1. #16
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Dus iedereen zegt dat ze het geen probleem vinden als hun vrouw of man met een collega een kamer deelt voor een bedrijfsuitje o.i.d.
    Dat ik dit absoluut never zou accepteren vonden ze heel vreemd. Want als je je partner vertrouwt dan gebeurt er nooit iets.
    Onzin. Waarom zou je partner überhaupt op een bedrijfsuitje moeten gaan waar je moet overnachten? Als het zakelijk is dan nemen ze twee verschillende kamers en anders mogen ze elkaar hebben. Zou het ook nooit accepteren.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Dus iedereen zegt dat ze het geen probleem vinden als hun vrouw of man met een collega een kamer deelt voor een bedrijfsuitje o.i.d.
    Dat ik dit absoluut never zou accepteren vonden ze heel vreemd. Want als je je partner vertrouwt dan gebeurt er nooit iets.
    Dat je die discussies voert met Nederlandse collega’s.

    Natuurlijk vinden zij het niet erg. Ze genieten zelf van anderen op kantoor.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Btw, wij hebben ook jaarlijks een bedrijfsuitje met overnachting. Maar iedereen krijgt altijd een eigen kamer.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Btw, wij hebben ook jaarlijks een bedrijfsuitje met overnachting. Maar iedereen krijgt altijd een eigen kamer.
    Ben je getrouwd en ga je dan ook?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Ben je getrouwd en ga je dan ook?
    Ik ben niet getrouwd.

    Mocht ik getrouwd zijn, dan zou ik niet blijven overnachten meer.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  6. #21
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door karima_z Bekijk reactie
    Normaal gezien krijgen vrouwen geen gedeelde kamer. Mannen apart en vrouwen apart. Maar Hey who knows wat er allemaal achter die deuren gebeurd
    Ik wil niet samen met iemand op een kamer. Ik wil mijn eigen kamer, anders blijf ik thuis.
    Geduld is de sleutel

  7. #22
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    spreekje uit ervaring?
    Misschien
    HAGENEESJE

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Dan moet het bedrijf wel erg gierig zijn. Men heeft gewoon recht op zijn eigen kamer en als het goed is doen ze dat ook altijd.

  9. #24
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Dan moet het bedrijf wel erg gierig zijn. Men heeft gewoon recht op zijn eigen kamer en als het goed is doen ze dat ook altijd.
    Idd, of mensen de keuze geven. Er zullen mss wel collega`s zijn die bij elkaar op de kamer willen, maar dan mannen bij mannen, en vice versa.
    HAGENEESJE

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Idd, of mensen de keuze geven. Er zullen mss wel collega`s zijn die bij elkaar op de kamer willen, maar dan mannen bij mannen, en vice versa.
    Ken aardig wat mensen die voor hun werk soms naar het buitenland moeten of ergens in Nederland op hotel slapen. En iedereen krijgt een eigen kamer. Die mensen zouden echt niet een kamer willen delen met een collega, dat gaat ze te ver haha.

  11. #26
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Gezocht1 Bekijk reactie
    Ken aardig wat mensen die voor hun werk soms naar het buitenland moeten of ergens in Nederland op hotel slapen. En iedereen krijgt een eigen kamer. Die mensen zouden echt niet een kamer willen delen met een collega, dat gaat ze te ver haha.
    Lijkt mij wel gezellig.
    HAGENEESJE

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    59
    30-08-2016

    Feit: 70% van de mensen die vreemdgaan gaan vreemd met een collega.

  13. #28
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Bij mij op het werk doen ze dat ook soms . En er gebeuren wel hele rare dingen kan ik je verzekeren. Vooral als er alcohol in het spel is geweest.