1. #31
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door masterbro010 Bekijk reactie
    weet ik niet meer
    Hm, gek. Ik zag 'm bij Peptalk, hij zei op zich niets geks. Ok, hij deed stoer, maar hé daar heeft Badr voor gezorgd. Ik hoop dat hij ook degene zal zijn die 'm weer op de grond laat landen.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wedstrijdspanning kun je niet simuleren.
    Niet alleen spiertje in je bovenlichaam die knijpen waardoor je minder lucht krijgt, maar ook nog eens allerlei hormonen waardoor het kan lijken dat je al half buiten adem bent als je naar de ring loopt.

    Maar daar zou je toch minder last van hebben als je gewoon minder gewicht mee draagt en al helemaal als het minder vet is.
    Laten we eerlijk zijn, Ben Sadik zit niet onder 15% vetpercentage en Rico zit misschien op 6.
    Tenzij het door de kanker komt (wat ik betwijfel) is hem kwalijk te nemen dat hij niet zo fit is als hij kan zijn en dat heeft niets te maken met dat hij niet gewend is 5 rondes te vechten.


    Prima argument,
    Rico Verhoeven gebruikt anabolen en weet ik veel wat voor middelen.
    Tenzij jij denkt dat zo'n gewicht met zo weinig vet natuurlijk is.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    33
    22-08-2013

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wedstrijdspanning kun je niet simuleren.
    Niet alleen spiertje in je bovenlichaam die knijpen waardoor je minder lucht krijgt, maar ook nog eens allerlei hormonen waardoor het kan lijken dat je al half buiten adem bent als je naar de ring loopt.

    Maar daar zou je toch minder last van hebben als je gewoon minder gewicht mee draagt en al helemaal als het minder vet is.
    Laten we eerlijk zijn, Ben Sadik zit niet onder 15% vetpercentage en Rico zit misschien op 6.
    Tenzij het door de kanker komt (wat ik betwijfel) is hem kwalijk te nemen dat hij niet zo fit is als hij kan zijn en dat heeft niets te maken met dat hij niet gewend is 5 rondes te vechten.


    Prima argument,
    Jij weet dus niet hoe 6% vet eruit ziet. Rico zit net onder de 10%. En je zegt dat je betwijfelt of het hoge vetpercentage van Ben Saddik door kanker komt.
    Ben Saddik heeft geen schildklier meer. Als je even googlet dan kun je zien wat de functie van een schildklier onder andere is.
    Zijn natuurlijke stofwisseling is dus helemaal weg!! Vandaar dus de enorme gewichtsschommelingen. Jij weet dus echt niet waar jij het over hebt.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    283
    05-05-2017

    types rweffa grote mond, maar met klappen weggestuurd worden hahaha

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Qoran Bekijk reactie
    Jij weet dus niet hoe 6% vet eruit ziet. Rico zit net onder de 10%. En je zegt dat je betwijfelt of het hoge vetpercentage van Ben Saddik door kanker komt.
    Ben Saddik heeft geen schildklier meer. Als je even googlet dan kun je zien wat de functie van een schildklier onder andere is.
    Zijn natuurlijke stofwisseling is dus helemaal weg!! Vandaar dus de enorme gewichtsschommelingen. Jij weet dus echt niet waar jij het over hebt.
    Zou best kunnen dat ik er naast zit wat betreft die percentages.
    Ik wilde meer aangeven dat het verschil vrij groot is.

    En ik zei niet voor niets tenzij het door de kanker komt, maar ik wist niet dat het om schildklierkanker ging.
    Dat verklaart wel een hoop ja.

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Rico Verhoeven gebruikt anabolen en weet ik veel wat voor middelen.
    Tenzij jij denkt dat zo'n gewicht met zo weinig vet natuurlijk is.
    Zou best kunnen, weet ik niet.
    Over het algemeen loop je dan toch wel tegen de lamp, dus we gaan het zien.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zou best kunnen dat ik er naast zit wat betreft die percentages.
    Ik wilde meer aangeven dat het verschil vrij groot is.

    En ik zei niet voor niets tenzij het door de kanker komt, maar ik wist niet dat het om schildklierkanker ging.
    Dat verklaart wel een hoop ja.


    Zou best kunnen, weet ik niet.
    Over het algemeen loop je dan toch wel tegen de lamp, dus we gaan het zien.
    Weet ik niet?
    Dat is niet eens een discussie. Die gozer gebruikt. Die controles stellen niets voor dit in tegenstelling tot de controles bij de UFC.
    Die gast is 1 blok beton met een laag vet percentrage en weegt 117 kg en is 1,97.
    Er zijn formules voor hoeveel een persoon maximaal kan wegen met maximaal aantal spiermassa. Bij Rico is dit.
    (78 inches lengte-70) x 5 + 160= 200 lbs
    Hij kan dus maximaal 200 lbs wegen exculsieF vet. Tel daarbij 10% vet bij en je zit aan 220 lbs en dat is 99,8 kg.
    Rico zit 18 kg boven dat gewicht. Niet 18 kg aan vet maar 18kg aan spiermassa.
    Dat is bovennatuurlijk en dat is dus gewoon anabolen.