1. #16
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Die probleem heb ik ook aangegeven en onderbouwt bij de inleiding van mijn topic.

    Je hebt niks in te brengen en komt met termen aanzetten die vóór de middeleeuwen werden gebruikt. ¨Judea´.

    Misschien heel misschien moet je beter lezen want niemand vroeg jou een probleem an te wijzen die door het Westen in stand wordt gehouden.

    Indien je niks zinnigs te melden hebt verzoek ik je vriendelijk elders het zionisme te promoten
    Chek even deze docu van begin tot eind om je ogen te openen .

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    En Israel hanteert dat boek om Groot-Israel te creeren.

    Wat precies begrijp jij niet?
    Dank voor je vraag.

    Leg mij eens uit wat ik niet begrijp. Ben reuze benieuwd.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Klopt niemand vroeg mij om dat probleem aan te kaarten, net zoals niemand jou hoeft te vragen om te reageren. Fijn die vrijheid.

    .
    Je reageert in een topic die ik heb opgestart. Mag ik jouw overbodige constatering dan even naar de prullenmand verwijzen?

    Ik lees nergens iets over politieke zelfmoord van een Israëlische regering bij het trut dwingen van de kolonisten.
    Het zijn kolonisten die door de Israelische overheid zijn gestimuleerd om illegale nederzettingen te bouwen. Die nederzettingen moeten conform de internationale wetten en eisen ontmanteld worden.

    Doe je nou net of je dom bent of ben je een betaalde ziontroll?

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Dank voor je vraag.

    Leg mij eens uit wat ik niet begrijp. Ben reuze benieuwd.
    Zie reactie boven.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Je reageert in een topic die ik heb opgestart. Mag ik jouw overbodige constatering dan even naar de prullenmand verwijzen?



    Het zijn kolonisten die door de Israelische overheid zijn gestimuleerd om illegale nederzettingen te bouwen. Die nederzettingen moeten conform de internationale wetten en eisen ontmanteld worden.

    Doe je nou net of je dom bent of ben je een betaalde ziontroll?
    Heb ik ergens vermeld dat dat niet zou moeten gebeuren?

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Zie reactie boven.
    Chek die docu van gilad atzmon daar leer je tenminste wat van laat die zionistische trollen links liggen zie reactie 17

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Heb ik ergens vermeld dat dat niet zou moeten gebeuren?
    Nee,dat heb je niet geschreven. Maar die indruk wek je wel door Judea toe te passen en het landroof van de zionisten goed te praten door de Palestijnse situatie te vergelijken met die van de Israelische.

    Immers,de Palestijnen hebben geen land gestolen of in hen bezit.


    Niet gaan trollen met mij. Gaat je niet helpen. Beter lezen,meer nadenken en minder impulsief reageren.

    Ga eerst even wat kennis opdoen. Want het enige wat jij weet komt rechtstreeks van de mainstream media. Zie reactie#1.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Chek die docu van gilad atzmon daar leer je tenminste wat van laat die zionistische trollen links liggen zie reactie 17
    Dank je wel. Ik ga het straks even doornemen. Daarna reageer ik wel op die video.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Nee,dat heb je niet geschreven. Maar die indruk wek je wel door Judea toe te passen en het landroof van de zionisten goed te praten door de Palestijnse situatie te vergelijken met die van de Israelische.

    Immers,de Palestijnen hebben geen land gestolen of in hen bezit.


    Niet gaan trollen met mij. Gaat je niet helpen. Beter lezen,meer nadenken en minder impulsief reageren.

    Ga eerst even wat kennis opdoen. Want het enige wat jij weet komt rechtstreeks van de mainstream media. Zie reactie#1.

    Dit bedoelde ik nou met lezen ipv je fantasie gebruiken.

    Ik geef louter een obstel aan in het vredesproces en jou fantasie slaat op hol door daar nogal wat onzinnige conclusies aan vast te knopen.

    Heb je voor je bewering ook enig bewijs? Of komt jou beeld van mijn nieuws kanalen ook voort uit jou fantasie?

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Dit bedoelde ik nou met lezen ipv je fantasie gebruiken.

    Ik geef louter een obstel aan in het vredesproces en jou fantasie slaat op hol door daar nogal wat onzinnige conclusies aan vast te knopen.

    Heb je voor je bewering ook enig bewijs? Of komt jou beeld van mijn nieuws kanalen ook voort uit jou fantasie?
    Het is net alsof ik tegen een muur praat. Welke vredesproces?

    Obstakel moet het zijn. Kijk en hier ga je de mist in.

    Het zijn de Israeliers die blijven bouwen op Palestijns gebied. Check die landkaarten. Ik zal later op de avond dit topic aanvullen met bronnen. Wellicht dat het kwartje dan wel valt.

    Check ook nog eens het Dalet plan.

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Plan_Dalet


    Je hebt totaal geen verstand van het onderwerp. Vanavond zal ik meerder bronnen plaatsen die dit topic duidelijker maken. Het gaat iets te diep voor jou denk ik.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie

    Ik geef louter een obstel aan in het vredesproces
    De grootste obstakel is het. De zionisten die Palestijns land stelen en daar zelfs wetten voor hebben aangenomen om het te legaliseren.

    Nazi-Duitsland zou jaloers zijn op die Israeliers.

    Israel neemt omstreden wet aan´

    https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/...n-legaal-maakt


    Een obstakel gecreerd door Israel . En Israel creeert meer obstakels.

    Wat precies begrijp jij nog steeds niet?

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Dank je wel. Ik ga het straks even doornemen. Daarna reageer ik wel op die video.
    Ok is goed ik hoor wel van je .

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    De grootste obstakel is het. De zionisten die Palestijns land stelen en daar zelfs wetten voor hebben aangenomen om het te legaliseren.

    Nazi-Duitsland zou jaloers zijn op die Israeliers.

    Israel neemt omstreden wet aan´

    https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/...n-legaal-maakt


    Een obstakel gecreerd door Israel . En Israel creeert meer obstakels.

    Wat precies begrijp jij nog steeds niet?
    Stop nou eens met reageren vanuit jou fantasie. En reageer enkel op basis van mijn reactie.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door Verplicht Bekijk reactie
    Oranje gebieden.

    Vergeet niet dat de Joden niet welkom zijn in palestijnse gebieden.

    Bij binnenkomst van Palestijnse gebieden, staan borden, waarop elke Joodse burger gewaarschuwd wordt dat je Moslim gebied binnentreedt

    Volgens mij staat er zelfs: entry forbidden by Israeli law (dit geldt dus voor de Joden)
    Deze man is een pure troll

    Deze man zegt alleen dingen met als enkel doel om te provoceren. Zijn verhaaltjes kloppen niet eens

    Het is zo'n sneaky lkaffir die in je gezicht lacht maar achter je rug om graag een mes in je steekt

    Een echte jood dus

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Stop nou eens met reageren vanuit jou fantasie. En reageer enkel op basis van mijn reactie.
    Dat doe ik ook. Lees je zionistische drol maar even terug. Je benoemt een probleem die ik bij de inleiding van dit topic heb onderbouwt.

    Vervolgens ga je zitten trollen. Check die bronnen. Weinig fantasie. Het Dalet-plan gelezen.?? Past geheel in mijn tegenreactie op jouw zion reactie.

    Vanavond ga ik verder. Inclusief bronnen..........Effe pauze en wat eten.