+ Reageer
1 tot 8 van 8
    MVC Lid

Reacties
    119
    01-05-2014

Ik ga geen eisen stellen... ik vertel je gewoon wie ik ben..

Hello allemaal!

Zoals de titel al zegt.. ga ik geen eisen stellen met hij moet dit hij moet dat hij moet zus hij moet zo...
    ik vertel je een klein beetje wie ik ben en als jij denkt dat je bij mij past dan hoor ik het wel .

Ik ben een 27 jarige Marokkaanse dame. In 2014 afgestudeerd en sinds dien fulltime werkzaam. Om het lekker globaal te houden noemen we mijn vakgebied even de zakelijke/financiele dienstverlening.

Qua uiterlijk ben ik 1.70 lang en ik weeg 74 kg. Dus het nodige mag er wel af. Hahahaha. Aan de andere kant sport ik wel weer veel dus ik geef altijd de spieropbouw (en niet mijn vetmassa ahum ahum) de schuld dat ik zoveel weeg. Hahahahaha. Ik heb zwarte krullen en donkere ogen. Verder heb ik voor Marokkaanse begrippen een lichte huidskleur.

Nu hebben we het minst belangrijke gehad... nu het aller aller belangrijkst... namelijk het geloof en mijn innerlijk.
    Ik probeer mij te houden aan de 5 zuilen vd islam en probeer een goed mens te zijn. Verder rook of drink ik niet en ik eet halal.

Maar als er bijvoorbeeld een kerstborrel op werk is schuif ik wel (met een aangepast menu) aan.

Qua innerlijk ben ik gewoon een gezellige spontane dame.

Incha Allah vindt eenieder zijn geluk ❤️

MVC Lid

Reacties
    7
    18-12-2017

hoi ik ben zelf 35 hou van reizen en werk gewoon heb wel kids
    wil je verder in gesprek hoor ik je wel

MVC Lid

Reacties
    10
    27-07-2013

Hey dame, hmmm klinkt erg leuk allemaal, wil ej mij pmen?

MVC Lid

Reacties
    1
    02-12-2017

up

MVC Lid

Reacties
    13
    02-09-2008

Hoi hoe is het?,las je adv en vondt het een leuke en pakkende adv!..Heb je al iemand gevonden in dit vroege stadia of heb je je wensen al moeten bijstellen .....ik zou anders je graag beter leren kennen en zou dan willen vragen uit welke stad je komt..zelf ben ik een Brabander, graag hoor ik van je zodat we deze conversatie kunnen voortzetten?

MVC Lid

Reacties
    119
    01-05-2014

Uppiiwwwo

MVC Lid

Reacties
    7
    27-06-2014

Goed bezig ben trots op je

MVC Lid

Reacties
    40
    28-04-2016

bullshit met kerstborrel aanschuiven.. tussen de mannen die aangeschoten tot dronken zijn..
    types als jou snap ik voor geen meter.. ik probeer me aan de 5 zuilen vn de islam de houden.. maar aan de kerstBORREL schuif ik aan met een aangepaste menu
    doe je dom of ben dom