+ Reageer
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 5 6 7
91 tot 102 van 102
    MVC Lid

Reacties
    341
    06-07-2014

Vrouwen zijn zodanig geschapen dat ze van nature aantrekkelijk zijn voor mannen. Daar hoeft niet eens make-up of plastische chirurgie aan pas te komen.
    Ik neem aan dat de meeste vrouwen hiervan op de hoogte zijn. Persoonlijk vind ik dat een beetje kohl en een dunne laag lippenstift mooi kan staan. In ieder geval niet zodanig opgemaakt dat er sprake is van een kunstmatige schoonheid.

MVC Lid

Reacties
    8.840
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Vrouwen zijn zodanig geschapen dat ze van nature aantrekkelijk zijn voor mannen. Daar hoeft niet eens make-up of plastische chirurgie aan pas te komen.
    Ik neem aan dat de meeste vrouwen hiervan op de hoogte zijn. Persoonlijk vind ik dat een beetje kohl en een dunne laag lippenstift mooi kan staan. In ieder geval niet zodanig opgemaakt dat er sprake is van een kunstmatige schoonheid.
    Dus dat meiden,trek hier lering uit. Less is more mannen houden van natural beauty's. Zorgen voor je lichaam is een plicht vanuit onze deen maar doe dit op verstandige wijze en ga lekker sporten. (In plaats van liposuctie) ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze uit luiheid!!!! Liposuctie doet sobhan Allah

Verzorg je haar & huid met natuurlijke producten en bescherm je huid tegen de zon. Drink voldoende water en overdrijf niet met make up.
    سُبْـحانَكَ اللّهُـمَّ رَبَّـنا وَبِحَـمْدِك ، اللّهُـمَّ اغْفِـرْ لي

Verheven bent U, O Allah, onze Heer en alle lof zij U, O Allah, vergeef mij.

mist

Reacties
    1.606
    30-09-2013

De vrouw die niet probeert op te vallen is een hoogwaardige vrouw. Prachtig om te zien. En we hebben de hijaab die eigenlijk haar punt zou moeten maken.... lol
    If you "don't know", Allah knows.

MVC Lid

Reacties
    8.840
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    De vrouw die niet probeert op te vallen is een hoogwaardige vrouw. Prachtig om te zien. En we hebben de hijaab die eigenlijk haar punt zou moeten maken.... lol
    weet je wat voor mij ULTIEME schoonheid is

Een vrouw die gezegend is met schoonheid van Allah swt en hier niet mee loopt te pronken.

Ze weet dat ze met haar uiterlijk vele deuren kan openen zonder ook maar écht moeite er voor te hoeven doen en toch kiest ze voor de tevredenheid van Allah swt en behaalt haar doelen alsnog zonder met haar lichaam/gezicht te hoeven pronken.

Haar doorzettingsvermogen,leergierigheid,
    standvastigheid fi deen en "rda dyel walidine" maken van haar een succesvolle vrouw fi dounya we akhira

MVC Lid

Reacties
    2.108
    29-10-2006

10 sterren topic.

MVC Lid

Reacties
    202
    21-03-2014

We leven gewoon in een verrotte tijd en er spelen een heleboel factoren een rol. Het begint bij de persoonlijkheid van het meisje met een laag zelfbeeld of zelfvertrouwen. Die constant zichzelf met anderen aan het vergelijken is en alleen de minder mooie punten aan haar zelf ziet. Dan komt de invloed uit de directe omgeving (ouders, zussen, tantes en nichten en vriendinnen) Ik geef bijles aan basisscholieren en middelbare scholiere. Had laatst een 11 jarige meisje die vroeg waar ze maskers kon kopen en dat ze mascara en lipgloss nodig heeft. Dan denk ik, leefde ik in een grot of zijn ze tegenwoordig zo snel "volwassen" Maar het effect op haar was direct af te leiden vanuit haar omgeving zonder in verdere details te treden. Dan heb je nog de media (instagram, snapshat met al haar filters, volgsters en blogsters, KimK et etc) die hebben daar ook een supergroot aandeel bij het vormen van het zogenaamde "schoonheidsideaal". En dan heb je als laatst "het actie en reactie principe" Man ziet een opgeblazen barbiepop buitenlopen en stapt op haar af, maar laat het naturel meisje links liggen. Dat herhaalt zich telkens en dan hoort het meisje vanuit haar omgeving of denkt bij haar zelf: "Wie gaat mij nou opmerken terwijl ik zo uitzie, kijk hoe mooi zij is. Ik moet dit en dat doen anders ga ik nooit iemand vinden" en voor je het weet is ze met de stroom meegegaan. Sommige (Ik leg de nadruk op sommige) mannen hebben dus ook een aandeel in het motiveren van dit verschijnsel. Best wel eng allemaal... Allah yehdiena ajma3een.

MVC Lid

Reacties
    8.840
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    We leven gewoon in een verrotte tijd en er spelen een heleboel factoren een rol. Het begint bij de persoonlijkheid van het meisje met een laag zelfbeeld of zelfvertrouwen. Die constant zichzelf met anderen aan het vergelijken is en alleen de minder mooie punten aan haar zelf ziet. Dan komt de invloed uit de directe omgeving (ouders, zussen, tantes en nichten en vriendinnen) Ik geef bijles aan basisscholieren en middelbare scholiere. Had laatst een 11 jarige meisje die vroeg waar ze maskers kon kopen en dat ze mascara en lipgloss nodig heeft. Dan denk ik, leefde ik in een grot of zijn ze tegenwoordig zo snel "volwassen" Maar het effect op haar was direct af te leiden vanuit haar omgeving zonder in verdere details te treden. Dan heb je nog de media (instagram, snapshat met al haar filters, volgsters en blogsters, KimK et etc) die hebben daar ook een supergroot aandeel bij het vormen van het zogenaamde "schoonheidsideaal". En dan heb je als laatst "het actie en reactie principe" Man ziet een opgeblazen barbiepop buitenlopen en stapt op haar af, maar laat het naturel meisje links liggen. Dat herhaalt zich telkens en dan hoort het meisje vanuit haar omgeving of denkt bij haar zelf: "Wie gaat mij nou opmerken terwijl ik zo uitzie, kijk hoe mooi zij is. Ik moet dit en dat doen anders ga ik nooit iemand vinden" en voor je het weet is ze met de stroom meegegaan. Sommige (Ik leg de nadruk op sommige) mannen hebben dus ook een aandeel in het motiveren van dit verschijnsel. Best wel eng allemaal... Allah yehdiena ajma3een.
    Ameen op je dua

La 7awla wala qawata illa billah, 11 jaar! Toen speelden wij nog met barbies.

Klopt wat je zegt

Onzekerheid/ laag zelfbeeld
    Omgeving (voorbeeldfunctie)
    Social media

Wij moeten onze zusters al op jonge leeftijd bewust(er) maken van het feit dat een ieder van ons mooi is op haar manier.

En als je al iets wilt "veranderen" aan jezelf doe dit op natuurlijke wijze.

Sporten voor wie niet tevreden is met haar lichaam. Voor elk lichaamsdeel heb je bepaalde oefeningen van billen tot aan de borst spieren sobhan Allah

Alles wat gedaan word op onnatuurlijk wijze heeft zijn NADELEN en dat is eigenlijk de grootste zorg die ik heb

Want het zijn vaak jonge meiden (kwetsbare groep) die niet nadenken op de lange termijn . Spijt komt altijd achteraf

Allah yahfed bnet mouslimine djamee3

MVC Lid

Reacties
    8.840
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    10 sterren topic.
    shokran hbiba

Abekoy

Reacties
    391
    01-12-2011

Dat soort apps als instagram, facebook en weet ik het. Die hebben daar ook allemaal debet aan. Men is gewoon geprogrammeerd om zichzelf op het web te laten zien, 1 dag geen compliment is 1 dag niet geleefd. Netzoals al die debielen die lopen te vloggen om een bepaald creme of verf of weet ik het te promoten. Lah ie7sen 3awen waha

MVC Lid

Reacties
    8.840
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door gezelligegast Bekijk reactie
    Dat soort apps als instagram, facebook en weet ik het. Die hebben daar ook allemaal debet aan. Men is gewoon geprogrammeerd om zichzelf op het web te laten zien, 1 dag geen compliment is 1 dag niet geleefd. Netzoals al die debielen die lopen te vloggen om een bepaald creme of verf of weet ik het te promoten. Lah ie7sen 3awen waha
    Ameen

dat speelt zeker een grote rol.

De vraag die we moeten stellen...waarom hebben sommige meiden zo nodig die bevestiging van anderen nodig om te horen dat ze mooi zijn. En wat is "mooi"?

Uit héél veel onderzoeken in de loop der jaren is gebleken dat wat mannen mooi vinden aan een vrouw niet strookt met de belevenis wereld van vrouwen op het gebed van "mooi zijn"

Werk aan je innerlijke dan zul je stralen als de mooiste parel!

Abekoy

Reacties
    391
    01-12-2011

Alles draait om uiterlijk vertoon, tekortkomingen accepteert men moeilijk. Men beseft niet dat al shmink je jezelf vol nonsense dingen, dat dat niet betekent dat anderen je daadwerkelijk ook mooier vinden, integendeel!

MVC Lid

Reacties
    8.840
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door gezelligegast Bekijk reactie
    Alles draait om uiterlijk vertoon, tekortkomingen accepteert men moeilijk. Men beseft niet dat al shmink je jezelf vol nonsense dingen, dat dat niet betekent dat anderen je daadwerkelijk ook mooier vinden, integendeel!
    dusdat