1. #31
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Je stelt dat Saudi Arabie geen andere mogelijkheid heeft dan de dingen te doen die het nu doet.
    Ik stel dat Saudie Arabie zichzelf iedere keer in zijn voet schiet door idiote beslissingen te nemen zo erg zelf dat oud sunni bondgenoten hun heil zoeken bij de shia alliance.
    Waarschijnlijk worden die Al Saud lkaffirs binnenkort onthoofd door één van hun vele tegenstanders die ze hebben gemaakt

    Blijkbaar was het nog niet genoeg al dat verraad die ze hebben gepleegd de afgelopen 100 jaar en wilden ze koste wat kost provoceren

  2. #32
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Je stelt dat Saudi Arabie geen andere mogelijkheid heeft dan de dingen te doen die het nu doet.
    Ik stel dat Saudie Arabie zichzelf iedere keer in zijn voet schiet door idiote beslissingen te nemen zo erg zelf dat oud sunni bondgenoten hun heil zoeken bij de shia alliance.
    Daar ging de discussie niet over...

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    lijkt me sterk iran al qaida steunen
    Zoek het op bro, er is genoeg over te vinden. Ze kregen gewoon onderdak van Iran.
    Doei.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Je stelt dat Saudi Arabie geen andere mogelijkheid heeft dan de dingen te doen die het nu doet.
    Ik stel dat Saudie Arabie zichzelf iedere keer in zijn voet schiet door idiote beslissingen te nemen zo erg zelf dat oud sunni bondgenoten hun heil zoeken bij de shia alliance.
    je weet echt niet waar je over praat, die groep zijn altijd shi3a geweest

  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Daar ging de discussie niet over...



    Zoek het op bro, er is genoeg over te vinden. Ze kregen gewoon onderdak van Iran.
    ok

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Daar ging de discussie niet over...



    Zoek het op bro, er is genoeg over te vinden. Ze kregen gewoon onderdak van Iran.
    kan dat ze onderdak gaven ivm ksa, maar steunen denk ik niet , we weten wat het doel is van al qaida, en dat is zelfmoord voor shi3a

  6. #36
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    je weet echt niet waar je over praat, die groep zijn altijd shi3a geweest
    En dat is ook het gevaar van groepjes als de moslimbroederschap waar Morsi de leider van was, die zoeken vriendjes bij terroristen als Iran.

    DAT is pas verraad.

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    kan dat ze onderdak gaven ivm ksa, maar steunen denk ik niet , we weten wat het doel is van al qaida, en dat is zelfmoord voor shi3a
    Zij weten ook wel dat Al-Qaida een groepje kansloze stakkers is die nooit iets zullen bereiken. Daarom werken ze ook samen om samen Sunni's af te slachten, Khawaarij en Shia, two sides of the same coin.
    Doei.

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    je weet echt niet waar je over praat, die groep zijn altijd shi3a geweest
    Qatar, Turkije, Iraq, Jemen waren allemaal shia?
    Ik mocht zweren dat ze vroeger voor de oorlogen mede mogelijk gemaakt door Saudi bij de sunnitische blok hoorden.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Qatar, Turkije, Iraq, Jemen waren allemaal shia?
    Ik mocht zweren dat ze vroeger voor de oorlogen mede mogelijk gemaakt door Saudi bij de sunnitische blok hoorden.
    houthis in jemen zijn shi3a

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    En dat is ook het gevaar van groepjes als de moslimbroederschap waar Morsi de leider van was, die zoeken vriendjes bij terroristen als Iran.

    DAT is pas verraad.



    Zij weten ook wel dat Al-Qaida een groepje kansloze stakkers is die nooit iets zullen bereiken. Daarom werken ze ook samen om samen Sunni's af te slachten, Khawaarij en Shia, two sides of the same coin.
    En wie zijn die khawarij volgens jou?

    Jullie hebben iedere keer andere theorieën

    De ene keer worden ze door de VS gesteund, de andere keer door Rusland, dan weer zijn het een groep verdwaalden, dan wahhabi' s, een groep gesteund door zionisten en nu blijkbaar zijn het shi'i vrienden.

    Het probleem is eerder dat types zoals jij elke groep die opstaat tegen de amerikanen in een slecht daglicht plaatst en als de ene propaganda niet meer werkt stap je over op een andere

    Volgende maand zeg je ze worden gesteund door transsexuelen uit Gabon

  10. #40
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    En wie zijn die khawarij volgens jou?

    Jullie hebben iedere keer andere theorieën

    De ene keer worden ze door de VS gesteund, de andere keer door Rusland, dan weer zijn het een groep verdwaalden, dan wahhabi' s, een groep gesteund door zionisten en nu blijkbaar zijn het shi'i vrienden.

    Het probleem is eerder dat types zoals jij elke groep die opstaat tegen de amerikanen in een slecht daglicht plaatst
    Wie de khawaarij zijn? Al-Qaida, ISIS en al die groepjes die eraan verbonden zijn. Heeft niets te maken met Amerikanen, als je niet inziet dat dit dwalend tuig is ben je ver heen.

    Ik heb niets aan ''jullie'' (wie dat ook moge zijn), ik praat voor mezelf.
    Doei.

  11. #41
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    En wie zijn die khawarij volgens jou?

    Jullie hebben iedere keer andere theorieën

    De ene keer worden ze door de VS gesteund, de andere keer door Rusland, dan weer zijn het een groep verdwaalden, dan wahhabi' s, een groep gesteund door zionisten en nu blijkbaar zijn het shi'i vrienden.

    Het probleem is eerder dat types zoals jij elke groep die opstaat tegen de amerikanen in een slecht daglicht plaatst en als de ene propaganda niet meer werkt stap je over op een andere

    Volgende maand zeg je ze worden gesteund door transsexuelen uit Gabon
    De khawarij zijn de gene die hard zijn tegen moslims en zacht en liefdevol tegen de vijanden van de Islam.
    Welke groepen en/of landen vallen hieronder?
    De meeste weten de antwoordt maar durven het niet te zeggen.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Wie de khawaarij zijn? Al-Qaida, ISIS en al die groepjes die eraan verbonden zijn.

    Ik heb niets aan ''jullie'' (wie dat ook moge zijn), ik praat voor mezelf.
    Waarschijnlijk zijn eerder jouw Saud maten de echte khawarij, daar komt de islamitische wereld steeds meer achter

    Tenminste, khawarij zijn misschien nog moslims, van die Al Yahu...ik bedoel Al Saud honden kan je dat blijkbaar niet meer zeggen

  13. #43
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    De khawarij zijn de gene die hard zijn tegen moslims en zacht en liefdevol tegen de vijanden van de Islam.
    Welke groepen en/of landen vallen hieronder?
    De meeste weten de antwoordt maar durven het niet te zeggen.
    Ja, zoals ISIS dus die hele dorpen afslacht en overal in het Midden-Oosten aanslagen pleegt Israël met rust laat (niet dat ze aanslagen moeten plegen, daar niet van).

    Hhhh, bij deze gasten moet je met een verklaring rondlopen dat je geen kafir bent, de basis is dus dat je je shahada moet bewijzen ipv dat afvalligheid bewezen moet worden.

    Dwaling boven dwaling.
    Doei.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Wie de khawaarij zijn? Al-Qaida, ISIS en al die groepjes die eraan verbonden zijn. Heeft niets te maken met Amerikanen, als je niet inziet dat dit dwalend tuig is ben je ver heen.

    Ik heb niets aan ''jullie'' (wie dat ook moge zijn), ik praat voor mezelf.
    khawaarij hebben oetman en ali vermoord, volgens mij zijn oman gawarij

  15. #45
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    houthis in jemen zijn shi3a
    En Ali Abdullah Saleh, hij was een bondgenoot van Saudi arabie vroeger?

    Dit is de stamvader van de ideologie van de houtis.
    A group of their leaders assembled in his (Zayd's presence) and said: "May God have mercy on you! What do you have to say on the matter of Abu Bakr and Umar?" Zayd said, "I have not heard anyone in my family renouncing them both nor saying anything but good about them...when they were entrusted with government they behaved justly with the people and acted according to the Qur'an and the Sunnah"[21]