1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    HAHAHA wrongbet is grappig...

    Als jij niet zou bestaan op deze site, wallah dan was het echt saai.

    Maar een ding, kappen met je domme reacties wrongbet

    Je moet het voorkomen dat WIFI een week van je wordt afgepakt.

    oke muur?
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Steen heeft weer ze nieuwe maat Izanonzin gevonden. Hij kan het meskien niet alleen aan. Telkens verliest jongenbario. Jongenbario verliest overal. Voetbalzone Aqua1, Marokko.nl steen en in de real life als C Ronaldo lover. Maar jongenbario. Als mensen jou op straat aanspreken voor steen en C Ronaldo lover. Ga je ze dan slaan of ga je schreeuwen? Ik mag jou wel, maar jij bent heel dom.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Steen heeft weer ze nieuwe maat Izanonzin gevonden. Hij kan het meskien niet alleen aan. Telkens verliest jongenbario. Jongenbario verliest overal. Voetbalzone Aqua1, Marokko.nl steen en in de real life als C Ronaldo lover. Maar jongenbario. Als mensen jou op straat aanspreken voor steen en C Ronaldo lover. Ga je ze dan slaan of ga je schreeuwen? Ik mag jou wel, maar jij bent heel dom.



    koekoek

    moet ik daar serieus een reactie op geven?

    Jou bericht is voor hoogbegaafde mensen. Ik begrijp er eerlijk waar helemaal niks van.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie


    koekoek

    moet ik daar serieus een reactie op geven?

    Jou bericht is voor hoogbegaafde mensen. Ik begrijp er eerlijk waar helemaal niks van.
    Heb ik je pijn gedaan? Jij begrijpt je zelf niet. Daarom ben jij ook zo dom. Ga je Izanonzin inschakelen omdat jij het niet alleen aankan lafaard?

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heb ik je pijn gedaan? Jij begrijpt je zelf niet. Daarom ben jij ook zo dom. Ga je Izanonzin inschakelen omdat jij het niet alleen aankan lafaard?
    jij hebt last van waanstoornissen.

    Jij ziet dingen die er niet zijn. Je kan het een andere vorm van schizofrenie noemen maar jij gelooft sterk in je waanideeën dus ben je een pathologische leugenaar

    Jij hebt ook bepaalde zucht om elke dag iets voor Ronaldo te zeggen. Hij speelt toch een bepaalde rol in je leven.

    Sterkte muur
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    jij hebt last van waanstoornissen.

    Jij ziet dingen die er niet zijn. Je kan het een andere vorm van schizofrenie noemen maar jij gelooft sterk in je waanideeën dus ben je een pathologische leugenaar

    Jij hebt ook bepaalde zucht om elke dag iets voor Ronaldo te zeggen. Hij speelt toch een bepaalde rol in je leven.

    Sterkte muur
    Jij bent zwakbegaafd. Jij bent zo dom dat je het niet eens inziet. Gehandicapt ben jij. Jij ziet dingen vliegen, tot dat mensen je aanspreken dan wordt jij pas wakker. Is wel een schande voor jou! Moet je horen wie het zegt dat jij elke topic opent over Messi. Jij haat Messi zo erg, dat jij je zelf haat. Is wel erg dat mensen jou moeten opvoeden! Jij zal het nooit leren. Beterschap steen!

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Jij bent zwakbegaafd. Jij bent zo dom dat je het niet eens inziet. Gehandicapt ben jij Jij ziet dingen vliegen, tot dat mensen je aanspreken dan wordt jij pas wakker. Is wel een schande voor jou! Moet je horen wie het zegt dat jij elke topic opent over Messi. Jij haat Messi zo erg, dat jij je zelf haat. Is wel erg dat mensen jou moeten opvoeden! Jij zal het nooit leren. Beterschap steen!



    oke muur

    ik ga Premier league kijken en ik ga nadenken over jou teksten oke. Misschien heb je wel gelijk maar misschien niet.

    je krijgt morgen wel te horen.

    dag muur
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie


    oke muur

    ik ga Premier league kijken en ik ga nadenken over jou teksten oke. Misschien heb je wel gelijk maar misschien niet.

    je krijgt morgen wel te horen.

    dag muur
    log uit nu het nog kan a steen.

  9. #69
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium

  10. #70
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Hahaahahahahahah
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  11. #71
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016


    Wanneer Realblood leest dat men iets negatiefs zegt over C Ronaldo en Real,
    en ondertussen ziet Realblood een foto van Messi. Dit krijg je te zien!

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie

    HAHAHAAHAHAHAH Die is echt mooi

    Ik dacht dat je de tekst eerst zelf had verzonnen en iets erger had gemaakt maar dat is echt een tekst van wrongbet HAHAHAHA

    @wrongbet, aub lees de tekst opnieuw en lees hoe gek jij wel niet bent
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie

    Wanneer Realblood leest dat men iets negatiefs zegt over C Ronaldo en Real,
    en ondertussen ziet Realblood een foto van Messi. Dit krijg je te zien!

    Vergeleken met die van Realblood slaat deze helemaal nergens op.
    Het ontbreekt jou aan creativiteit.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.