+ Reageer
1 tot 2 van 2
    MVC Lid

Reacties
    10
    28-03-2013

Apothekersassistentes of Dokterassistentes hier melden svp!

Hey salam Aleikom,

Ik ben op dit moment erg radeloos.
    Ik heb namelijk september 2016 mijn diploma tot Apothekersassistente behaald, alleen heb ik tot nu toe geen enkel ervaring. Ben al die tijd afwezig geweest door bepaalde omstandigheden. Maar wil super graag weer aan het werk, het liefst weer als apothekersassistente. Ben erg bang dat ik niet aangenomen word door mijn werkervaring. Ik heb nauwelijks werkervaring. Ik heb ook een aantal keer gesolliciteerd en helaas zonder resultaat. Heeft iemand van jullie hier ook mee gestruggled?

Nu twijfel ik heel erg of ik een verkorte opleiding als doktersassistente moet volgen, bij capabel. Om toch weer aan de bak te kunnen.
    Wie kan me een wijze raad geven. Heb het op dit moment erg nodig.

Wahba-Allah

Reacties
    10.213
    25-11-2013

Als je het graag wilt gewoon doorzetten. Je sollicitatiebrief beter opstellen. Duidelijk je enthousiasme en motivatie omschrijven, en waarom perse bij die desbetreffende apotheek. Dus m.a.w. verdiepen in de apotheek waar je wilt werken. Kijk op hun website, wat zijn hun kernwaarden, waar staan ze voor? En daar op inspelen in je sollicitatiebrief. Duidelijk doch kort omschrijven waarom je een gat hebt in je c.v. Solicitatie gesprek voorbereiden. Dua verrichten en inchaallah krijg je een baan toegewezen bi idni Allah.

1 maal aangenomen dan kun je verder kijken bevalt de baan en branche je eventueel doorgroeien. Anders kun je altijd nog voor een dokters assistent cursus/opleiding gaan.

Allah i 3awen.