+ Reageer
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 102
    Verbannen

Reacties
    5.059
    06-07-2016

Of gwn een moslima zijn kan ook..

MVC Lid

Reacties
    8.948
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Of gwn een moslima zijn kan ook..
    dat zowiezo

Wanneer we kijken naar de leefwijze van onze geliefde profeet mohammed vrede zij met hem dan bestond bijvoorbeeld het hele fenomeen obesitas niet
    سُبْـحانَكَ اللّهُـمَّ رَبَّـنا وَبِحَـمْدِك ، اللّهُـمَّ اغْفِـرْ لي

Verheven bent U, O Allah, onze Heer en alle lof zij U, O Allah, vergeef mij.

Verbannen

Reacties
    5.059
    06-07-2016

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    dat zowiezo

Wanneer we kijken naar de leefwijze van onze geliefde profeet mohammed vrede zij met hem dan bestond bijvoorbeeld het hele fenomeen obesitas niet
    Bestond het exposen niet. Was haraamrelatie abnormaal. Mhm veel dingen. We hebben het geloof verlaten daarmee dat het zo slecht gaat

MVC Lid

Reacties
    8.948
    10-01-2009

Bestond het exposen niet. Was haraamrelatie abnormaal. Mhm veel dingen. We hebben het geloof verlaten daarmee dat het zo slecht gaat
    Zolang wij zelf niet veranderen zal Allah swt onze situatie ook niet veranderen. Allah yahdina moge Allah swt onze ummah weer op het juiste pad zetten. Ameen

Verbannen

Reacties
    5.059
    06-07-2016

Zolang wij zelf niet veranderen zal Allah swt onze situatie ook niet veranderen. Allah yahdina moge Allah swt onze ummah weer op het juiste pad zetten. Ameen
    Ameen. Idd we moeten veranderen

mist

Reacties
    1.623
    30-09-2013

Het zal niet veranderen. Focus je op je dierbaren, datgeen in handbereik en djenna. Voor de rest laat het me koud.
    If you "don't know", Allah knows.

Verbannen

Reacties
    5.059
    06-07-2016

Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Het zal niet veranderen. Focus je op je dierbaren, datgeen in handbereik en djenna. Voor de rest kan het me allemaal koud maken
    Als een hele gemeenschap zo word, is de kans groot dat de dierbaren ook worden besmet

MVC Lid

Reacties
    8.948
    10-01-2009

Ik zag laatst een you tube video van een vlogster die meent moslima te zijn.
    Ze is verloofd met een niet moslim. Ze deelt met hem het bed. Maar wanneer men er iets van zegt zijn degenen die Nasee7a geven opeens Racisten!

Omgekeerde wereld! De eerste oproeper tot het gebed was Bilal een zwarte man. Rabbi heeft mensen geschapen in vele
    soorten.

Moge Allah swt haar leiden,ameen

MVC Lid

Reacties
    8.948
    10-01-2009

Het zal niet veranderen. Focus je op je dierbaren, datgeen in handbereik en djenna. Voor de rest laat het me koud.
    vroeger kon je een andermans kind nog corrigeren...moet je nu eens proberen staan er boze ouders op je stoep

Kinderen leren zo géén respect te hebben voor de ouderen.

Oer hollandse gezegd luidt:

Verbeter de wereld begin bij jezelf.

Als we dat nou allemaal zouden toepassen

Verbannen

Reacties
    5.059
    06-07-2016

Ik zag laatst een you tube video van een vlogster die meent moslima te zijn.
    Ze is verloofd met een niet moslim. Ze deelt met hem het bed. Maar wanneer men er iets van zegt zijn degenen die Nasee7a geven opeens Racisten!

Omgekeerde wereld! De eerste oproeper tot het gebed was Bilal een zwarte man. Rabbi heeft mensen geschapen in vele
    soorten.

Moge Allah swt haar leiden,ameen
    Idd. Eerste oproepen was bilal. Maar bilal die ging niet achter meiden aan en ging niet met hun een kelder binnen en kleden zich niet met de broek tot aan zen knieën.

Ameen.

mist

Reacties
    1.623
    30-09-2013

Als een hele gemeenschap zo word, is de kans groot dat de dierbaren ook worden besmet
    Klopt bro. Laten we hen niet in de steek laten iig. Het leidt (onvermijdelijk) naar een ongelukkig leven dat afhankelijk is van dingen die maar van korte duur zijn. Als het je dierbaren zijn dan wil je ze daarmee niet aan hun lot over laten
    If you "don't know", Allah knows.

MVC Lid

Reacties
    8.948
    10-01-2009

Idd. Eerste oproepen was bilal. Maar bilal die ging niet achter meiden aan en ging niet met hun een kelder binnen en kleden zich niet met de broek tot aan zen knieën.

Ameen.
    hihihihi hier heb ik zo om moeten lachen

MVC Lid

Reacties
    297
    01-07-2017

vrouwen bestaan niet meer het zijn allemaal huppelkutjes

Verbannen

Reacties
    5.059
    06-07-2016

Klopt bro. Laten we hen niet in de steek laten iig. Het leidt (onvermijdelijk) naar een ongelukkig leven dat afhankelijk is van dingen die maar van korte duur zijn. Als het je dierbaren zijn dan wil je ze daarmee niet aan hun lot over laten
    Idd dat klopt. Hoeveel mensen hebben uiteindelijk niet zelfmoord gepleegd. Of drugsverslaafden of kweet niet wat allemaal

Verbannen

Reacties
    5.059
    06-07-2016

hihihihi hier heb ik zo om moeten lachen
    Hh is toch waar zeker. Hoe kan je bilal met die swagniggers van vandaag vergelijken