1. #46
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Dames en heren,

    Ik ben het single leven meer dan zat. Het alleen wakker worden zonder leuke vent naast me die ik heerlijk wakker kan plagen met een hoop kusjes en nog meer kusjes. Die mij in deze koude wintermaanden warm houdt, die mij onvoorwaardelijk lief heeft. Die mij een lach van oor tot oor bezorgt. Die uren met me belt als ik me verveel op werk. Die mij een mooie bos bloemen bezorgt met 101 rozen, omdat hij meer dan 100% voor mij gaat. Gewoon die man met onvoorwaardelijke liefde voor jou.

    Wie mist hem of haar ook in zijn leven. Ik had de deur op een kier staan, maar nu staat ie echt wagenwijd open. Hij mag komen en ik zal hem dit keer verwelkomen met open armen.

    Herkenbaar?
    Dus jij doet geen bal op 't werk, en hij is blijkbaar werkloos.

    Goed man.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Dus jij doet geen bal op 't werk, en hij is blijkbaar werkloos.

    Goed man.
    Nee. Ik heb soms rustigere periodes en soms drukkere periodes en hij idem dito.
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Nee. Ik heb soms rustigere periodes en soms drukkere periodes en hij idem dito.
    Waar werkt hij dat hij tijdens werktijd uren kan bellen? Dat wil ik ook.

  4. #49
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Nee. Ik heb soms rustigere periodes en soms drukkere periodes en hij idem dito.
    Je reageert op een reactie die niet naar jou was gericht?
    Of toch wel..


    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Waar werkt hij dat hij tijdens werktijd uren kan bellen? Dat wil ik ook.
    Ben ook alvast m'n CV aan het updaten voor deze geweldige baan.

  5. #50

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Je reageert op een reactie die niet naar jou was gericht?
    Of toch wel..
    .
    Misschien is ze TS..

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Waar werkt hij dat hij tijdens werktijd uren kan bellen? Dat wil ik ook.
    Ik vraag het hem wel even. Heb je even?
    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Je reageert op een reactie die niet naar jou was gericht?
    Of toch wel..




    Ben ook alvast m'n CV aan het updaten voor deze geweldige baan.
    Ja toch wel. :hihi;
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Miskiena komt door al die romantische films die ze nu draaien op tv (altijd rond kerstperiode). Komt goed wijfieee op een dag komt hij op je pad in sha Allah.
    Verwacht het onverwachte

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Miskiena komt door al die romantische films die ze nu draaien op tv (altijd rond kerstperiode). Komt goed wijfieee op een dag komt hij op je pad in sha Allah.
    Nee komt omdat ik romantisch ben. Inshallah en ook op jouw pad!
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Dames en heren,

    Ik ben het single leven meer dan zat. Het alleen wakker worden zonder leuke vent naast me die ik heerlijk wakker kan plagen met een hoop kusjes en nog meer kusjes. Die mij in deze koude wintermaanden warm houdt, die mij onvoorwaardelijk lief heeft. Die mij een lach van oor tot oor bezorgt. Die uren met me belt als ik me verveel op werk. Die mij een mooie bos bloemen bezorgt met 101 rozen, omdat hij meer dan 100% voor mij gaat. Gewoon die man met onvoorwaardelijke liefde voor jou.

    Wie mist hem of haar ook in zijn leven. Ik had de deur op een kier staan, maar nu staat ie echt wagenwijd open. Hij mag komen en ik zal hem dit keer verwelkomen met open armen.

    Herkenbaar?
    Haha meskiena, ik ben het niet zat. Maar op dit moment heb ik wel behoefte aan wat troost en een warme knuffel.
    Ik voel mij echt depri en die romantische films en vrouwlijke hormonen helpen ook niet echt mee.

    Maar haha je mag denk nog wel even dromen. Een man die je 101 rozen bezorgd en uren met je belt? Die zie je alleen in hallmark films.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Dus jij doet geen bal op 't werk, en hij is blijkbaar werkloos.

    Goed man.
    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Waar werkt hij dat hij tijdens werktijd uren kan bellen? Dat wil ik ook.
    Echt mannen weer.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Haha meskiena, ik ben het niet zat. Maar op dit moment heb ik wel behoefte aan wat troost en een warme knuffel.
    Ik voel mij echt depri en die romantische films en vrouwlijke hormonen helpen ook niet echt mee.

    Maar haha je mag denk nog wel even dromen. Een man die je 101 rozen bezorgd en uren met je belt? Die zie je alleen in hallmark films.
    Inshallah komt hij snel op je pad. Ga je moeder knuffelen, dat helpt ook!

    Ga lekker douchen en geniet van een lekkere kop warme chocomel en alles wat je wel hebt. ❤️
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Inshallah komt hij snel op je pad. Ga je moeder knuffelen, dat helpt ook!

    Ga lekker douchen en geniet van een lekkere kop warme chocomel en alles wat je wel hebt. ❤️
    Heb geen haast hoor haha. Alleen als het een goede man is, als het een slechte man is, dan mag hij weg blijven.

    Moeder knuffelen doe ik iedere dag, dat zijn de beste knuffels. Ik voel mij gewoon depri, op dit moment is daar even geen medicijn voor haha. Ghair in shaa allah!

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Heb geen haast hoor haha. Alleen als het een goede man is, als het een slechte man is, dan mag hij weg blijven.

    Moeder knuffelen doe ik iedere dag, dat zijn de beste knuffels. Ik voel mij gewoon depri, op dit moment is daar even geen medicijn voor haha. Ghair in shaa allah!
    Inshallah meid. Het gaat sowieso over, lachen helpt en die negatieve gedachtes zoveel mogelijk negeren. Ameen!
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  14. #59
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Ja toch wel. :hihi;

    Ok.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    We bellen nooit hoor behalve hey neem melk of brood mee en dat soort dingen. Niets romantisch aan hoor.
    En in de ochtend is het niet 1000 kusjes maar ga jij aub koffie maken?

    Liefde is degene die als eerst naar beneden gaat voor de ander om koffie te zetten