1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    20
    14-05-2016

    Hij maakt me gek, help?

    Ik heb af en toe ruzie met mijn vriend, omdat ik best jaloers kan zijn en het gaat vaak om dezelfde ding. Ik ben bang dat als hij met zijn vrienden is dat hun dan naar meisjes gaan en ik zeg dat best vaak tegen hem. Gistermiddag sprak ik hem aan de telefoon en ik had weer gezegd dat ik bang was dat ze naar meisjes zouden gaan. Hij reageerde er boos op en zei dat hij mijn gedrag zat was, en dat hij me teveel kansen heeft gegeven om te veranderen om hem niet meer te irriteren met zulke dingen. Het gesprek eindigde best normaal, hij zei ik bel je zometeen, maar ik heb daarna niks meer van hem gehoord. Ik belde hem in de avond en zijn telefoon stond uit.
    Altijd als we discussies of ruzies hebben doet hij zijn telefoon uit en laat hij me lijden. Ik ben bang dat hij me niet meer gaat contacteren. Moet ik hem berichten of moet ik hem laten?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Vanwaar de angst?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.768
    06-06-2012

    Zo dom, nooit je onzekerheid laten merken. Je moet 'm wel vertrouwen, als je hem niet vertrouwd heeft het geen zin. Ik begrijp dat hij zich irriteert, stel dat jouw vriend constant tegen jou zou zeggen dat hij bang is dat jij naar andere jongens zult gaan. Daar ga je je toch op een begeven moment aan irriteren.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    The dream is the real. The hustle is sold separately

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    20
    14-05-2016

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Vanwaar de angst?
    Ik maak me zorgen dat hij niks van zich laat horen. Het kan van alles zijn dat zijn telefoon uitstaat. Misschien is hij me zat en heeft hij op deze manier het contact verbroken? Er gaat van alles door me hoofd heen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Er gebeurt zoveel op de wereld....tig ergere dingen en mevrouw wordt gek omdat haar vriendje geen contact meer met haar wil opnemen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Citaat Geplaatst door Maghrabia.. Bekijk reactie
    Ik maak me zorgen dat hij niks van zich laat horen. Het kan van alles zijn dat zijn telefoon uitstaat. Misschien is hij me zat en heeft hij op deze manier het contact verbroken? Er gaat van alles door me hoofd heen
    Waarom denk je dat hij naar andere vrouwen zal gaan?
    Vanwaar komt die wantrouwen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Maghrabia.. Bekijk reactie
    Ik maak me zorgen dat hij niks van zich laat horen. Het kan van alles zijn dat zijn telefoon uitstaat. Misschien is hij me zat en heeft hij op deze manier het contact verbroken? Er gaat van alles door me hoofd heen
    En hij laat nu nooit meer wat van zich horen of hij neemt straks op en zegt het is klaar.....en dan, wat gaat er dan met jou gebeuren dan of wat ga je doen?
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  9. #9
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Wie zich begeeft op de wegen van saytaan moet niet verbaast kijken als hij/zij belazerd wordt, misbruikt en vernederd.

    Ga trouwen en laat geen man van jou snoepen buiten het huwelijk. Jij bent niets van hem en hij is niets van jou, waarom verwacht jij dat hij loyaal is? Jullie hebben niks en zijn niks van elkaar want zodra er geen huwelijkscontract is tussen jullie zijn jullie niets en hebben jullie geen recht op elkaar. De saytaan speelt met jullie en maakt de verwerpelijke verboden wegen schoonschijnend voor jullie.

    Het erge hier is dat zij werkelijk advies krijgt hoe om te gaan met haar vriendje en dat ze hem moet vertrouwen. Waar is de islamitische advies? Het advies is ga bij hem weg en waak over jouw kuisheid en eer want geen enkele man is een man als hij een relatie aangaat met jou in plaats van naar jouw wali te gaan en met jou te trouwen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    20
    14-05-2016

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Waarom denk je dat hij naar andere vrouwen zal gaan?
    Vanwaar komt die wantrouwen.
    Zomaar..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Maghrabia.. Bekijk reactie
    Zomaar..
    Zoek hulp en zelfrespect
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Als hij naar jou gaat dan mag hij best naar anderen gaan..
    İş doodnormaal..je bent echt niet meer dan een ander

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    117
    16-02-2007

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Er gebeurt zoveel op de wereld....tig ergere dingen en mevrouw wordt gek omdat haar vriendje geen contact meer met haar wil opnemen.
    Wollahila
    Nobody Knows

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    15
    26-08-2015

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Als hij naar jou gaat dan mag hij best naar anderen gaan..
    İş doodnormaal..je bent echt niet meer dan een ander
    Feit
    كل نفس ذائقة الموت

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    We beginnen echt relaties als iets normaals te zien.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info