1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door LED Bekijk reactie
    Ze waren er allemaal. Alleen worden er geen effectieve besluiten genomen.

    Zelfs Iran was er bij....

    Ze zouden er goed aan doen om een legereenheid te bespreken met al dan niet verplichte dienstplicht voor al hun burgers net als Turkije.... zou me gelijk aanmelden...

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door LED Bekijk reactie
    minister van buitenlandse zaken Bourita was aanwezig.
    Minister van buitenlandse zaken is best wel zwaargewicht. Dat geef ik eerlijk toe.
    Maar ik had liever de koning M6 ook bij die OIC top gezien en een dikke middelvinger naar de blanke zionistische klimaattop.
    Hala Madrid y nada mas

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    turkije wilt de palestijnse zaak kapen, maar dat gaat erdogie niet lukken, 20 van 57 landen waren aanwezig,

    die top ging nergens over

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door LED Bekijk reactie
    Klopt, plus wie gaat er akkoord met oost al Quds voor Palestina? Is die hoofd gek grworden?
    maar die rifpropagandisten snappen dat niet,

    het is algemeen bekend dat arabische landen en turkije over palestijnse kwestie anders wordt gedacht,

    die erdogie loopt onzin te roepen maar ondertussen zit zijn ambassade wel in israel,

    in begin van erdorgie toen hij nog premier was met zijn retoriek gingen veel arabieren achter hem staan, nu weten die arabs dat het alleen maar groot praat is , hedra gawya

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    heb een ban gekregen omdar ik die oma bent zen9a noemde , je mag niet eens je mening uiten

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    turkije wilt de palestijnse zaak kapen, maar dat gaat erdogie niet lukken, 20 van 57 landen waren aanwezig,

    die top ging nergens over
    Ik heb liever dat een groep verenigde landen aan iets beginnen wat bijna onmogelijk is dan dat er landen helemaal niks doen en roepen dat het onbegonnen werk is.
    Hala Madrid y nada mas

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Ik heb liever dat een groep verenigde landen aan iets beginnen wat bijna onmogelijk is dan dat er landen helemaal niks doen en roepen dat het onbegonnen werk is.
    assamto 7ikmah,

    als je alleen maar onzin gaat zeggen, kan je beter je mond houden, dat is wat erdogie doet , als hij het echt meent waarom haalt ie zijn ambasade niet terug uit israel, waarom stopt ie de betrekkingen niet met amerika en israel ?

    landen die echt betrokken zijn met palestijns zaak waren niet aanwezig of vertegenwoordig met een minstertje

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Het word tijd dat de koning uit stapt als voorzitter van quds en dat Indonesië of turkeye het over gaat nemen. Deze 2 landen zijn van dag 1 bezig met al quds en doen er alles aan om te laten zien dat er landen zijn die Palestina kunnen en willen verdedigen

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    Het word tijd dat de koning uit stapt als voorzitter van quds en dat Indonesië of turkeye het over gaat nemen. Deze 2 landen zijn van dag 1 bezig met al quds en doen er alles aan om te laten zien dat er landen zijn die Palestina kunnen en willen verdedigen
    waarom doen ze dat dan niet,? niemand gelooft erdogan meer

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    assamto 7ikmah,

    als je alleen maar onzin gaat zeggen, kan je beter je mond houden, dat is wat erdogie doet , als hij het echt meent waarom haalt ie zijn ambasade niet terug uit israel, waarom stopt ie de betrekkingen niet met amerika en israel ?

    landen die echt betrokken zijn met palestijns zaak waren niet aanwezig of vertegenwoordig met een minstertje
    Ben ik het met je eens. Maar het is nu natuurlijk het doel om goed na te denken.
    Turkije helpt Palestijnen op Gaza met toestemming van de zionisten. Als Turkije hun ambassade terug trekt en stopt met de betrekkingen heeft dat sowieso invloed op de Palestijnen.

    Maar dit is echt een lastig onderwerp. Als ik naar mijn gevoel luister dan vind ik dat je nooit mag onderhandelen met de bezetter, met de zionisten, met de echte teroristen.
    Maar als je een beetje nadenkt en ook het beste over hebt met de broeders in Palestina is het verstandig om een beetje een middenweg te nemen.

    En het verstandigst van allemaal is om alle broeders met hun neuzen dezelfde kant op te krijgen. Waar jij je schuldig aan maakt is je verdeeld en haatzaai strategie.

    Jij bent een legra eerste klas. Een lehmar legra.

    Jij bent zeker HaKeem

    Jij had een IP ban moeten krijgen in plaats van een accountban.

    heerlijk dat je weer terug bent. Nu kan ik je eindelijk weer le7mar en legra noemen.
    Hala Madrid y nada mas

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017


  12. #27
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Hij alleen kan het oplossen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Hij alleen kan het oplossen.
    Inhoudelijk ben je niet sterk maar je ondertekening...
    Wat heb jij een gevaarlijke ondertekening.
    Hala Madrid y nada mas