+ Reageer
1 tot 10 van 10
    The way of the salaf

Reacties
    3.963
    26-05-2012

Ik hoop dat mijn broeders mij vergeven voor mijn slecht gedrag vroeger

.
    Al-Barbahârî (Sharh Al-Sunnah p113, 114) states, “If you see a man supplicating against the ruler, know that he is a heretic (sahib hawâ), and if you see a man supplicating for the ruler, know that he is a Sunni – inshâ Allâh.”

بلال

Reacties
    2.478
    26-04-2002

Kus op jouw hoofd broeder — ik heb geen één selefiebroeder in mijn straat

: )

الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات٠وتزد البركات٠وتذهب الرجزيات٠وتحيي الحياونات٠الإنسيا والدابات — أصل

Lof&dank voor Allah met Wiens gunst oprechte daden vervolmaakt worden ٠ En zegeningen toenemen ٠ En narigheid doet wegvagen ٠ En bezitters van animo doet leven ٠ De mensen en de viervoeters uitspraak

The way of the salaf

Reacties
    3.963
    26-05-2012

Citaat Geplaatst door Bilal_El-Khattabi Bekijk reactie

Shokrane broeder. Kusje terug
    Al-Barbahârî (Sharh Al-Sunnah p113, 114) states, “If you see a man supplicating against the ruler, know that he is a heretic (sahib hawâ), and if you see a man supplicating for the ruler, know that he is a Sunni – inshâ Allâh.”

MVC Lid

Reacties
    76
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Bilal_El-Khattabi Bekijk reactie

ook geen moslims?

بلال

Reacties
    2.478
    26-04-2002

Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    ook geen moslims?
    Geen twee of meer ja.

الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات٠وتزد البركات٠وتذهب الرجزيات٠وتحيي الحياونات٠الإنسيا والدابات — أصل

Lof&dank voor Allah met Wiens gunst oprechte daden vervolmaakt worden ٠ En zegeningen toenemen ٠ En narigheid doet wegvagen ٠ En bezitters van animo doet leven ٠ De mensen en de viervoeters uitspraak

ve*****nen

Reacties
    3.575
    08-12-2013

Jouw gedrag van nu is goed

The way of the salaf

Reacties
    3.963
    26-05-2012

[QUOTE=yasirc;133079315]Jouw gedrag van nu is goed [/QUOTE

Dankjewel broeder het gaat om het einde]

MVC Lid

Reacties
    3.794
    08-01-2017

Leden in dit hoekje zijn zo lief en slim dat ze alleen de fouten van anderen kunnen zien.

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

The way of the salaf

Reacties
    3.963
    26-05-2012

Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Leden in dit hoekje zijn zo lief en slim dat ze alleen de fouten van anderen kunnen zien.
    Dankjewel

The way of the salaf

Reacties
    3.963
    26-05-2012

Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    ook geen moslims?
    ongelovige ben jij

Stap nu over!