1. #31
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Jij hebt denk ik vandaag teveel suiker gegeten. Van student van kennis naar een player
    Soubhana Allah Ougthie, ik heb echt geen verkeerde bedoelingen. Ik wil niet creepy over komen maar heb je wekenlang geobserveerd en mijn liefde voor jou groeit met de sec. Mijn hart begaf het vandaag en kon mij niet langer inhouden.. Je wilt niet weten hoe gelukkig ik mij nu voel. Ik had namelijk geen reactie van je verwacht. Ik begrijp dat ik jou hiermee overval, excuses daarvoor. Ik hoop dat je mij zal zien zoals ik jou zie oughtie. Denk er over na en neem je tijd...

  2. #32
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Ken jij dit gevoel ought Taktubu..?

    Soms...soms gaat er een bepaald gevoel door je lichaam. Een gevoel dat de meeste gevoelens te boven gaat die je je maar kan voorstellen.

    Vroeger kwamen die gevoelens vaak als ik een liedje echt mooi vond. Vooral als het heel klassikaal is. Piano's, violen of een prachtige stem. Ook konden films zo een bepaald gevoel aanwakkeren. Bijvoorbeeld in een hele spannende scene waarin je wordt meegezogen dat je hart sneller gaat kloppen, of een romantische scene waarbij je ook verlangd naar een bepaald geluk.

    Het is dan fijn als je die "gevoelens" kan delen met iemand die hetzelfde voelt.

    En jij Taktubu, jij bezorgt mij die gevoelens, op vele manieren....

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Dat gevoel ken ik niet. Ik had die vraag over de baard nooit moeten stellen. Een al kortsluiting bij de man.
    Jij hebt hem verliefd gemaakt, geef die arme jongen toch een kans

  4. #34
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Smahlia voor mijn openhartigheid... Er is één ding wat ik zeker weet, en dat is dat mijn vrouw niets tekort zal komen en ik alles uit mijzelf zal halen zodat zij de gelukkigste vrouw op aarde zal zijn. Ghair in sha Allaah.

  5. #35
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Jij hebt hem verliefd gemaakt, geef die arme jongen toch een kans
    Baraka Allahu fiek broeder, jouw reactie doet me goed. Moge Allah jou belonen.

  6. #36
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Jij hebt hem verliefd gemaakt, geef die arme jongen toch een kans
    Je zou hem beter aanspreken op zijn gedrag.

  7. #37
    The way of the salaf

    Reacties
    4.275
    26-05-2012

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Je zou hem beter aanspreken op zijn gedrag.
    ja had je inderdaad niet moeten doen

    maar men leert van fouten!
    Al-Barbahârî (Sharh Al-Sunnah p113, 114) states, “If you see a man supplicating against the ruler, know that he is a heretic (sahib hawâ), and if you see a man supplicating for the ruler, know that he is a Sunni – inshâ Allâh.”

  8. #38
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Smahlia voor mijn openhartigheid... Er is één ding wat ik zeker weet, en dat is dat mijn vrouw niets tekort zal komen en ik alles uit mijzelf zal halen zodat zij de gelukkigste vrouw op aarde zal zijn. Ghair in sha Allaah.
    moge Allah swt jou verblijden,ameen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #39
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ook een hele slechte gewoonte van mij. Ik laat altijd mijn oplader overal slingeren. Nu is er een berekening gedaan hoeveel dit gekost heeft binnen 2 jaar tijd. Dit is meer dan 200 euro. Twee weken terug heb ik weer een nieuwe oplader van mij iPhone gekregen. En Ya hoor, aan de voorzijde van de kabel begint het los te raken. Heeft dit met het merk te maken, of ligt het echt aan mij? En wat kan ik hier aandoen?

    Alvast bedankt

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ook een hele slechte gewoonte van mij. Ik laat altijd mijn oplader overal slingeren. Nu is er een berekening gedaan hoeveel dit gekost heeft binnen 2 jaar tijd. Dit is meer dan 200 euro. Twee weken terug heb ik weer een nieuwe oplader van mij iPhone gekregen. En Ya hoor, aan de voorzijde van de kabel begint het los te raken. Heeft dit met het merk te maken, of ligt het echt aan mij? En wat kan ik hier aandoen?

    Alvast bedankt
    Moet je maar niet voor Appel gaan, je weet wat het met Adam heeft gedaan he. Samsung / Android is veel beter dan die rotzooi.

    Afijn ik heb wel eens gehoord dat je het uiteinde kan versterken met zn veertje uit je pen weet je wel, die moet je er dan omheen wikkelen of anders tape of iets, dan gaat hij ook stuk langer mee. Of nieuwste Samsung kopen die laad tegenwoordig draadloos op.

    Dit bedoelde ik:



    Hoe zit het eigenlijk met je vriendje van hierboven, wanneer is de bruiloft?

  11. #41
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ik gebruik geen suiker meer. Maar puur honing. En ik hoop inscha Allah niet dat ik BOL word.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Bilal_El-Khattabi Bekijk reactie
    Tot hoe ver achter de nul kijk jij dan?

    Mijn iphone rekenmachine zo ver:



    Iedere cent, telt niet bij jou?
    Jij hebt het volledig over andere dingen dan Saalih het over heeft.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Zuster Taktubu, jouw topics en reacties hebben zo een magisch effect op mij ma sha Allah. Zo verkoelend en tegelijk adembenemend.
    Vat dit niet verkeerd op, maar ben jij nog vrijgezel?
    Denk je dat dit getrol okè is? Of boeit het je niet?
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  14. #44
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Denk je dat dit getrol okè is? Of boeit het je niet?
    De vraag is eerder waarom het jou boeit?

  15. #45
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Lieve oughtie, je bent echt goed bezig. Moge het je in dit leven op alle fronten voor de wind gaan, en jouw levenspad gezegend, veilig en zonder dwalingen zijn... ameen...