1. #61
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Weer zon onderkuipsel die in de rol kruipt van een marokkaan mar gewoon een smerige zionistische trol bent zo doorzichtig en makkelijk te spoten zijn jullie trollen .
    Inderdaad, wat is de wereld toch simpel:
    iedereen met een andere mening
    is een smerige zionistische trol ...

  2. #62
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Weer zon onderkuipsel die in de rol kruipt van een marokkaan mar gewoon een smerige zionistische trol bent zo doorzichtig en makkelijk te spoten zijn jullie trollen .
    ahha ze worden steeds extremer deze hasbara trollen.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    ahha ze worden steeds extremer deze hasbara trollen.
    Het riekt naar een trol, maar ze zijn er wel echt, die er zo over denken, dus je weet nooit.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Weer zon onderkuipsel die in de rol kruipt van een marokkaan mar gewoon een smerige zionistische trol bent zo doorzichtig en makkelijk te spoten zijn jullie trollen .
    Het kan ook een geflipte Marokkaan zijn die de rol aanneemt zoals de trollen de Marokkaan graag zien.
    Iemand die de geuzennaam geaccepteerd heeft en de rol speelt voor het gespuis op dit forum. Zoals zwarte piet zullen we maar zeggen om hen te 'vermaken'. Lijkt ver gezocht.
    Als ik zijn geschiedenis induik dan is hij alleen maar te vinden in discussies over soena. Hij accepteert geen hadith.
    Als hij een trol is dan hij een erg hardnekkige trol met 'kennis' van de islam die in alle rubrieken verdeeldheid probeert te creëeren. Wat zeg jij?

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Het kan ook een geflipte Marokkaan zijn die de rol aanneemt zoals de trollen de Marokkaan graag zien.
    Iemand die de geuzennaam geaccepteerd heeft en de rol speelt voor het gespuis op dit forum. Zoals zwarte piet zullen we maar zeggen om hen te 'vermaken'. Lijkt ver gezocht.
    Als ik zijn geschiedenis induik dan is hij alleen maar te vinden in discussies over soena. Hij accepteert geen hadith.
    Als hij een trol is dan hij een erg hardnekkige trol met 'kennis' van de islam die in alle rubrieken verdeeldheid probeert te creëeren. Wat zeg jij?
    Ik ben fan van kritiek, ook op je eigen cultuur/land/religie, maar alles afzeiken schiet je ook niks mee op.

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    ik herken mikeH en OBB daar achterin met een keppeltje

  7. #67
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Is dat die zakof waar iedereen het over heeft?

  8. #68
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Is dat die zakof waar iedereen het over heeft?
    en kiwie pizatie hhhh

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Karam990 Bekijk reactie
    ik herken mikeH en OBB daar achterin met een keppeltje
    Wat jij wil jochie.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Great idiots think alike .
    van jou beschouw ik dat als een compliment