1. #16
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Maar in de K1 moest je 3 wedstrijden op 1 dag winnen om K1 kampioen te worden.
    Hiervoor moet je een gladiator zijn. Een viking, een heerser, een krijger, een moor.
    klopt, maar ik had et over UFC. Omdat zijn naam werd genoemd
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    922
    01-07-2010

    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Met alle respect maar Badr had ook niet gewonnen zonder die blessure. Badr is al jaren niet meer serieus met zijn sport bezig en heeft ook een zeer zwakke kin. Badr vecht tegenwoordig om niet te verliezen terwijl hij vroeger de mentaliteit had van of ik ko of hij ko. Gewoon schijt aan en knallen.

    Saki heeft tegen Overeem gevochten met een gebroken rechterarm, dit was de halve finale en toch de ring in stappen terwijl hij de wedstrijd ervoor zijn arm brak. Check filmpje, hij geeft geen 1 stoot met rechts maar wel strijden. Als Badr echte strijder was dan had hij niet opgegeven na zijn blessure maar was ie gewoon doorgegaan.

    https://www.youtube.com/watch?v=1-bmH_88x-M
    Gokhan vocht voor een titel en Badr voor een premie (zelfs als verliezer heeft hij meer op z'n rekening gehad dan Rico).
    Je gaat deze wedstrijden toch niet vergelijken?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Jammer dat Saki niet meer kickbokst, die had Rico ko geslagen.
    Saki heeft van Rico verloren

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door Ayew Bekijk reactie
    Gokhan vocht voor een titel en Badr voor een premie (zelfs als verliezer heeft hij meer op z'n rekening gehad dan Rico).
    Je gaat deze wedstrijden toch niet vergelijken?

    Dat heb jij goed gezien. Badr van vroeger vocht voor eer en trots. Nu wil hij alleen geld bij elkaar harken. Dat is ook te zien aan hoe hij vecht nu.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Saki heeft van Rico verloren

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

    Hij gleed uit en kreeg toen 8 tellen tegen. Sloeg helemaal nergens op. Kijk maar terug. Verder nam hij het gevecht helemaal niet serieus. Hij dacht ik win wel ff van Rico. Met zo'n instelling verliest zelfs Barca van Leganés of Real van Girona.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    922
    01-07-2010

    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Dat heb jij goed gezien. Badr van vroeger vocht voor eer en trots. Nu wil hij alleen geld bij elkaar harken. Dat is ook te zien aan hoe hij vecht nu.
    Vroeger is niet voor eeuwig he

  7. #22
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Dat heb jij goed gezien. Badr van vroeger vocht voor eer en trots. Nu wil hij alleen geld bij elkaar harken. Dat is ook te zien aan hoe hij vecht nu.
    Hij is ook niet meer op het niveau van toen. Dat is net als voetballers die hun carrière afsluiten in het Midden-Oosten of Amerika. Allemaal voor het geld. Geef ze eens ongelijk.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Hij gleed uit en kreeg toen 8 tellen tegen. Sloeg helemaal nergens op. Kijk maar terug. Verder nam hij het gevecht helemaal niet serieus. Hij dacht ik win wel ff van Rico. Met zo'n instelling verliest zelfs Barca van Leganés of Real van Girona.
    Gokhan komt letterlijk en figuurlijk te kort tegen zulke giganten. Daar is verder helemaal niks mis mee. Hij is een natuurlijke halfzwaar gewicht en met een goed dieet. Zou hij imo zelfs het middengewicht halen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door Ayew Bekijk reactie
    Vroeger is niet voor eeuwig he

    Echte toppers zoals Peter Aarts en Ernesto Hoost en bij UFC Dan Henderson, Anderson Silva en GSP die gaan alleen maar beter vechten naarmate ze ouder worden. Die gebruiken hun ervaring en hun wil om in de top te blijven. Badr heeft zich zelf verpest in de sport, wanneer heeft hij nou voor het laatst een gevecht gevochten waarvan je dacht wow? Het erge is dat hij het wel kan maar niet echt de wil meer heeft.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Hij is ook niet meer op het niveau van toen. Dat is net als voetballers die hun carrière afsluiten in het Midden-Oosten of Amerika. Allemaal voor het geld. Geef ze eens ongelijk.

    Ja als je nu dood gaat van de honger dan begrijp ik dat wel. Maar dat is niet het geval bij hem. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen Badr maar vind het gewoon jammer dat we de Badr van een jaar of 6 geleden nooit meer terug gaan zien.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Met alle respect maar Badr had ook niet gewonnen zonder die blessure. Badr is al jaren niet meer serieus met zijn sport bezig en heeft ook een zeer zwakke kin. Badr vecht tegenwoordig om niet te verliezen terwijl hij vroeger de mentaliteit had van of ik ko of hij ko. Gewoon schijt aan en knallen.

    Saki heeft tegen Overeem gevochten met een gebroken rechterarm, dit was de halve finale en toch de ring in stappen terwijl hij de wedstrijd ervoor zijn arm brak. Check filmpje, hij geeft geen 1 stoot met rechts maar wel strijden. Als Badr echte strijder was dan had hij niet opgegeven na zijn blessure maar was ie gewoon doorgegaan.

    https://www.youtube.com/watch?v=1-bmH_88x-M
    Kijk de wedstrijd even terug.
    Badr Hari was tot aan de blessure de betere vechter.
    Hala Madrid y nada mas

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Kijk de wedstrijd even terug.
    Badr Hari was tot aan de blessure de betere vechter.

    Ik weet bro, dat was ie ook. Maar die varkenskop van een Rico is wel conditiebeest terwijl Badr juist slechte conditie heeft dus weet niet of hij 'm uiteindelijk gepakt had. Hopelijk pakt Jamal hem, want die Hollanders zijn wel heel stoer geworden sinds Rico heeft gewonnen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    922
    01-07-2010

    Hiermee komt Jamal morgen op [emoji12]

    https://youtu.be/GbT9O4SQYBw

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    borgerhout vriend Anvers,inchallah slaat hij rico naar het canvas

    https://youtu.be/bNyyQ3EzuPM

  15. #30