1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.788
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Koning Mohammed VI arriveert morgen in Guinee

    De Koning brengt een officieel bezoek van 48 uur aan het land.



    Volgens de Guinese pers komt Koning Mohammed VI dinsdag 19 december in de namiddag in de hoofdstad Conakry aan voor een bezoek van 48 uur.

    Dit is dit jaar al het tweede bezoek van de Koning aan dit land. Tijdens dit tweede Koninklijke bezoek aan Guinee, de derde sinds 2014, zullen de Koning en zijn Guineese tegenhanger Alpha Condé, tevens de huidige voorzitter van de Afrikaanse Unie, het implementeringsproces stimuleren van de samenwerkingsovereenkomsten ondertekend door beide landen.

    Volgens de lokale media zal de belangrijkste gebeurtenis van dit bezoek de inhuldiging zijn van een beroepsopleidingscentrum voor bouw, toerisme en hotelwezen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Keiharde diplomatie voor de sahara, insha Allah wordt 2018 ons jaar ya rabi
    Wat boeit de Sahara jou? Je weet toch wel dat de enige reden waarom de koningshuis zo vastklampt aan de Sahara te maken heeft met fosfaat en andere grondstoffen die daar vandaan komen? Opbrengst daarvan verdwijnt allemaal in de koningshuis. Oftewel: het is voor hun belang en niet die van het volk. Wat kan het volk het schelen of Sahara wel of niet Marokkaans is.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Moeten de bontkraagjes en complotidioten nou geen oude omaatjes beroven dat is iets wat jullie wel beter doen en elkaar vernederen op de internet niet te vergeten .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    De complot downies kunnen in de hart van de koning kijken en zien wat zijn geaardeid is dan zijn jullie bontkraagjes ook homofiel met die halve kilo gel in de haren en die neppe zonnebank kleurtje en die neppe witte tanden . Was het niet jullie gay bonkraagjes die tasjes om hun nek dragen als een huisvrouw neem eens een kijk in de randstad en zie hoe jullie bontkraagjes zich kleden . Marokkaanse swimpies epileren zelfs hun wenkbrauwen en dan gaan ze naar de koning wijzen .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    [IMG]https://www.******.nl/IMG/arton15433.jpg[/IMG] Marokkaanse zwimpies die gayparades organiseren en de koning van homofilie beschuldigen alleen omdat hij een rare smaak heeft kwa kleding .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Nog steeds geen bewijs dat de koning homofiel is het beste waar jij mee komt is een site voor downies en hun schizofrene paranoide hersenspinsels . https://radioislam.org/islam/english/index_blacks.htm Een site van de rawafid en mushrikeen als de nation of islam jij promoot de leugens van de rawafid om je haat tegenover de monarch te botvieren . Ik vraag jullie downies nogmaals lever de bewijs dat de koning van marokko een homofiel is en ik ben de eerste die mijn afkeer tegen de monarch zal laten blijken .Maar ik zal nooit van mijn leven een smerige landveradder zoals jullie khawana zijn die de waarheid niet van de leugen kan scheiden . Ik durf te wedden dat geen 1 van jullie khawana met een bron kunnen komen die betrouwbaar is .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Hou toch je mond wie is mo6 nou de rawafid verspreiden al leugens over homofilie tegen de metgezellen van de profeet onder andere over omar die de perziche rijk heeft vernietigd. En de rawafid hebben altijd al een hekel gehad aan marokko omdat marokko de deur dicht heeft gehouden en onder hassan werden ze gewoon geeecuteerd als hun mushrik geloof kwamen promoten in marokko . Dit zijn de figuren die jij promoot https://radioislam.org/islam/english/index_ri.htm . Helaas hebben jullie labiele downies hebben geen capaciteit om nieuwsberichten forums blogs en sites te filteren dat krijg je als je iq niet boven 60 komt .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij