1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Ik zoek werk voor maar precies 1 dag p.w. Dit is wat ik kan. Je zal me nodig hebben

    Geloof me, je zal me nodig hebben.

    De titel zegt het al. Wat ik momenteel doe is het huiswerk voor de boekhouder die een keer in de 3 maanden komt voor twee bedrijven. zodat de eigenaar zich gerust voelt. Voor een aannemers bedrijf en een wegwerkzaamheden bedrijf. Hier heb ik geen studie voor gevolgd, hun hebben mij alles geleerd. Daarnaast verkoop ik mijn eigen producten. En daarnaast ben ik zo vrij als een vogel.

    Ik wil nog een dag van mijn week weg geven voor een werkdag en daar vraag ik precies 100€ voor. Onderhandelen kan natuurlijk altijd, maar dan alleen als het om een hoger bedrag gaat ahaha. (Grapjeeee) Voel je deze grap? Of moest je een beetje lachen erom dan kan ik je garanderen dat we een match zijn. Ik heb in heel veel soorten bedrijven gewerkt dus ik ben met heel veel al bekend, en mocht dat niet zo zijn dan leer ik dit in een rap tempo. Ik ben zo vrouw als wat maar het maakt niet uit of het mannelijke werk of vrouwelijk werk is ik ben geïnteresseerd.

    Opzich ben ik niet zo heel geïnteresseerd in catering en al helemaal geen Marokkaanse bruiloften. Maar zelfs in de keuken werken zou ik nog wel leuk vinden. Ik beheers snijtechnieken en heb 1 jaar in een Franse keuken gestaan. Hoewel ik zwart wil werken lijkt het mij handig om niet een te risicovolle werk te nemen betreft lichamelijke schade of ongeluk. Schoonmaken in een huis waar alleen een man is ben ik ook niet in geïnteresseerd.

    Daarnaast kan ik voor mensen die een eenmanszaak hebben maar niet echt personeel wilt aannemen ook als oproep willen werken bij hoognodige situaties. Kortom mij wil je als je netwerk hebben.

    Hier komt het minder leuke deel van mij zelf..

    Ik weet dat hier veel viezerikken lopen.. als jij alleen al het idee krijgt om voor vieze dingen mij te willen berichten zodat ik daarmee geld kan verdienen, dan vraag ik voor jou moge Allah je leiden. Maar op het moment dat jij besluit ook zo een bericht te sturen.. dan vraag ik Voor jou moge Allah jou ziel zo snel mogelijk wegnemen. Het is win win situatie!! Wij minder viezerikken op aarde, jij minder zondes

    Ik ben 23 jaar, van Marokkaanse komaf uit Den Haag. Hobby’s zwemmen, koken en films kijken.
    Zorgzaam, betrouwbaar, humor, hoge aanpassings vermogen sta sterk in mijn schoenen.

    Voor mensen met een correcte intentie. Stuur een bericht met je nummer en naam, en ik zal je bellen.
    Niet teveel gechat.. alleen actie reactie! Zijn we een match zullen een fijne samenwerking creëren waarin loyaliteit en eerlijkheid op de hoogste niveau staat.

    Ps. Alleen lezen bij jaloezie
    Ik heb last van jaloerse mensen. Die in mijn geval al maar jaloers zijn om de kleinste dingen. Dus het zal me niks verbazen dat er nu zelfs mensen zijn die jaloers worden op mijn manier van spreken hier, omdat je uit dit verhaal kan lezen wat voor soort persoon ik ben, dat ik sterk in mijn schoenen sta en dat ik gewoon durf en bovenal dat ik HEEL anders dan andere ben.. Dat ik gewoon een hele tekst schrijf over hoe en wat met het vertrouwen erin dat mensen zullen reageren. So Don’t be jalouse please. Ik help je liever met het geen wat jij niet hebt, dan dat je mij misgunt.

    Groetjes

  2. #2
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Succes meid!

    Uppp