het niet. Honderden thuiszorgen hebben dit geprobeerd maar zonder resultaat. Klant doorverwijzing gebeurt via een huisarts, familie of bekende van ze. Als er geen vertrouwensband is dan zetten ze geen stap. Ze moeten erop vooruitgaan en anders doen ze het niet.
    Je ne sais pas

MVC Lid

Reacties
    2.086
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door umair Bekijk reactie
    Theoretisch klopt het wat je zegt maar praktisch werkt het niet. Honderden thuiszorgen hebben dit geprobeerd maar zonder resultaat. Klant doorverwijzing gebeurt via een huisarts, familie of bekende van ze. Als er geen vertrouwensband is dan zetten ze geen stap. Ze moeten erop vooruitgaan en anders doen ze het niet.
    Ah, oke. Misschien presentatie's geven na het vrijdaggebed? Dan kan de familie of kennissen er vast wel wat mee. En anders is het gewoon goede reclame.

Wat is jullie specifieke doelgroep en wat maakt jullie zo anders dan die andere 63737 thuiszorg'en? Wat is jullie visie?

Tip: lees het boek van Erik Scherder 'laat je hersenen niet zitten', staat veel info in over hoe je ouderen nog zo lang mogelijk gezond kan houden, voor zover dat mogelijk is. Is trouwens een hoofdstuk of 2 uit het boek, als je wilt kan ik hier gelijk fotos ervan plaatsen, morgen inshaAllah. Is wel goed om te weten wat hij erover schrijft nav onderzoeken oa bij de thuiszorg.

MVC Lid

Reacties
    305
    25-07-2002

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Ah, oke. Misschien presentatie's geven na het vrijdaggebed? Dan kan de familie of kennissen er vast wel wat mee. En anders is het gewoon goede reclame.

Wat is jullie specifieke doelgroep en wat maakt jullie zo anders dan die andere 63737 thuiszorg'en? Wat is jullie visie?

Tip: lees het boek van Erik Scherder 'laat je hersenen niet zitten', staat veel info in over hoe je ouderen nog zo lang mogelijk gezond kan houden, voor zover dat mogelijk is. Is trouwens een hoofdstuk of 2 uit het boek, als je wilt kan ik hier gelijk fotos ervan plaatsen, morgen inshaAllah. Is wel goed om te weten wat hij erover schrijft nav onderzoeken oa bij de thuiszorg.
    Nuttige reactie die je geeft. Alleen ik heb een persoonlijke mening op het geven van presentaties na het vrjdaggebed of uitdelen bij moskeëen. Ik zal nooit iets waar je geld mee kan verdienen gaan mengen met geloofszaken of geloofsplaatsen. Zou het op vrijwillige basis zijn dan wel.

Qua onderscheiding met anderen wil ik zeggen dat er ontzettend veel zorgvragers zijn. Maar niet allemaal krijgen ze de eerlijke zorg of zorg afgestemd op hun afkomst of religie. In het geval bij onze mgarba is er vanaf dag 1 een goede afstemming van welke zorg wel kan en wat niet kan of mag. Dit om discussies en miscomunicatie in de toekomst te voorkomen.

Verder is er een controle op of een zorgverlener wel de uren volmaakt bij een cliënt. Wil een cliënt zelf dat iemand eerder weggaat dan worden de niet geleverde uren niet gedeclareerd. Cliënt heeft geen administratieve rompslomp. Verder vrijwillige hulp op het gebied van maatschappelijke dienstverlening, meegaan naar doktersbezoeken ivm vertaling en om up-to-date te blijven over de gezondheidssituatie van de cliënt. Wij zien de overige thuiszorgen niet als concurrenten maar als collega's met allen het gemeenschappelijke doel om de zorgbehoeftigen de kwalitatieve zorg op maat te geven Tenslotte een vaste medewerker op een adres als de uren niet te hoog zijn.

Dit even een korte opsomming van de belangrijkste verschillen.
    Je ne sais pas