1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Hoezo antisemitisch..kritiek op het handelen van een persoon en deze vergelijken met de middelen die zijn moederland hanteert is antisemitisch? Laat je ff nakijken eng mens.

    Ik reageer op de uitspraken van die restauranthouder die als een ware jomanda de toekomst kan voorspellen of deze dader blijkbaar zo goed kent en op die basis zijn voorspelling doet.

    Ik vind deze restauranthouder bij deze een ophitser.

    Wat vin jij trouwens van het feit dat deze dader (vernieling ) gevochten heeft tegen alnusra. ..zou toch op enige sympathie van jou moeten kunnen rekenen.
    Die eigenaar is ingefluisterd door zijn advocaat.
    Terroristische aanslagen leveren een hogere vergoeding op.
    Dit is een financiële kweste. Iemand die geld ruikt. Dan maakt het dus niet meer uit om te liegen en iemands leven te verwoesten.
    Het verhaal moet zo extreem mogelijk aangedikt worden om een gooi te doen in de financiële pot van schade aan terrorisme.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Graal Bekijk reactie
    Ja joh, hij kwam alleen maar even een vlag halen. Logisch dat dan even de ruiten werden ingegooid. Hij moest toch even binnen kunnen komen? Dat niemand dat nou snapt zeg!
    Het restaurant was nog gesloten. ..en deze man is terecht opgepakt voor vernieling en diefstal...hij heeft spijt en uit dat ook.

    Meer is het niet, zegt ook de politie en NCTV.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Die eigenaar is ingefluisterd door zijn advocaat.
    Terroristische aanslagen leveren een hogere vergoeding op.
    Dit is een financiële kweste. Iemand die geld ruikt. Dan maakt het dus niet meer uit om te liegen en iemands leven te verwoesten.
    Het verhaal moet zo extreem mogelijk aangedikt worden om een gooi te doen in de financiële pot van schade aan terrorisme.
    hahaha..
    Daarom gaat het om die advocaat vervolgen..niet omdat hij liegt maar vertrouwelijke info openbaar heeft grmaakt.
    deze terrorist die hoopte dat er mensen zouden zitten in het restaurant.
    het niet erg had gevonden als hij was gestorven tijdens zijn daad.
    geen leugens maar lekken van info dat niemand had mogen weten.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Die eigenaar is ingefluisterd door zijn advocaat.
    Terroristische aanslagen leveren een hogere vergoeding op.
    Dit is een financiële kweste. Iemand die geld ruikt. Dan maakt het dus niet meer uit om te liegen en iemands leven te verwoesten.
    Het verhaal moet zo extreem mogelijk aangedikt worden om een gooi te doen in de financiële pot van schade aan terrorisme.
    Ik denk meer dat er een politiek belang achter zit...in dit joodse restaurant stond al een Israëlische vlag wat duidt op enige sympathie voor het land en de bezettingspolitiek. ...


    Dat de aanleiding van deze vernieling het besluit van Trump is moet zover mogelijk aan de aandacht ontsnappen want dat is niet I het belang van de fascistische staat in wording Israël.

    Dus keihard de daad veroordelen, opblazen etc en het motief laten ondersneeuwen.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Het restaurant was nog gesloten. ..en deze man is terecht opgepakt voor vernieling en diefstal...hij heeft spijt en uit dat ook.

    Meer is het niet, zegt ook de politie en NCTV.
    Dat is die zaak altijd..deur gaat pas open nadat er op knop gedrukt wordt .
    triest..alleen nodig bij joden.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    hahaha..
    Daarom gaat het om die advocaat vervolgen..niet omdat hij liegt maar vertrouwelijke info openbaar heeft grmaakt.
    deze terrorist die hoopte dat er mensen zouden zitten in het restaurant.
    het niet erg had gevonden als hij was gestorven tijdens zijn daad.
    geen leugens maar lekken van info dat niemand had mogen weten.
    Eerst moest het verhaal niet opgeblazen worden van jou en nu noem je deze man een terrorist.

    Dit terwijl de politie en NCTV iets heel anders zeggen

    Echt een huichelachtige nationalistisch anti islamitische product ben jij met je nationalistische kroatische roots

    Doet het nog erg pijn dat je kroatische broeder en oorlogsmisdadiger laatst in Den Haag veroordeeld is en zelfmoord is gepleegd?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Ik denk meer dat er een politiek belang achter zit...in dit joodse restaurant stond al een Israëlische vlag wat duidt op enige sympathie voor het land en de bezettingspolitiek. ...


    Dat de aanleiding van deze vernieling het besluit van Trump is moet zover mogelijk aan de aandacht ontsnappen want dat is niet I het belang van de fascistische staat in wording Israël.

    Dus keihard de daad veroordelen, opblazen etc en het motief laten ondersneeuwen.
    tering leg jij nu de link tussen een symbool..vlag..en politiek.
    wat ik al zei joden moeten bij jou een bord om de nek..ik steun niet de politiek van Israël..en anders xijn xe voor jou aangeschoten wild

    vies ventje

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    tering leg jij nu de link tussen een symbool..vlag..en politiek.
    wat ik al zei joden moeten bij jou een bord om de nek..ik steun niet de politiek van Israël..en anders xijn xe voor jou aangeschoten wild

    vies ventje
    Nee, de daad van deze man is niet goed..De daad echter los zien van het besluit van nationalistische Trump is echter te dom voor woorden...tenzij je een politiek motief hebt en het besluit van Trump en de bezettingspolitiek van Israël helemaal geweldig vindt

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    ik ga ff bij de surinamer de ramen er uitslaan..
    Die steunen de moordenaars van de december moorden..want de surinaanse vlag hangt er.

    thx Neoborn
    zak hooi

  10. #40
    00

    Reacties
    1.090
    19-09-2010

    Die Jood lijkt gewoon op een Marokkaan

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ik ga ff bij de surinamer de ramen er uitslaan..
    Die steunen de moordenaars van de december moorden..want de surinaanse vlag hangt er.

    thx Neoborn
    zak hooi
    Als het motief van die dader de decembetmoorden zouden zijn en de restauranthouder deze man als terrorist zou bestempelen dan zou het er inderdaad op duiden dat het motief weggemoffeld wordt.

    Decembetmoorden zijn niet goed te praten/ bezettingspolitiek van israel noch genocide in Kroatië op moslims ook niet. .En toch die jij dat wel.

  12. #42
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    tering leg jij nu de link tussen een symbool..vlag..en politiek.
    wat ik al zei joden moeten bij jou een bord om de nek..ik steun niet de politiek van Israël..en anders xijn xe voor jou aangeschoten wild

    vies ventje
    Die is geen antisemitische anders had de dader wel een hoge hoed op gedaan.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Ik denk meer dat er een politiek belang achter zit...in dit joodse restaurant stond al een Israëlische vlag wat duidt op enige sympathie voor het land en de bezettingspolitiek. ...


    Dat de aanleiding van deze vernieling het besluit van Trump is moet zover mogelijk aan de aandacht ontsnappen want dat is niet I het belang van de fascistische staat in wording Israël.

    Dus keihard de daad veroordelen, opblazen etc en het motief laten ondersneeuwen.
    De oprichter en voorzitter van FJN is Herman Loonstein.

    "Loonstein deed namens FJN een aantal malen aangifte wegens door hem als grievend en/of antisemitisch betitelde uitlatingen en gebeurtenissen. Deze leidden echter nooit tot een rechtszaak. Zo deed hij in 2002 aangifte tegen Gretta Duisenberg[8], in 2012 tegen Dries van Agt[9] en in 2013 tegen de Totalitarian Art Gallery.[10] Bij die gelegenheid deed hij tevens aangifte tegen verschillende websites, waaronder Wikipedia.[11]

    Een door FJN in 2012 aangespannen kort geding om een tocht langs graven van gevallen Duitse soldaten in de gemeente Bronckhorst tijdens de Dodenherdenking op 4 mei 2012 te laten verbieden, werd in eerste instantie door de kortgedingrechter toegewezen. Uiteindelijk oordeelde het Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden echter dat dit ten onrechte was gedaan.[12]"

    Hij heeft dus een trackrecord en toont inderdaad aan dat er een politik belang bij zit.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Hij is ook geen slachtoffer, hij wilde een Israëlische vlag verbranden en die stond in dat joodse restaurant.

    Die ging hij vervolgens halen om te verbranden..

    Dat hij gevechtstraining heeft gehad was om te kunnen vechten tegen alnusra...dene man is een held die iets doms heeft gedaan naar aanleiding van een zeer dom besluit van nationalist Trump.

    De NCTV vindt hem bovendien ook niet gevaarlijk blijkt uit de laatste alinea van jouw telegraaf linkje.
    Gevechtstraining en van mening zijn dat je voor eigen rechter mag spelen omdat duizenden kilometers verderop een gebouw word verplaatst. Of geen zelfbeheersing als zijn emoties oplopen in combinatie met Gevechtstraining.

    Klinkt niet als een persoom die niet weer zoiets zou doen als iets hem niet bevalt.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Nee, de daad van deze man is niet goed..De daad echter los zien van het besluit van nationalistische Trump is echter te dom voor woorden...tenzij je een politiek motief hebt en het besluit van Trump en de bezettingspolitiek van Israël helemaal geweldig vindt

    Te dom voor woorden?
    Een Amerikaanse president die iets zegt over een Israëlische stad waardoor een Palestijn in Nederland een ruit in mept....
    Inderdaad, te dom voor woorden!

    Dit niet als een uiting van jodenhaat zien kun je volgens mij ook wel zien als jodenhaat.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!