1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Politie meldt explosie in hart New York

    Bij een explosie van wat een pijpbom lijkt te zijn, zijn maandag in het centrum van New York enkele gewonden gevallen.





    De politie heeft volgens plaatselijke media een verdachte aangehouden. De ontploffing was in een ondergrondse verbinding tussen een groot busstation en een metrostation in het hart van Manhattan. Het metrostation Port Authority wordt ontruimd, meldde de politie.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Bengalees die nogal onder de indruk van ISIS is.

  3. #3

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Allahu Akbar!
    In de snackbar ja!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    vroeg nieuwjaar

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Allahu Akbar!
    te vroeg gejuicht..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Als wij Allahu Akbar uitspreken is dat geen gejuich. Maar jij weet ook niet beter neppe poesje.
    as je de uitkomst van te voren had geweten had jij je strijdkreet wel voor je gehouden muisje..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Dit soort opmerkingen gaan jou de das om doen.
    Met dit frisse weer is een das geen overbodige luxe.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Elke angst die de Amerikaanse volk voelt door toedoen van een moslim of een natuurlijke ramp of door toedoen van gestoorde Amerikanen zelf zeg ik Allahu Akbar op. Het is ook geen overwinningskreet of een strijdkreet, neppe zwerfpoes. Jij weet het gewoon niet, kan je verder.niks aan doen als rechtsextremiste, you are blind.
    ik weet wat het betekent..helaas hollen extremisten en bange muisjes de term zo uit dat het de waarde verliest .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Wie bepaald die waarde? Ongelovige varkens als jij zeker??? Je weet niet eens wat het is met je strijdkreet. Dat je weet wat het betekent betekent nog niet dat je weet wat het is en wanneer wij dat dienen te zeggen. Jij bent niks meer dan een bange muisje die haar reflectie op andere probeert te reflecteren. Onzekere dikke snol, ga je kanker moeder helpen ofzo. Val mij niet lastig met deze onzin.
    De waarde bepalen in iedergeval geen mafketels..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Elke angst die de Amerikaanse volk voelt door toedoen van een moslim of een natuurlijke ramp of door toedoen van gestoorde Amerikanen zelf zeg ik Allahu Akbar op. Het is ook geen overwinningskreet of een strijdkreet, neppe zwerfpoes. Jij weet het gewoon niet, kan je verder.niks aan doen als rechtsextremiste, you are blind.
    En dan vraagt men zichzelf af waarom de hele islamitische wereld een godvergeten (pun intended) puinhoop is.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Wie bepaald die waarde? Ongelovige varkens als jij zeker??? Je weet niet eens wat het is met je strijdkreet. Dat je weet wat het betekent betekent nog niet dat je weet wat het is en wanneer wij dat dienen te zeggen. Jij bent niks meer dan een bange muisje die haar reflectie op andere probeert te reflecteren. Onzekere dikke snol, ga je kanker moeder helpen ofzo. Val mij niet lastig met deze onzin.
    I stand corrected voor wat betreft m'n vorige post. Het kan nog dommer. Val het Westen, China of de Russen maar eens aan dan met je grote bek en macho cultuur die wordt gevoed door jouw ideologische achterlijkheid.

    Ik hoop dat je van glas houdt. Of snap je die opmerking niet? Komt wel vaker voor met mafketels zoals jij.

    Je moet je pijpbom niet te dik maken trouwens, dan ontploft hij niet meer goed. De stumper vandaag in NY snapte dat niet. Hee, gratis tip nietwaar.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Bij een explosie van wat een pijpbom lijkt te zijn, zijn maandag in het centrum van New York enkele gewonden gevallen.





    De politie heeft volgens plaatselijke media een verdachte aangehouden. De ontploffing was in een ondergrondse verbinding tussen een groot busstation en een metrostation in het hart van Manhattan. Het metrostation Port Authority wordt ontruimd, meldde de politie.
    tja, het mocht niet zo zijn

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Wie bepaald die waarde? Ongelovige varkens als jij zeker??? [...] Onzekere dikke snol, ga je kanker moeder helpen ofzo.
    Laaggeschoolde vlassnorretjes als jij bepalen de waarde

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    De Amerikaanse president Trump pleit voor een strengere immigratiepolitiek na de mislukte aanslag in New York.
    Trump pleit na mislukte aanslag voor strenger immigratiebeleid
    Na de mislukte terreuraanslag in New York heeft de Amerikaanse president Donald Trump voor een strengere immigratiepolitiek gepleit. ,,Eens te meer is bewezen dat Amerika zijn lakse systeem moet aanscherpen", aldus Trump.

    Volgens mediaberichten is de 27-jarige verdachte, Akayed Ullah, afkomstig uit Bangladesh en is hij de Verenigde Staten binnen gekomen op een visum als neef van een VS-burger. Hij zou al enkele jaren in de VS wonen.

    De man probeerde zich gisteren in de voormiddag tijdens het spitsuur met een vermoedelijk zelf gefabriceerde pijpbom nabij Times Square op te blazen. Daarbij vielen vier lichtgewonden, onder wie de man zelf. Hij werd gewond gearresteerd en naar een ziekenhuis gebracht. De gouverneur van New York zei dat de bom 'van een amateuristisch niveau' was..


    https://www.ad.nl/buitenland/trump-p...leid~a255b8e6/
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!