1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Smahlia, ik kan mijzelf niet onder controle krijgen als jij in de buurt bent. Ik heb het verwijderd zuster...
    vrees Allah broeder

    wat laat je baard zien ?

  2. #62
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    vrees Allah broeder

    wat laat je baard zien ?
    Y'ani ik ben benieuwd of oughtie taktubu mijn baard mooi vind ahki.

  3. #63
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door Maleekah Bekijk reactie
    Kots.
    Beledigen ook nog? Ma sha Allah..

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Allaho Akbar.. heel leerzaam en somehow of ik wist het nog niet of ik ben het vergeten. DjazaakiLlaaho gairan voor het delen.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Y'ani ik ben benieuwd of oughtie taktubu mijn baard mooi vind ahki.
    weet dat je voor je Allah zal staan en Allah jouw hierover zal vragen

    en de engelen het opschrijven

    toon Berouw haal het weg !

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Y'ani ik ben benieuwd of oughtie taktubu mijn baard mooi vind ahki.
    hmmm.. je hebt zelfde baard als Mohammed B

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    hmmm.. je hebt zelfde baard als Mohammed B
    hahahaha je hebt hem gepakt !

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    hahahaha je hebt hem gepakt !
    haha het eerst waar ik aan dacht was si Mohammed... iwa gair in shaa Allah, wat is daar mis mee. mooi baardje broeder.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Waarom kun jij hem niet privé adviseren?
    Dit is de manier waarop jij ermee omgaat? Schaam je.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Dag na dag, als je niet denkt dat het erger kan, gaan mensen openlijk flirten en moet het in privé besproken worden.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  11. #71
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Het kan heel afstotend werken als je ongevraagd en zonder het totaalplaatje adviezen gaat geven of mensen gaat lopen bekritiseren zonder enige onderbouwing.. Dit is typisch bij mensen die de Deen loslaten op dit soort zaken en denken dat ze de Hikaam kennen van Allahou Ta’aala..

    Het is gwn als ik met een vrouw praat dan dient dat vanuit een niyya saliha te zijn. Die is er, en mijn openhartigheid daarin is iets waar ik moeite mee heb.

    Maar ga mij niet de les lezen oid. Zoals de Profeet salalahu ‘aleyhi wa salam zei: ‘‎من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت’

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Het kan heel afstotend werken als je ongevraagd en zonder het totaalplaatje adviezen gaat geven of mensen gaat lopen bekritiseren zonder enige onderbouwing.. Dit is typisch bij mensen die de Deen loslaten op dit soort zaken en denken dat ze de Hikaam kennen van Allahou Ta’aala..

    Het is gwn als ik met een vrouw praat dan dient dat vanuit een niyya saliha te zijn. Die is er, en mijn openhartigheid daarin is iets waar ik moeite mee heb.

    Maar ga mij niet de les lezen oid. Zoals de Profeet salalahu ‘aleyhi wa salam zei: ‘‎من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت’
    Heb je al een vrouw oid ben je getrouwd want dat is wat men beweert?

  13. #73
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Heb je al een vrouw oid ben je getrouwd want dat is wat men beweert?
    Nee akhi, mensen kletsen zomaar.. Ik ben nooit getrouwd geweest oid, ben vrijgezel en wil graag trouwen bi idni Allaah.

    Zuster Taktubu zei dat om aan te geven dat ze mijn gedrag niet acceptabel vond. Ik begrijp dat, en heb mijn spijt betuigd. Ik liet mij een beetje gaan soubhana Allah.

  14. #74
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Soubhaana Allaah. De misgunning hier is idd echt van een belachelijke niveau. In plaats van dat ze hun broeders en zusters omhoog liften hebben ze liever dat je voor de haat-lijn kiest. Laat je niet meeslepen oughtie, want zoals ik zie trek jij er persoonlijk iets van aan, das jouw gevoeligheid en dat snap ik deels wel. Maar probeer er boven te staan oughtie, denk aan de hasanaats, for the sake of Allaah negeer het. Laat jouw stralende zuivere onschuld niet verpesten door dit soort mensen. Blijf altijd praten met adaab en omring je met positieve mensen. Moge Allaah jou beschermen... ameen.

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Dat doet men hier constant.

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Als jullie willen trouwen met elkaar is daar natuurlijk niets op tegen. Alvast gefeliciteerd in dat geval.

    Ikzelf heb een probleem met het openlijk geflirt en dat maak ik kenbaar. Dat is geen gehaat, maar het moet niet de norm worden dat zusters gaan vragen of iemand een mooie baard heeft en dat de mannen liefdesverklaringen geven aan zusters.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."