1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    71
    10-03-2015

    Even serieus: hoe nu verder 'mannen'??

    Het oordeel dat Marokkaanse vrouwen in Nederland verpest zijn, was al jaren aanwezig.

    Maar nu zijn er bewijzen. Vermoedens worden bewaarheid.

    Wat ik mij afvraag: hoe gaan jullie nu ooit aan een vrouw komen? Of blijven jullie levenslang van de ene dame naar de ander scrollen?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Marokkaanse mannen zijn al jaren naar de klote. Zoveel keus had de Marokkaanse vrouwen niet. Tegenwoordig houden die Marokkaanse mannen bezig met roddelen over meisjes het zijn bitches geworden. Ipv bezig houden met mannen dingen gaan ze roddelen over nawal of Laila wat een stel zemmers zijn het. Als je druk maakt met wie je trouwt dan trouw je toch met mark want jullie staan wel bekend om jullie kontgat weg te geven en anders trouw je met Linda. We leven in 2017.

  3. #3
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Of ze huwen gewoon hun eigen soort.
    Maar dat willen ze niet, ze willen voor een dubbeltje eersterang zitten.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Gewoon zoals ze dat al jaren oplossen want het stond al geschreven mohnd trouwt met nawal die genaaid is door Ali en Ali trouwt met chaima die genaaid is door mohnd
    Zo kunnen jullie allemaal roeren ergens waar iemand anders al flink heeft lopen roeren

    Enige verschil is dat vroeger je vrouw niet kon terug vinden op www en nu wel.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    71
    10-03-2015

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Gewoon zoals ze dat al jaren oplossen want het stond al geschreven mohnd trouwt met nawal die genaaid is door Ali en Ali trouwt met chaima die genaaid is door mohnd
    Zo kunnen jullie allemaal roeren ergens waar iemand anders al flink heeft lopen roeren

    Enige verschil is dat vroeger je vrouw niet kon terug vinden op www en nu wel.
    Inderdaad!
    De meerderheid van de mannen zegt zelfs niets over de manier waarop hun vrouw naast hem en zijn kids loopt.
    Maar zij denken dat ze het recht hebben om foto's te nemen van andermans puberdochter.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    71
    10-03-2015

    Citaat Geplaatst door Atlaslion-- Bekijk reactie
    Turkse ouders uit Turkije willen graag een Marokkaanse schoonzoon. Tijdens de coupe in Turkije, Marokkaanse mannen die in Turkije wonen stonden in de frontlinie tegenover de tanks van de coupplegers.
    Paar Marokkaanse mannen zijn ook doodgeschoten en
    hebben Turkse weduwen achtergelaten.
    \

    Maak je geen zorgen: of ze nu Turks, Nederlands, of uit Marokkaanse bergen komt, de kans dat je een maagd krijgt (of dat ze het alleen bijou houdt) is klein.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Wie trouwd met een Marokkaanse is echt ziek in ze hoofd en heeft geen enkele trots eer of een gram geloof in zich.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    71
    10-03-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Wie trouwd met een Marokkaanse is echt ziek in ze hoofd en heeft geen enkele trots eer of een gram geloof in zich.
    Dus je vader heeft geen eer, geloof en trots?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Nieuwedag Bekijk reactie
    Dus je vader heeft geen eer, geloof en trots?
    ik heb het over deze generatie.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    71
    10-03-2015

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    ik heb het over deze generatie.
    De genen van de Marokkaanse vrouw en Marokkaanse man zijn nog steeds hetzelfde. Dan heb ik het over de 100% Marokkanen.

    Exposen is slechts laten zien wat er gebeurt. Niets nieuws.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Gewoon zoals ze dat al jaren oplossen want het stond al geschreven mohnd trouwt met nawal die genaaid is door Ali en Ali trouwt met chaima die genaaid is door mohnd
    Zo kunnen jullie allemaal roeren ergens waar iemand anders al flink heeft lopen roeren

    Enige verschil is dat vroeger je vrouw niet kon terug vinden op www en nu wel.

    Je reageert verbitterd en herken het door jou geschetst beeld totaal niet. Vroeger waakten vrouwen over hun eer en kuisheid, net zoal er nu ook vrouwen over hun eer en kuisheid waken. Om alle vrouwen van toen en nu over 1 kam te scheren is gewoon not done. Er bestaan ook meiden die zichzelf prostitueren en dan vervolgens het slachtoffer uithangen wanneer ze eenmaal betrapt worden..en dan kun je soortgelijke tekst als die van jou verwachten.

    Mvg,

    http://www.sosokitchen.nl/exposen-nieuwe-trend

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ja ik ben heel erg verbitterd voel me totaal misbruikt en daardoor reageer ik zo je analytisch vermogen is zo te lezen uitermate goed ontwikkeld petje af.

    Gelukkig dat jij dat beeld totaal niet herkend meid die duizend en 1 onderzoeken naar ons liegen er niet om maaaar Alhamdolillah zijn er mensen die het nie kennen en herkennen. Zoals vele andere Marokkanen met een struisvogel mentaliteit maar vooralsnog je analyse voor wat mijn persoon betreft is echt sterk. Diep onder de indruk of nog beter geformuleerd ben zwaar geïmponeerd van jouw knap staaltje vakwerk

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Tttt ipv dddd
    Nederlandse spelling laat te wensen over heb cursus nodig

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ja ik ben heel erg verbitterd voel me totaal misbruikt en daardoor reageer ik zo je analytisch vermogen is zo te lezen uitermate goed ontwikkeld petje af.

    Gelukkig dat jij dat beeld totaal niet herkend meid die duizend en 1 onderzoeken naar ons liegen er niet om maaaar Alhamdolillah zijn er mensen die het nie kennen en herkennen. Zoals vele andere Marokkanen met een struisvogel mentaliteit maar vooralsnog je analyse voor wat mijn persoon betreft is echt sterk. Diep onder de indruk of nog beter geformuleerd ben zwaar geïmponeerd van jouw knap staaltje vakwerk
    Ja idd..mijn analytisch denkvermogen reikt verder dan de horizon..scherp van je !
    Hartelijk dank voor je bijdrage.

    Fijne avond nog meid.

    (#sarcasme)

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Sarcasme?? Was niet nodig te vermelden meid in tegenstelling tot jouw persoon herken ik het wel
    Jammer dat je het niet in mijn eerste reactie herkende misschien als je jouw handjes uit het deeg en gehakt haalt dat je jouw vermogen tot analyseren iets beter kan aanspreken