1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Ja in die straat waar jij het over hebt heb ik vaak gegeten. Die Marokkaans restaurant elke avond vol met alleen blanke mensen.
    Ik heb daar aan de overkant gegeten. Heerlijk!!! Halal food op steengril.
    In diezelfde straat heb je ook turksfood. En als je de straat uitloopt heb je daar chinatown.

    Ik vind inwoners van Engeland sowieso veel vriendelijker dan Nederlanders.
    In vrijheid zijn ze daar op en top beter. De moslims hebben daar ook de vrijheid om te kunnen zijn wie ze willen zijn.

    Jij bent sowieso 4 handen op 1 buik met het blanke ras. Hoe ver ga jij met hun?
    je moet die riffie in je naar buiten brengen he.

    wat een slechte opvoeding, altijd die achterlijkhied,

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    je moet die riffie in je naar buiten brengen he.

    wat een slechte opvoeding, altijd die achterlijkhied,
    jij zou een hele goede doorsnee Arabische leider van een Islamitische land zijn.

    Jij verleent graag aan zionleiders service door op je knieën te staan in ruil voor een beetje macht en geld.
    Hala Madrid y nada mas

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    jij zou een hele goede doorsnee Arabische leider van een Islamitische land zijn.

    Jij verleent graag aan zionleiders service door op je knieën te staan in ruil voor een beetje macht en geld.
    wat een domme opmerking, waarom zijn jullie zo dom en achterlijk, ik snap dat echt niet, altijd van die achterlijk opmerkingen die nergens op slaan , grow up a le7mar

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    wat een domme opmerking, waarom zijn jullie zo dom en achterlijk, ik snap dat echt niet, altijd van die achterlijk opmerkingen die nergens op slaan , grow up a le7mar
    legraa ben jij

    legraa fe'sua djel le7mar
    Hala Madrid y nada mas

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    legraa ben jij

    legraa fe'sua djel le7mar
    waarom kunnen jullie nooit netjes discuseren zonder schelden?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    waarom kunnen jullie nooit netjes discuseren zonder schelden?
    Als ik uitgediscussieerd ben en jou overal heb klem gelult... Dat jij dan nog durft te praten.
    Wat pomp jij liever, een zion of een kameel?
    Hala Madrid y nada mas

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Als ik uitgediscussieerd ben en jou overal heb klem gelult... Dat jij dan nog durft te praten.
    Wat pomp jij liever, een zion of een kameel?
    jullie hebben altijd dat gepraat , ik ik ik maar in feite is gewoon hedra d zbel gawia, we kennen jullie van a tot z, jullie zijn gewoon shefara keddaba monafi9in, in marokko weten ze dat , in nederland weten ze dat en in arabie wten ze dat.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    jullie hebben altijd dat gepraat , ik ik ik maar in feite is gewoon hedra d zbel gawia, we kennen jullie van a tot z, jullie zijn gewoon shefara keddaba monafi9in, in marokko weten ze dat , in nederland weten ze dat en in arabie wten ze dat.
    jullie jullie hjullie

    wat een enorme racist ben jij zeg.

    Wist je dat Marokko een Soennitische land is. jij hebt niet zoveel met Marokko. Iran is meer jouw land.
    Hala Madrid y nada mas