1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-10-2017

    rico verhoeven is een anabolen spuiter, jamal ben saddik is puur natuur, kanker op man kanker ezels naar jullie kanker moer, en ook die ezels hier op marokko.nl

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Ayew Bekijk reactie
    Al komen de woorden vd paus. Hij is diegene die er geen moeite mee heeft om het op zijn twitter te plaatsen.



    Tuurlijk heeft hij er geen moeite mee, want dit is allemaal om een wit voetje bij de mensen te halen van ''ooh kijk es wat een sportieve en goeie die Rico is'' Het is een kamper.............just saying. Deze gozer is een vieze sneaky slang, net als dat hij iets tegen die Jamal zei waardoor die Jamal woedend werd. Rico had zelf al toegegeven dat hij iets tegen Jamal zei ''van hey ik weet dat over jouw''. Gewoon om het het bloed onder de nagels vandaan te halen en hem boos te maken en zich zelf in goed daglicht te zetten. Als jj sneaky iemand loopt te treiteren, dan knapt de ander en dan kan jij de schone onschuld spelen. Misselijk gedoe!


    Mensen zijn echt naief, en dat betekent dat zijn team goed werk verricht door hem een goeie te laten lijken. Want iedereen trapt erin.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie



    Tuurlijk heeft hij er geen moeite mee, want dit is allemaal om een wit voetje bij de mensen te halen van ''ooh kijk es wat een sportieve en goeie die Rico is'' Het is een kamper.............just saying. Deze gozer is een vieze sneaky slang, net als dat hij iets tegen die Jamal zei waardoor die Jamal woedend werd. Rico had zelf al toegegeven dat hij iets tegen Jamal zei ''van hey ik weet dat over jouw''. Gewoon om het het bloed onder de nagels vandaan te halen.


    Mensen zijn echt naief, en dat betekent dat zijn team goed werk verricht door hem een goeie te laten lijken. Want iedereen trapt erin.
    Jij weet dus wat er gezegd is?
    Als je bekend bent met de vechtsport, weet je dat over het algemeen beide kanten dingen zeggen om de ander te irriteren, uit de tent te lokken.
    Als Rico iets gezegd heeft wat echt niet kan, zal ik dat ook veroordelen, maar dat weten we niet.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Jij weet dus wat er gezegd is?
    Als je bekend bent met de vechtsport, weet je dat over het algemeen beide kanten dingen zeggen om de ander te irriteren, uit de tent te lokken.
    Als Rico iets gezegd heeft wat echt niet kan, zal ik dat ook veroordelen, maar dat weten we niet.
    Je hebt gelijk Mike, Rico wenste hem veel succes............THE NERVE!!!!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Je hebt gelijk Mike, Rico wenste hem veel succes............THE NERVE!!!!
    Dat zei ik niet.
    Sterker nog, ik zei dat we niet weten wat hij gezegd heb.

    Maar als jij beter slaapt door te denken dat het verschrikkelijk was, prima toch.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.489
    31-01-2013

    Jebedoeld, vuisten van Jamal waren als kanonnen

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Goed van Rico.

    De vechters onderling hebben respect voor elkaar. Dit komt allemaal van mensen die deze sport niet beoefenen en alleen op Facebook zitten.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Goed van Rico.

    De vechters onderling hebben respect voor elkaar. Dit komt allemaal van mensen die deze sport niet beoefenen en alleen op Facebook zitten.


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Goed van Rico.

    De vechters onderling hebben respect voor elkaar. Dit komt allemaal van mensen die deze sport niet beoefenen en alleen op Facebook zitten.
    Precies.
    Twee mensen die het risico nemen de ring in te stappen, snappen van elkaar wat dat met je doet.

    Is wat anders dan iemand online uitschelden.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat zei ik niet.
    Sterker nog, ik zei dat we niet weten wat hij gezegd heb.

    Maar als jij beter slaapt door te denken dat het verschrikkelijk was, prima toch.
    Kom op Mike, die gast spuugt niet zomaar. Een beetje mensenkennis en je prikt zo door die leugens van Rico heen. Kijk hoe hij praat, doet en wat hij zegt enz, ik vind het echt eng hoe blind hier voor is. Bedoel basis menskennis en prikt er zo door heen.

    Maar goed, laten wij het eens zijn, om het oneens te zijn.
    The dream is the real. The hustle is sold separately