1. #376
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Alsof ik me verbonden voel met die rotte Marokaanse gemeenschap,ik heb er gelukkig in real LIFE nul mee te maken,ben gelukkig getrouwd met een NIET Marokaan,heerlijk om niks met de hypocriete gemeenschap te maken te hebben.

    En hier op M.NL is het altijd weer duidelijk waarom ik niks met de gemiddelde Marokanen gemeen heb,wat een hypocrieten.


    een hele groep generaliseren... Heb jij wel eens gedacht dat een van die personen in die groep iets met jou te maken wil hebben?
    Hala Madrid y nada mas

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Kom maar even met een quote, fantast.
    Of heb je liever dat ik je een exposer noem?
    Echt smerig dat je zoiets goed probeert te praten. Je moet je schamen.
    Hoe ziek ben je als je zulke gruwelijkheden goed probeert te praten.

  3. #378
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Heuh, moet je je kind niet met de Koran opvoeden ? Of staat er egrens dat bepaalde delen uit de Koran alleen voor 18+ is ?

    je dwaalt af.
    Hala Madrid y nada mas

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Staat mij inderdaad bij dat jij een hele tijd terug iets schreef in de vorm van "Daar waar veel Moslims zijn... en dat mbt op de rohingyas in een oh zo pacifistisch boedistisch land....
    Gitane, ik zal nooit moordpartijen "goedpraten".
    Maar goed, "Het staat je bij". Nu nog graag even de link naar die verderfelijke uitspraken.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  5. #380
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Kom maar even met een quote.
    http://forums.marokko.nl/showthread....5586199&page=2
    Dus jij ziet de overeenkomst ook? Militante moslims in Myanmar die regelmatig aanslagen en misdaden plegen, militante moslims die in Europa aanslagen en misdaden plegen.... Die Europese militante moslims boffen maar met de tolerante rechtsstaat waar ze in leven. Dat is in Myanmar wel anders!

    De moslimhater noemt de moslims in Myamar terroristen die hun verdiende loon krijgen.
    en om het af te maken stelt hij sarcastisch ''Tja waarom zou het misgaan in Myanmar vraag je je dan af''

    Deze man zit dagelijks moslims te vervloeken en dood te wensen op andere fora.
    Kijk uit met deze mensen.

  6. #381
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Is er iemand die me dit in begrijpelijke taal uit kan leggen? Wat staat hier?
    Hij spreekt voor vrouwen alsof hij weet hoe het zit en zegt dat het eigenlijk erger is voor een vrouw om exposet te worden door een andere vrouw.
    En dan heeft ie t over mannen die exposet worden en dat vrouwen dsn zeggen ach hij heeft t er naar gemaakt (wat nu legit over deze meisjes wordt gezegd) en mensen doen alsof t allemaal wel meevalt en niet echt schade brengt.
    Vrouwen zouden hand in eigen boezem moeten steken omdat de verontwaardiging bij vrouwelijke slachtoffers groter is dan wanneer het om mannen gaat.

    Ofzo

  7. #382
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Er is er ook eentje die gaat over "verschillende standjes", van achteren (als het maar in de .. is).... een reactie op iets wat blijkbaar in de thora staat namelijk dat als je sex hebt van achteren je een kind krijgt die scheel kijkt.... weer een andere tekst gaat over dat je niet als een beest sex moet hebben....die van sex na zons ondergang zie ik hier eigenlijk niet....
    Nu zit je te liegen, nergens wordt er in de koran gesproken over ''standjes''.
    Als je me niet gelooft wat ik typ plaats dan de vers in het Nederlands, Surah 2 verzen 183 t/m 187 en Surah 2 verse 222, 223.

  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Smerige Islamhater die OBB

  9. #384
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Er staat dat jij een vrouw bent.

    Oké, bedankt Beertje!
    Gewoon wartaal dus.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Hij spreekt voor vrouwen alsof hij weet hoe het zit en zegt dat het eigenlijk erger is voor een vrouw om exposet te worden door een andere vrouw.
    En dan heeft ie t over mannen die exposet worden en dat vrouwen dsn zeggen ach hij heeft t er naar gemaakt (wat nu legit over deze meisjes wordt gezegd) en mensen doen alsof t allemaal wel meevalt en niet echt schade brengt.
    Vrouwen zouden hand in eigen boezem moeten steken omdat de verontwaardiging bij vrouwelijke slachtoffers groter is dan wanneer het om mannen gaat.

    Ofzo
    Nee je legt het totaal verkeerd uit. Je hebt er geen hout van begrepen.
    Vrouwen vinden het erger wanneer vrouwen worden ontmaskerd.
    Dat is gewoon een feit. Dat vindt de vrouw een grotere schande.

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Echt smerig dat je zoiets goed probeert te praten. Je moet je schamen.
    Hoe ziek ben je als je zulke gruwelijkheden goed probeert te praten.
    Ik heb je twee vragen gesteld: "geef een quote" en "ben je liever een exposer"

    Op grond van deze reactie neem ik aan dat je liever een exposer bent.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #387
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Hij spreekt voor vrouwen alsof hij weet hoe het zit en zegt dat het eigenlijk erger is voor een vrouw om exposet te worden door een andere vrouw.
    En dan heeft ie t over mannen die exposet worden en dat vrouwen dsn zeggen ach hij heeft t er naar gemaakt (wat nu legit over deze meisjes wordt gezegd) en mensen doen alsof t allemaal wel meevalt en niet echt schade brengt.
    Vrouwen zouden hand in eigen boezem moeten steken omdat de verontwaardiging bij vrouwelijke slachtoffers groter is dan wanneer het om mannen gaat.

    Ofzo
    Ok Doublepain

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    http://forums.marokko.nl/showthread....5586199&page=2
    Dus jij ziet de overeenkomst ook? Militante moslims in Myanmar die regelmatig aanslagen en misdaden plegen, militante moslims die in Europa aanslagen en misdaden plegen.... Die Europese militante moslims boffen maar met de tolerante rechtsstaat waar ze in leven. Dat is in Myanmar wel anders!

    De moslimhater noemt de moslims in Myamar terroristen die hun verdiende loon krijgen.
    en om het af te maken stelt hij sarcastisch ''Tja waarom zou het misgaan in Myanmar vraag je je dan af''

    Deze man zit dagelijks moslims te vervloeken en dood te wensen op andere fora.
    Kijk uit met deze mensen.
    hij is echt smerig. Hij staat gewoon genocide goed te praten de smeerlap.
    Een smerige rechts extremist is het.

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    De hele grap is dat het een meisje is dat begonnen is met exposen.en heel veel van die video's en foto's zijn gemaakt door vriendinnen!!!
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  15. #390
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Nee je legt het totaal verkeerd uit. Je hebt er geen hout van begrepen.
    Vrouwen vinden het erger wanneer vrouwen worden ontmaskerd.
    Dat is gewoon een feit. Dat vindt de vrouw een grotere schande.
    Hoezo is dat feit? Waar baseer je dat op? Ben je een vrouw en exposed? Nee. T zal niet zo zwart wit zijn als t is erger wanneer een man een doet of vrouw het doet. Als bijvoorbeeld je beste vriendin dat doet is erger dan wanneer een meisje uit je klas het doet. Doet een jongen die je kent en vertrouwt dat, is erger dan een random jongen van je school. Dus hoezo feit en wat maakt jou expert?