1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Lekker belangrijk of zij elkaar onderling dood schieten, alleen maar goed. Laat het ze indd alleen wel ff ergens doen waar er niemand is, weiland in de Winter kan, Weiland in de Zomer ook niet want dan lopen de koeien gevaar en vind het leven van koeien belangrijker dan dat van dit soort beesten. Dus hoop dat zij door elkaars kogels sterven, scheelt ons een hoop geld en gedoe.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Geen enkele wijk in Nederland is echt gevaarlijk.
    Gelukkig maar.

    Ik ben wel ooit eens van de Now & Wow 's nachts te voet naar Rotterdam Centraal gelopen waar ik me her en der niet geheel op mijn gemak voelde, maar volgens mij is er geen wijk in Nederland waar ik enkele straatjes daargelaten, onveilig voel.
    Hoewel ik me ook niet onveilig voelde in een favela in Rio.
    Klopt ook geen enkele wijk in NL is gevaarlijk.
    Zo worden ook wijken zoals kanaleneiland geporteerd als gevaarlijk terwijl het daar zeer rustig is.
    Je moet uitkijken met de media die hebben nogal de neiging om van een mug een olifant te maken.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dit zijn slechts criminele individueen en vertegenwoordigen dan ook geen hele wijk. Tenminste niet als je een algemeen beeld wilt creƫeren van hoe het gewoonlijk is. Overvecht is een divers wijk dat jarenlang leeft en geniet. Dat geldt voor meerdere wijken in Utrecht.
    Ik zeg ook niet dat de hele wijk crimineel is TDM.
    Maar wijken waar opvallend veel meer criminelen wonen, moet je toch naar kijken lijkt me.
    Hoe komt dat en wat kunnen we er aan doen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik zeg ook niet dat de hele wijk crimineel is TDM.
    Maar wijken waar opvallend veel meer criminelen wonen, moet je toch naar kijken lijkt me.
    Hoe komt dat en wat kunnen we er aan doen.
    Dat is een conclusie gebaseerd op een aanname. Dat iets gebeurt in Overvecht betekend nog niet dat de betrokkene daadwerkelijk allemaal inwoners van die wijk zijn. Het gaat dan ook niet om wijken maar om individuen gelukkig geen Amerikaanse kleuren onzin bende maar slechts geldwolven die doordraaien.
    Heavy

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dat is een conclusie gebaseerd op een aanname. Dat iets gebeurt in Overvecht betekend nog niet dat de betrokkene daadwerkelijk allemaal inwoners van die wijk zijn. Het gaat dan ook niet om wijken maar om individuen gelukkig geen Amerikaanse kleuren onzin bende maar slechts geldwolven die doordraaien.
    Dus Overvecht en andere bepaalde wijken zijn slachtoffer van criminelen uit andere wijken die daar hun feiten komen plegen.
    Lijkt me sterk, maar kan ik natuurlijk niet uitsluiten, maar ook dan zou er eens gekeken moeten worden naar hoe dat dan komt.

    Hier een artikel rakende hier aan welke ik kon vinden.
    https://www.trouw.nl/home/arme-haags...teit~a171ce7d/

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    209
    17-01-2009

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Fake onderzoeken
    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    je kijkt teveel.films overvecht is niet zo gevaarlijk als je wilt doen geloven.
    Ik verwijs je door naar Crimesite. Er zal nog veel meer gebeuren in die wijk.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dus Overvecht en andere bepaalde wijken zijn slachtoffer van criminelen uit andere wijken die daar hun feiten komen plegen.
    Lijkt me sterk, maar kan ik natuurlijk niet uitsluiten, maar ook dan zou er eens gekeken moeten worden naar hoe dat dan komt.

    Hier een artikel rakende hier aan welke ik kon vinden.
    https://www.trouw.nl/home/arme-haags...teit~a171ce7d/
    De Trouw is een christelijk zionkrantje.

    Niet betrouwbaar wanneer het om dit soort zaken gaat.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    209
    17-01-2009

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Zou zeggen ga er zelf een keer heen niet zomaar info aannemen van mensen die hun kleuren niet laten zien.
    We hebben het over een liquidatiegolf die voorspeld wordt. Natuurlijk kan je gewoon in alle wijken in Nederland lopen. Alleen is de kans groot dat je net op de verkeerde plek bent in die wijk. Daar doel ik meer op.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dus Overvecht en andere bepaalde wijken zijn slachtoffer van criminelen uit andere wijken die daar hun feiten komen plegen.
    Lijkt me sterk, maar kan ik natuurlijk niet uitsluiten, maar ook dan zou er eens gekeken moeten worden naar hoe dat dan komt.

    Hier een artikel rakende hier aan welke ik kon vinden.
    https://www.trouw.nl/home/arme-haags...teit~a171ce7d/
    De Trouw is een christelijk zionkrantje..

    Is dus niet betrouwbaar wanneer het om dit soort zaken gaat.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door samirtje Bekijk reactie
    We hebben het over een liquidatiegolf die voorspeld wordt. Natuurlijk kan je gewoon in alle wijken in Nederland lopen. Alleen is de kans groot dat je net op de verkeerde plek bent in die wijk. Daar doel ik meer op.
    De kans is groot? bwahah
    De kans is veeeeeeel groter dat je in t verkeer kapot gaat

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    De Trouw is een christelijk zionkrantje..

    Is dus niet betrouwbaar wanneer het om dit soort zaken gaat.
    Woensel Noord!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    345
    05-05-2008

    Ik woon toevallig niet ver van de plek waar het gebeurde. Ik kon de schoten door mijn huiskamerraam horen. Ik dacht dat het vuurwerk was. Ik ben blij dat er geen kogel door mijn huis is gegaan. De kogels vlogen door huizen heen bij mensen binnen. De hele buurt voelt zich niet veilig op dit moment.

    De twee jongens die zijn geraakt hoop ik dat het goed mee gaat. Moge Allah swt hun genezen en de ouders geduld geven. Heel jammer dat dit moet gebeuren.