1. #106

    Reacties
    81
    20-11-2017

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Wanneer heb je precies een relatie? : )
    Weet niet hoe dat eigenlijk precies gaat? Maar ik denk dat je gewoon afspreekt dat je 'van elkaar bent' en het dan een relatie is. Tenminste? Ik denk niet dat het gaat als ik ben jou vriendje en jij mijn vriendinnetje.
    ❌Geen PM's van mannen en vrouwen. Ik ben niet geinteresseerd. Thanks.❌

  2. #107
    Ik ben er niet meer.

    Reacties
    151
    01-01-2008

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Wanneer heb je precies een relatie? : )
    Kritische en scherpe vraag op zo'n laat tijdstip

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Ik ben getrouwd met een vrouw die ik 2 keer heb ontmoet met haar mahram erbij. Het is de correcte manier en Allah zegent een huwelijk dit op de correcte manier is gegaan.

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Citaat Geplaatst door khouvanje Bekijk reactie
    Hoe ga je ooit van hem/haar kunnen houden?

    Ik vind het echt tof hoor, de mensen die dat kunnen en gelukkig leven.
    Maar mij gaat dat denk ik niet lukken.

    Je moet beseffen dat Allah liefde plaatst in de harten van de mensen zuster. Het is niet jij of je partner die dit doet. Als je dit beseft dan word het mischien wat duidelijker. Je kan elkaar leren kennen met een mahram erbij.

  5. #110

    Reacties
    81
    20-11-2017

    Citaat Geplaatst door ABDOLLAH Bekijk reactie
    Ik ben getrouwd met een vrouw die ik 2 keer heb ontmoet met haar mahram erbij. Het is de correcte manier en Allah zegent een huwelijk dit op de correcte manier is gegaan.
    Mooi. Mijn broer heeft dit ook gezegd. Hij zei ook dat ookal spreekt iemand mij zelf aan (dus hoeft niet via hem te gaan) moet je zeggen dat het oké is maar alleen als een van mijn broers in zelfde ruimte is. Geeft me wel een bepaalde gevoel van liefde. Love it!
    Citaat Geplaatst door ABDOLLAH Bekijk reactie
    Je moet beseffen dat Allah liefde plaatst in de harten van de mensen zuster. Het is niet jij of je partner die dit doet. Als je dit beseft dan word het mischien wat duidelijker. Je kan elkaar leren kennen met een mahram erbij.
    Ik besef en begrijp het super prima!
    ❌Geen PM's van mannen en vrouwen. Ik ben niet geinteresseerd. Thanks.❌

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    4
    10-12-2017

    Zou kunnen.
    Na 1, 2 of 3 contactmomenten kun je al redelijk goed inschatten of je op dezelfde lijn zit. Liefde en vlindertjes komen dan vanzelf.
    De spanning zit er dan in ieder geval vroeg in!