1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Aangezien je hoofd vol zit met stenen, waarbij jij heel dom bent heb jij dit nodig . Log gewoon uit en kom niet meer terug. We mogen niet praten over je vriendje C Ronaldo anders ga jij schreeuwen en huilen als een domme meid.
    Natuurlijk mag je wel over hem praten.

    Ik gaf alleen aan dat het best een domme advies van je is om veel eerder te stoppen met voetbal terwijl zijn hoogtepunten nog voor hem lagen.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Natuurlijk mag je wel over hem praten.

    Ik gaf alleen aan dat het best een domme advies van je is om veel eerder te stoppen met voetbal terwijl zijn hoogtepunten nog voor hem lagen.
    Ben jij nog steeds niet uitgelogd a steen? Hoe was het bij psychiater over je autisme? Op Marokko.nl lacht iedereen je uit. Op voetbalzone je naam Aqua1 lachen ze je daar ook uit. Thuis lachen ze jou ook uit. Ben benieuwd of ze in de real life je ook uitlachen.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Ben jij nog steeds niet uitgelogd a steen? Hoe was het bij psychiater over je autisme? Op Marokko.nl lacht iedereen je uit. Op voetbalzone je naam Aqua1 lachen ze je daar ook uit. Thuis lachen ze jou ook uit. Ben benieuwd of ze in de real life je ook uitlachen.
    Ik ga even op jouw bericht reageren.

    Nee ik sta nog steeds ingelogd.
    Ik sta niet onder toezicht bij een psychiater. En even om kennis met je te delen. Een psychiater heeft geen autisten onder toezicht. Alleen als ze ontoerekeningsvatbaar zijn. Een psycholoog biedt meer hulp aan autisten. Een psychiater is anders dan een psycholoog.
    'Op m.nl lacht iedereen mij uit' is een van je geweldige oneliners. Die zin plaats je bij alles wat jou niet aanstaat.
    Ik heb geen account op voetbalzone, in tegenstelling tot jij. Adil-10. Hoe durf je op zo een forum te reageren. Daar lopen hoog begaafden rond die voetbalinzicht hebben en bovendien beschikken over insideinformation. jij reageert alleen op topics over Ronaldo en Real Madrid. En dat voor een Barcelona fan.
    Thuis lachen ze mij uit??? Die zin snap ik even niet.
    als je benieuwd bent of ze in real life ook uit lachen... hier heb je een punt. M.nl is maar een forum en dat is niet echt real life. Voor jou is m.nl wel een onderdeel van je leven.

    dag muur
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ik ga even op jouw bericht reageren.

    Nee ik sta nog steeds ingelogd.
    Ik sta niet onder toezicht bij een psychiater. En even om kennis met je te delen. Een psychiater heeft geen autisten onder toezicht. Alleen als ze ontoerekeningsvatbaar zijn. Een psycholoog biedt meer hulp aan autisten. Een psychiater is anders dan een psycholoog.
    'Op m.nl lacht iedereen mij uit' is een van je geweldige oneliners. Die zin plaats je bij alles wat jou niet aanstaat.
    Ik heb geen account op voetbalzone, in tegenstelling tot jij. Adil-10. Hoe durf je op zo een forum te reageren. Daar lopen hoog begaafden rond die voetbalinzicht hebben en bovendien beschikken over insideinformation. jij reageert alleen op topics over Ronaldo en Real Madrid. En dat voor een Barcelona fan.
    Thuis lachen ze mij uit??? Die zin snap ik even niet.
    als je benieuwd bent of ze in real life ook uit lachen... hier heb je een punt. M.nl is maar een forum en dat is niet echt real life. Voor jou is m.nl wel een onderdeel van je leven.

    dag muur
    Fijne middag steen. Geniet van je domme Marokko.nl en voetbalzone Aqua1 leven met je autisme! Jij bent zwakbegaafd. Loop jij op straat in de real life. Hoe spreken mensen je aan? C Ronaldo lover? Steen jongenbario? Je dochtertje heeft medelijden met jou.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Fijne middag steen. Geniet van je domme Marokko.nl en voetbalzone Aqua1 leven met je autisme! Jij bent zwakbegaafd. Loop jij op straat in de real life. Hoe spreken mensen je aan? C Ronaldo lover? Steen jongenbario? Je dochtertje heeft medelijden met jou.
    Hilarische reactie van jou!! mijn dag kan niet meer stuk.

    Dag muur.

    hoe zou jij je voelen als Messi over een paar jaar kiest te stoppen met voetballen.

    Hoe zou jouw leven eruit zien zonder Messi...

    dag muur
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Hilarische reactie van jou!! mijn dag kan niet meer stuk.

    Dag muur.

    hoe zou jij je voelen als Messi over een paar jaar kiest te stoppen met voetballen.

    Hoe zou jouw leven eruit zien zonder Messi...

    dag muur
    Hoe zou jij je voelen dat mensen op straat je uitlachen voor steen en C Ronaldo lover? Hoe zou je voelen dat je dochtertje je uitlacht, een vader die alleen dag en nacht leeft op marokko.nl? Ben benieuwd naar je C Ronaldo leven! Ga jij jezelf dan opsluiten?

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Hoe zou jij je voelen dat mensen op straat je uitlachen voor steen en C Ronaldo lover? Hoe zou je voelen dat je dochtertje je uitlacht, een vader die alleen dag en nacht leeft op marokko.nl? Ben benieuwd naar je C Ronaldo leven! Ga jij jezelf dan opsluiten?
    `



    muur
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    `



    muur
    Steen.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    @ wrongbet, heb jij een orgasme gekregen toen je onderstaande typte op voetbalzone?

    Adil-10
    2 januari 2018 om 16:40

    Daarom heb ik zo veel respect voor deze man.
    Heeft zo veel gewonnen en heeft op top niveau gepresteerd en heeft zo veel receords verbroken etc... als nog loopt hij niet naast zijn schoenen.

    Meneer Ronaldo zegt dat hij de beste is aller tijden.

    Het verschil tussen Messi en Ronaldo is heel duidelijk.

    Wat betreft de strafschoppen:
    ik weet niet waarom Messi is van zijn tacktiek heeft gewisseld. Vroeger stuurde hij eerst de doelmannen eerst de verkeerde kant op en daarna schieten.

    Nu neemt hij zijn strafschoppen direct en gokt er op.
    Wat is die aanloop van zijn begin jaren. Toen scoorde bijna elke strafschop.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    @Wrongbet

    Een week geen WIFI op de instelling als je zo doorgaat..

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    @ wrongbet, heb jij een orgasme gekregen toen je onderstaande typte op voetbalzone?
    Een steen gelooft in alles. Hij gelooft ook dat hij gek is op C Ronaldo en dat mensen hem als steen op straat aanspreken. Jij plaats iets hier, wat ik niet eens ben. Maar wanneer mensen jou aanspreken dat jij op voetbalzone Aqua1 bent ga jij gillen? Je spreekt je zelf tegen he. Oh steen toch. Binnenkort zal je vrouw van je scheiden en je dochtertje zal ook van je weggaan.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    @ Izanonzin. Eeuwig geen Wi-Fi op de instelling als jij zo doorgaat.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Originele comeback

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Heb je ook nodig

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Die was beter