1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik weet het nog niet met PSG. Wordt heel moeilijk.

    Ik had ze graag later in de competitie willen treffen.
    wedstrijden zijn pas in Februari misschien zal Madrid wel wat kopen in de winter

  2. #17
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    wedstrijden zijn pas in Februari misschien zal Madrid wel wat kopen in de winter
    Enige wat ik weet is dat ze een tweede keeper erbij willen halen en Casilla weg gaat. Verder gaan er geen aankopen gedaan worden.

    Als ze niet snel terug in vorm komen, kunnen ze serieus een vernedering verwachten.

  3. #18
    We are only a moment

    Reacties
    868
    08-04-2014

    Ohja, winnaar EL helemaal vergeten. Wel dom want het is toch bijna altijd een club uit Spanje of Engeland die het wint en die hebben al maximum 4 uit de competitie, niet eerlijk voor de rest van Europa.

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Enige wat ik weet is dat ze een tweede keeper erbij willen halen en Casilla weg gaat. Verder gaan er geen aankopen gedaan worden.

    Als ze niet snel terug in vorm komen, kunnen ze serieus een vernedering verwachten.
    Real heeft echt wel aankopen nodig, niet zozeer in de zin van een nieuwe speler die een impuls gaat geven maar meer voor competitie voor de basis 11. Sinds Pepe, James en Morata weg zijn is de druk om te presteren een klein beetje weg als het gaat om basisplek.

    “Keep your head high and your middle finger higher.".


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Conte gaat weer falen in Europa.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    real madrid RIP,ik wist dat psg real zouden loten

  6. #21
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Maar los van madrid barca psg gedoe fans

    Zijn toch heerlijke pracht wedstrijden ,, creme de la creme

    Geniet ervan man. Vergeet niet te genieten dan telkens steen muur gedrag naar elkaar toe

    Wat dacht je van juventus spurs ook een heerlijkheidje

    Enjoy man .. wij winnen niks. We zijn individu op afstand
    Eindelijk zeg je iets zinnigs.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    1 voordeel PSG eerst uit en dan thuis in paris

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik weet het nog niet met PSG. Wordt heel moeilijk.

    Ik had ze graag later in de competitie willen treffen.
    Je moet juist blij zijn dat Real een zware oponnent heeft geloot.

    - Ten eerste: we krijgen nu een voetbalwedstrijd in plaats van schaakwedstrijd te zien. het gaat over en weer. De besten gaan winnen.
    - Ten tweede: het is toch veel leuker om Real Madrid te zien tegen Bayern, ManC of PSG dan tegen ludegoretz.

    Ik weet niet eens meer hoe die club uit cyprus heet in de groepsfase die ze met 7-0 hebben opgerold...

    Lekker heerlijk een topwedstrijd spelen en genieten maar.

    Je lijkt wel op wrongbet
    Hij speelde liever tegen Arsenal maar hij was vergeten dat Arsenal dit jaar niet in de CL speelt.
    Hala Madrid y nada mas

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    PSG is kansloos tegen Real Madrid

    zowel thuis als uit zijn ze kansloos

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Wat hoop ik op een halve finale: Real - Barca

    Krijgen we heerlijk 2 classico's cadeau.
    Hala Madrid y nada mas

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    PSG is kansloos tegen Real Madrid

    zowel thuis als uit zijn ze kansloos
    barcelona is meer kansloos tegen chelsea dan psg tegen Real,PSG heeft meer kans dan Barcelona,chelsea is gebrand op revange,remember die finale waar de scheids zwaar in voordeel van Barca had gefloten,Real zal lastig krijgen,je praat wel over verdeging maar Real heeft ook zwakke plekken met name de zijkanten en laat Neymar en Mbappe daar maar van profiteren,wedstrijd tegen Bayern speelde psg gruwlijk alleen verloren ze door domme fouten,ik heb liever Real dan Barca of Chelsea

  12. #27
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Chupacabra Bekijk reactie
    Real heeft echt wel aankopen nodig, niet zozeer in de zin van een nieuwe speler die een impuls gaat geven maar meer voor competitie voor de basis 11. Sinds Pepe, James en Morata weg zijn is de druk om te presteren een klein beetje weg als het gaat om basisplek.
    Bij Real heb je ook wel wat vriendjespolitiek. Ronaldo bijv. zal altijd moeten spelen, hij mag niet gewisseld worden tenzij het niet anders kan. Bale speelde heel lang dramatisch, maar hij kreeg altijd de voorkeur boven Isco vorig seizoen. En Benzema heeft veel meer kansen nodig om tot 1 doelpunt te komen, maar krijgt ook altijd de voorkeur in de basis boven andere spitsen die minder kansen nodig hadden. Dat is de reden waarom Higuain en Morata besloten te vertrekken.

  13. #28
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Je moet juist blij zijn dat Real een zware oponnent heeft geloot.

    - Ten eerste: we krijgen nu een voetbalwedstrijd in plaats van schaakwedstrijd te zien. het gaat over en weer. De besten gaan winnen.
    - Ten tweede: het is toch veel leuker om Real Madrid te zien tegen Bayern, ManC of PSG dan tegen ludegoretz.

    Ik weet niet eens meer hoe die club uit cyprus heet in de groepsfase die ze met 7-0 hebben opgerold...

    Lekker heerlijk een topwedstrijd spelen en genieten maar.

    Je lijkt wel op wrongbet
    Hij speelde liever tegen Arsenal maar hij was vergeten dat Arsenal dit jaar niet in de CL speelt.
    Ik ben ook blij. Dit worden heerlijke voetbalpotjes, maar eerlijk je had toch liever een van deze twee in een later stadium dan nu? Nu gaan we afscheid nemen van een topploeg in de 8e finale. Is best fucked up.

    Stel dat Barça en Real beiden eruit liggen? Dat is toch slecht voor deze competitie.

  14. #29
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Al die favorieten gaan door.
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Juventus
    Manchester City
    Liverpool
    United
    Real Madrid (Real staat er gewoon weer als het er echt om gaat)
    Shakhtar Donetsk
    Barcelona
    Bayern München