1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja dat haha.
    Haha ok. Zo'n meisje die haar hele levensverhaal bij elkaar liegt met hoogmoed is pas een fdi7.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Haha ok. Zo'n meisje die haar hele levensverhaal bij elkaar liegt met hoogmoed is pas een fdi7.
    Mag ik wat eerlijk toegeven? Denk dat mannen en vrouwen altijd wel over iets liegen al zijn het zelfs goede mensen. Niet liegen is dan ook een vaardigheid wat niet velen in de hand hebben wetenschappelijk gezien.

    Daarom heb ik moeite met trouwen omdat ik weet dat iedereen in staat is om te kunnen liegen.
    Heavy

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Mag ik wat eerlijk toegeven? Denk dat mannen en vrouwen altijd wel over iets liegen al zijn het zelfs goede mensen. Niet liegen is dan ook een vaardigheid wat niet velen in de hand hebben wetenschappelijk gezien.

    Daarom heb ik moeite met trouwen omdat ik weet dat iedereen in staat is om te kunnen liegen.
    Mensen liegen ideale eigenschappen en een ideale reputatie bij elkaar, zodat iemand met hen wil trouwen. Mensen trouwen voor het feest
    en voor het eergevoel. Na het huwelijk kom jij er achter dat jullie elkaar beide bedrogen hebben en dan begint de oorlog.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Mensen liegen ideale eigenschappen en een ideale reputatie bij elkaar, zodat iemand met hen wil trouwen. Mensen trouwen voor het feest
    en voor het eergevoel. Na het huwelijk kom jij er achter dat jullie elkaar beide bedrogen hebben en dan begint de oorlog.
    Daarom en als er 1 ding is wat ik haat dan zijn het wel leugenaars.
    Heavy

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Daarom en als er 1 ding is wat ik haat dan zijn het wel leugenaars.
    Mijn broer wil niet trouwen, omdat hij weet dat meisjes die willen trowen liegen.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Altijd krijgen ze ontzettende kapsones. Ze liegen van alles over zichzelf bij elkaar. 'Ik heb nog nooit vriendjes gehad.
    Ik ben echt niet zo'n slet dat ik mij ooit ordinair kleedde. Zulke meisjes zonder zelfrespect gaan nooit trouwen.' Met zo'n
    uitspraak laat je alleen maar zien hoe erg je je zelf haat. Zij hebben wel degelijk vriendjes gehad. Hun vriendinnen kleden
    zich net zo ordinair als dat zij deed. Van de één op de andere dag voelde zij zich te goed om hun te groeten en ging ze zich
    degelijk kleden, omdat ze ging trouwen.Toen kwamen haar leugens, waarmee ze zichzelf in de hemel prijste. Wat doe jij
    je zelf aan? Na de bruiloft zit jij vast met iemand die je haat. Jij kan niet scheiden, aangezien al je oud-vriendinnen je gaan uitlachen, omdat
    je arrogant naar hun deed. Dat kan jij niet hebben. Die hel van gevangenschap kan een straf van Allah zijn, omdat je
    kapsones had allahoua3lem.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Mijn broer wil niet trouwen, omdat hij weet dat meisjes die willen trowen liegen.
    Denk dat ze wel liegen haha al zijn het van die kleine dingen. Je weet wel even me straat schoonvegen zodat je een voorbeeldig plaatje lijkt. Ik heb zoiets van weet ik zeker dat ik de stress en risico wil nemen met een bullshitter?
    Heavy

  8. #23

    Reacties
    81
    20-11-2017

    Ik weet niet waarover jouw moeder allemaal heeft lopen liegen en lopen vertellen aan jou. Je hebt er heftige trauma's mee merk ik.
    ❌Geen PM's van mannen en vrouwen. Ik ben niet geinteresseerd. Thanks.❌

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door khouvanje Bekijk reactie
    Ik weet niet waarover jouw moeder allemaal heeft lopen liegen en lopen vertellen aan jou. Je hebt er heftige trauma's mee merk ik.
    Als jij over moeders wil gaan schelden moet je naar Punchoutbattles. Een beetje respect graag. Ik scheld jouw moeder niet uit, dus
    schoffeer mijn moeder ook niet in chaa allah.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Niet alleen Marokkaanse meiden maken zich hier schuldig aan. Denk heel veel jonge meiden in het algemeen. Sociale druk etc.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Niet alleen Marokkaanse meiden maken zich hier schuldig aan. Denk heel veel jonge meiden in het algemeen. Sociale druk etc.
    Inderdaad. De trouwdruk bij Nederlanders is er tegenwoordig ook weer. Dat ze in de jaren '60 enkel gingen samenwonen zonder huwelijk
    uit verzet naar hun ouders is zo passé!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Denk dat ze wel liegen haha al zijn het van die kleine dingen. Je weet wel even me straat schoonvegen zodat je een voorbeeldig plaatje lijkt. Ik heb zoiets van weet ik zeker dat ik de stress en risico wil nemen met een bullshitter?
    Lol!

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Inderdaad. De trouwdruk bij Nederlanders is er tegenwoordig ook weer. Dat ze in de jaren '60 enkel gingen samenwonen zonder huwelijk
    uit verzet naar hun ouders is zo passé!
    Bij Nederlanders zie je het haast niet. Bij buitenlanders lijkt het alsof je door trouwen erbij hoort ofzo. Status symbool.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Bij Nederlanders zie je het haast niet. Bij buitenlanders lijkt het alsof je door trouwen erbij hoort ofzo. Status symbool.
    Nederlanders trouwen ook weer massaal vergeleken met de jaren '60, toen ze seks voor het huwelijk wilden zonder huwelijk als nieuwe generatie.
    De volgorde waarin Nederlanders trouwen wijkt af van de buitenlanders. Eerst seksen, dan kinderen en dan een trouwerij waar de kinderen de getuigen zijn!

  15. #30

    Reacties
    81
    20-11-2017

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Als jij over moeders wil gaan schelden moet je naar Punchoutbattles. Een beetje respect graag. Ik scheld jouw moeder niet uit, dus
    schoffeer mijn moeder ook niet in chaa allah.
    Ik scheld jouw moeder niet uit lieve schat. Maar ik vind het niet lief dat je moeder jou dit soort dingen heeft ingefluisterd.
    ❌Geen PM's van mannen en vrouwen. Ik ben niet geinteresseerd. Thanks.❌